關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 38
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 38 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
841#
發表於 07-11-21 10:12 |只看該作者
我地同樣去 lee 個地方, 11月初去了.
仔仔話想再去過 wor, 話果日唔夠時間行晒所有地方:
原文章由 KY2004 於 07-11-21 10:05 硐表



係呢!你地小朋友幾時school picnic 呀?呀女你個Fri呀!去大埔海濱公園(K1去過喇),都幾老土!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
842#
發表於 07-11-21 10:12 |只看該作者
又係個句, 好彩我仔無讀x強:D

原文章由 katiekma 於 07-11-21 10:07 硐表
份野幾時交?12月頭定1月頭,真系揾我地的家長來攪。

Rank: 8Rank: 8


17382
843#
發表於 07-11-21 10:13 |只看該作者
morning 呀


原文章由 KY2004 於 07-11-21 09:23 硐表
Good morning!  Everybody!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
844#
發表於 07-11-21 10:14 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-11-21 10:09 硐表
有日我去茶餐廳食野,諗住哎'coke zero',點知個伙記話:”'coke zero'就冇,‘靈堂可樂’就有,要唔要丫?“差D笑C我

ky: 睇黎你心情好返好多了, 係咪?
個伙計係咪玩野?????

Rank: 8Rank: 8


17382
845#
發表於 07-11-21 10:15 |只看該作者
幾錢呀

原文章由 novemberwm 於 07-11-21 09:33 硐表


HI--- ALL GOOD MORNING !
我琴日"並" 左, so sick leave , 冇報到料, 今日補返
係旺角火車站個間, 食物ok , 比都會海逸少,價錢平少少lor.. 冇生蠔, 其他甜品雪糕都多選擇, 長腳蟹先係我的至愛….可能係星期一, 所 ...

Rank: 6Rank: 6


6601
846#
發表於 07-11-21 10:15 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 10:06 硐表

你亞女而家點呀?
我女都係差唔多, 有時好乖, 好時又好惡攪.....
功課度就一般啦, 不過而家佢地d中文就難攪d, 我比d拚音玩殘左, 好彩亞女都唔係太lazy, 好多時比佢教返轉頭. ...

come come:

呀女而家p.2轉左國語教中文,同佢默書,佢話我講廣東話聽唔明喎:(

呀女都係咁啦!但D課程深左,佢都係咁lazy,所以D成積唔見得人囉!

Rank: 5Rank: 5


2065
847#
發表於 07-11-21 10:15 |只看該作者
你女幾高呀?我女同你女女的似差吾多高

原文章由 雪文 於 07-11-21 10:11 硐表
各位有囡囡的媽咪, 你哋D囡有唔啱穿的靚大樓, 可以考慮送俾我囡, 因亞哥的男仔款, 穿唔到二手:loveliness:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
848#
發表於 07-11-21 10:17 |只看該作者
我囡好似 113定 115.   katiema, 你囡要加油啦, 佢真係個樣好BB呀.

原文章由 katiekma 於 07-11-21 10:15 硐表
你女幾高呀?我女同你女女的似差吾多高

Rank: 6Rank: 6


6601
849#
發表於 07-11-21 10:17 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 10:14 硐表

ky: 睇黎你心情好返好多了, 係咪?
個伙計係咪玩野?????


OK DD 啦!
要發生的都要發生啦!try hard去面對囉!而家係雪雪上次介紹的公教follow-up 緊

Rank: 6Rank: 6


6601
850#
發表於 07-11-21 10:19 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 10:13 硐表
morning 呀


iloveyoub4,

good morning呀!

p.s.差D哎錯你做i love u boys添:loveliness:

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
851#
發表於 07-11-21 10:19 |只看該作者
ky, 你會請假陪囡囡旅行?
如果你都一齊去, 就可以到時認識大家喇

原文章由 hoganmama 於 07-11-21 10:06 硐表
你會去嗎 我, love同katiekma都會去

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
852#
發表於 07-11-21 10:19 |只看該作者
KY,是否同C6離咗啦 ??  你要堅強勇敢的去面對呀, 我哋全部姐妹支持你加.

原文章由 KY2004 於 07-11-21 10:17 硐表


OK DD 啦!
要發生的都要發生啦!try hard去面對囉!而家係雪雪上次介紹的公教follow-up 緊

Rank: 6Rank: 6


6601
853#
發表於 07-11-21 10:21 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-21 10:11 硐表
各位有囡囡的媽咪, 你哋D囡有唔啱穿的靚大樓, 可以考慮送俾我囡, 因亞哥的男仔款, 穿唔到二手:loveliness:

雪雪:
我返去看看!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
854#
發表於 07-11-21 10:21 |只看該作者
收音機 - 梁思浩讀出一句好攪笑 : 行船爭解攬, 月經我黎先

Rank: 8Rank: 8


17382
855#
發表於 07-11-21 10:22 |只看該作者
唔關事啊,學校課程真係比較深 我地做家長唔追貼d都死
我囡及katiema亞囡及hoganma亞仔都係今年讀一年級,請多多指教

我囡第一次測驗英數都唔係幾好,中常就ok 80幾分,我地幻一齊努力共逸之



原文章由 KY2004 於 07-11-21 09:43 硐表
fun fun:

你好呀!

呀女讀書真唔掂!應該話成班都唔多掂!佢話好幾個同學tests, dictation, exam都係得30幾-60幾分!呀女都係緊緊合格,激C!:tongue:

Rank: 6Rank: 6


6601
856#
發表於 07-11-21 10:23 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-21 10:19 硐表
ky, 你會請假陪囡囡旅行?
如果你都一齊去, 就可以到時認識大家喇

今年唔啦!學校話p.2以上唔駛喎!都好啦,呀女可以free D,又可以試下自己picnic

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
857#
發表於 07-11-21 10:23 |只看該作者
"係雪雪上次介紹的公教follow-up 緊"~~~乜東東來架????

Rank: 5Rank: 5


4210
858#
發表於 07-11-21 10:24 |只看該作者
morning

今日好齊人喎

Rank: 6Rank: 6


6601
859#
發表於 07-11-21 10:24 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-21 10:19 硐表
KY,是否同C6離咗啦 ??  你要堅強勇敢的去面對呀, 我哋全部姐妹支持你加.

雪雪:

thx. 攪緊啦,佢要堅持離,我,無論幾傷,都要面對的!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
860#
發表於 07-11-21 10:24 |只看該作者
追得貼都C

常識無從入手, 唔知點溫
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-21 10:22 硐表
唔關事啊,學校課程真係比較深 我地做家長唔追貼d都死
我囡及katiema亞囡及hoganma亞仔都係今年讀一年級,請多多指教

我囡第一次測驗英數都唔係幾好,中常就ok 80幾分,我地幻一齊努力共逸之 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖