關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 42
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 42 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
841#
發表於 07-12-17 15:03 |只看該作者
唔係學校, 是在一間樂舍學的.

我仔唔係一個人拉(不過識拉晒全首), 而是跟大班人一齊表演 gar, 首歌-jingle bell

文文 >>  學校沒有興趣班, 因沒有樂舍肯負責:-|

原文章由 come爸嘩 於 07-12-17 11:29 發表

FUN: 係學校的嗎??????

好犀利ar, 你仔學左幾耐可以拉1首歌

點解無份表演呀, 是否無參加學校的興趣班?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
842#
發表於 07-12-17 15:08 |只看該作者
嘩, 你真係好放心

原文章由 iloveyoub4 於 07-12-17 14:59 發表
星期五,六,日都無幫亞囡溫過書 仲同佢去卡啦ok玩tim 不過佢都係自己執好書包,都有自己安安靜靜認真地地溫書,不過就唔係溫好耐但起碼佢會自覺 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
843#
發表於 07-12-17 15:08 |只看該作者
唔係嘛, 無樂舍, 點會咁加

原文章由 funbabyhk 於 07-12-17 15:03 發表
唔係學校, 是在一間樂舍學的.

我仔唔係一個人拉(不過識拉晒全首), 而是跟大班人一齊表演 gar, 首歌-jingle bell

文文 >>  學校沒有興趣班, 因沒有樂舍肯負責:-|





...

Rank: 5Rank: 5


2967
844#
發表於 07-12-17 15:08 |只看該作者
me too la, 佢邊夠膽交咗功課俾人呀:tongue:
原文章由 雪文 於 07-12-17 14:57 發表
多, 你佬呢句, 我C6夠日日講囉.
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
845#
發表於 07-12-17 15:09 |只看該作者
各位.....係咪有一隻藥膏搽 "濕疹" 好有效?
邊到有得買, 請提供藥名?
(我想介紹俾朋友, 佢是成年人, 近 lee 幾個月才起濕疹)

Rank: 5Rank: 5


2967
846#
發表於 07-12-17 15:10 |只看該作者
我估你會sms多一個就係要等多4晚先得, right
原文章由 雪文 於 07-12-17 15:00 發表
今早我同C6講今日係 17號, 佢話佢諗咗好耐諗唔明.

今朝我send咗個mail俾C6
內容係 : 對唔住, 唔可以等多一晚啦.

你哋估到咩意思嗎
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
847#
發表於 07-12-17 15:13 |只看該作者
台長, 我做嘢做到
原文章由 雪文 於 07-12-17 14:54 發表
CY,台長返來啦
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
848#
發表於 07-12-17 15:14 |只看該作者
我無加呢個. 俾佢做啦.
( 你真係聰明啦)


原文章由 cyclmama 於 07-12-17 15:10 發表
我估你會sms多一個就係要等多4晚先得, right

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
849#
發表於 07-12-17 15:15 |只看該作者
我只有我囡的醫生開個隻葯名.
不過又要返屋企抄.
你要唔要 ?
原文章由 funbabyhk 於 07-12-17 15:09 發表
各位.....係咪有一隻藥膏搽 "濕疹" 好有效?
邊到有得買, 請提供藥名?
(我想介紹俾朋友, 佢是成年人, 近 lee 幾個月才起濕疹)

Rank: 5Rank: 5


2967
850#
發表於 07-12-17 15:16 |只看該作者
我通常see doctor 時俾gei, 雪應該會最清楚
原文章由 funbabyhk 於 07-12-17 15:09 發表
各位.....係咪有一隻藥膏搽 "濕疹" 好有效?
邊到有得買, 請提供藥名?
(我想介紹俾朋友, 佢是成年人, 近 lee 幾個月才起濕疹)
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
851#
發表於 07-12-17 15:16 |只看該作者
好呀, 藥房都可以配到嗎?  Thanks!

原文章由 雪文 於 07-12-17 15:15 發表
我只有我囡的醫生開個隻葯名.
不過又要返屋企抄.
你要唔要 ?

Rank: 8Rank: 8


17382
852#
發表於 07-12-17 15:17 |只看該作者
yes呀,原來咁樣做大家都輕鬆好多 我又唔洗勞氣,亞囡又肯自己諗點做

原文章由 雪文 於 07-12-17 15:08 發表
嘩, 你真係好放心

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
853#
發表於 07-12-17 15:17 |只看該作者
閃出去買下午茶, 頭先冇食 lunch.

Rank: 5Rank: 5


2967
854#
發表於 07-12-17 15:18 |只看該作者
我美貌and智慧都有ma

咁佢明唔明呀
原文章由 雪文 於 07-12-17 15:14 發表
我無加呢個. 俾佢做啦.
( 你真係聰明啦)
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
855#
發表於 07-12-17 15:19 |只看該作者
我唔知可唔可以配到, 要問come,我叫咗佢去買的.
不過我就話其實去萬O or屈記的葯房問最好, 佢的葯劑師最老實同可靠.


原文章由 funbabyhk 於 07-12-17 15:16 發表
好呀, 藥房都可以配到嗎?  Thanks!

Rank: 5Rank: 5


2967
856#
發表於 07-12-17 15:20 |只看該作者
咁咪好lor, 我亞女..........
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-17 15:17 發表
yes呀,原來咁樣做大家都輕鬆好多 我又唔洗勞氣,亞囡又肯自己諗點做
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8125
857#
發表於 07-12-17 15:21 |只看該作者
OR 你 click 入呢個網址後, 選'乾花店', 左手邊有好多選頂, 選'香花/香油'都得~

cy

我通常去開呢間到買架 : 繽紛園藝

http://www.brighten-hk.com/

called, 呢間野收7點半, if weekday 過去, 比較趕, 但都得~

[ 本文章最後由 多利是 於 07-12-17 15:38 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
858#
發表於 07-12-17 15:21 |只看該作者
佢無打返電話俾我或send返短訊俾我, 我都唔知

原文章由 cyclmama 於 07-12-17 15:18 發表
我美貌and智慧都有ma

咁佢明唔明呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
859#
發表於 07-12-17 15:28 |只看該作者
see you later, funufn.

我公司呢排日日放音樂真係好好听, 今朝唔記得同大老細講聲 : 多謝.

原文章由 funbabyhk 於 07-12-17 15:17 發表
閃出去買下午茶, 頭先冇食 lunch.

Rank: 5Rank: 5


2967
860#
發表於 07-12-17 15:31 |只看該作者
收到, 係咪同佢講花枝就得ga la, and 係咪就咁成枝放落樽香薰度, body shop果d o 唔o呀  
原文章由 多利是 於 07-12-17 15:21 發表
cy

我通常去開呢間到買架 : 繽紛園藝

http://www.brighten-hk.com/

called, 呢間野收7點半, if weekday 過去, 比較趕, 但都得~
Be Happy Everyday
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖