關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3104
841#
發表於 07-11-13 10:56 |只看該作者
你都真你早睡早起哦,我都不係遲你很多,11點左右啦,我都不知成日睡极都不夠,中午仲要小睡片刻,死啦,不怪得減极都不瘦啦

原文章由 hoganmama 於 07-11-13 10:49 硐表
我最遲最遲11點就訓, 一般就10點 至10點半, 9點半都試過   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
842#
發表於 07-11-13 10:58 |只看該作者
喂, 大家記得上次講小朋友小食的煩惱嗎 ??

而家到我仔有呢個問題啦.

昨日我問我仔有無食小食, 佢先講出來, 呢個月來都俾一個小朋友搶晒佢的小食, 唔俾就會 "ji"我仔.  我仔開始唔肯講個小朋友的名出來, 到睡覺時才講.

我話你要勇敢一點對那個小朋友say NO. 囉, 或者時不時分享都得, 而不是我每日准備的小食, 俾個小朋友吃晒.  我仔話唔敢, 咁我話你以後取消小食啦, 你唔夠膽去處理的話.  點知我仔話好, 我以後都唔帶啦.   仲話個男仔小一已同佢同班已"恰"佢, 而家又係.  佢唯一希望係小三唔好同佢同班.  你話佢幾無用


你點有無好的意見可以俾俾我 ?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
843#
發表於 07-11-13 11:03 |只看該作者
如果亞仔唔肯去面對, 咁或者小食帶麵包得唔得?

另暗中打比老師, 同老師講個位同學行為, 了解下個位同學係咪真係搶人野食 / 恰其他人, 睇下老師可唔可以幫到手, 但唔好比亞仔知lor
原文章由 雪文 於 07-11-13 10:58 硐表
喂, 大家記得上次講小朋友小食的煩惱嗎 ??

而家到我仔有呢個問題啦.

昨日我問我仔有無食小食, 佢先講出來, 呢個月來都俾一個小朋友搶晒佢的小食, 唔俾就會 "ji"我仔.  我仔開始唔肯講個小朋友的名出來, 到睡覺時才 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
844#
發表於 07-11-13 11:04 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-13 10:58 硐表
喂, 大家記得上次講小朋友小食的煩惱嗎 ??

而家到我仔有呢個問題啦.

昨日我問我仔有無食小食, 佢先講出來, 呢個月來都俾一個小朋友搶晒佢的小食, 唔俾就會 "ji"我仔.  我仔開始唔肯講個小朋友的名出來, 到睡覺時才 ...

lee個問題其實都幾難解決, 終於都要亞仔自己去面對同處理架喎!:-|

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
845#
發表於 07-11-13 11:07 |只看該作者
我仔唔食麵包的.  

我老公話由佢唔帶一段時間睇點, 佢話唔好話俾老師听, 小朋友自己會處理呢D事.

原文章由 hoganmama 於 07-11-13 11:03 硐表
如果亞仔唔肯去面對, 咁或者小食帶麵包得唔得?

另暗中打比老師, 同老師講個位同學行為, 了解下個位同學係咪真係搶人野食 / 恰其他人, 睇下老師可唔可以幫到手, 但唔好比亞仔知lor
...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
846#
發表於 07-11-13 11:14 |只看該作者
上次同你地講話亞女芭蕾舞果度~~星期六補堂原來要錢架, 仲要自己比錢買衫來參加比賽添, 成6xx, 都唔知去唔去好??!?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
847#
發表於 07-11-13 11:18 |只看該作者
6xx 好貴
原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 11:14 硐表
上次同你地講話亞女芭蕾舞果度~~星期六補堂原來要錢架, 仲要自己比錢買衫來參加比賽添, 成6xx, 都唔知去唔去好??!?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
848#
發表於 07-11-13 11:21 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-13 11:18 硐表
6xx 好貴

係啦, 補堂+衫要成6xx. 同埋我女唔係學左好耐之麻, 又話選佢去參賽, 都唔知會唔會係"坐係度"睇人比賽果d黎架, 不過我女又話好想去~~~我而家仲諗緊.

Rank: 8Rank: 8


17382
849#
發表於 07-11-13 11:22 |只看該作者
:-| :-| 一喉嚨跟手就生病 小心小心

原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 10:46 硐表

係啦, 我今日喉嚨仲有唔舒服架, 而家狂飲水囉!:cry:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
850#
發表於 07-11-13 11:24 |只看該作者
個日我仔跆拳道買制服都要成$370, 好彩有sponsor
原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 11:21 硐表

係啦, 補堂+衫要成6xx. 同埋我女唔係學左好耐之麻, 又話選佢去參賽, 都唔知會唔會係"坐係度"睇人比賽果d黎架, 不過我女又話好想去~~~我而家仲諗緊.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
851#
發表於 07-11-13 11:27 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-13 11:22 硐表
  一喉嚨跟手就生病 小心小心

我知, 所以lee幾日唔食熱氣野+狂飲水..... :-| :-|

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
852#
發表於 07-11-13 11:28 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-13 11:24 硐表
個日我仔跆拳道買制服都要成$370, 好彩有sponsor

至慘係芭蕾舞衫還芭蕾舞衫, 而家仲要買埋比賽衫呀

Rank: 8Rank: 8


17382
853#
發表於 07-11-13 11:28 |只看該作者
上次家長伴讀計劃我都無去呀 我都唔想的但平日要請咁多假又好似唔知點咁樣:-| :-|資優呢樣野呢上次我囡去做TEST時個醫生都大約講過下的了,資優都唔一定讀書成績好的,都好睇父母的教法....好深奧 ,我覺得就算個小朋友係唔係資優都一樣可以用佢地果個方式去教   


原文章由 hoganmama 於 07-11-13 10:47 硐表
我都係見得閑咪去聽下lor 上次咩家長伴讀計劃我已經無去gar la, 費事入左會又唔出席d活動la

Rank: 8Rank: 8


17382
854#
發表於 07-11-13 11:30 |只看該作者
我就無咩可能咁早可以訓啦 我攪好曬亞囡D野都成10點了 E+好似係我讀書咁囉


原文章由 hoganmama 於 07-11-13 10:49 硐表
我最遲最遲11點就訓, 一般就10點 至10點半, 9點半都試過   

Rank: 8Rank: 8


17382
855#
發表於 07-11-13 11:39 |只看該作者
吓,一年級已經開始恰你亞仔

呢個問題有D難度WOR,如果佢自己都唔去面對及解決呢個問題既話,做媽媽既你只可以話比佢知要點去處理件事,做唔做得到就要睇佢自己啦,都唔幫得幾多因為發生係學校你都無咩可能跟住佢返學架MA.,試下再同亞仔講要佢識得SAY NO,又可以叫亞仔同果個男同學講:再攞我D小食就投訴比老師知:tongue: 睇下咁樣可行嗎


原文章由 雪文 於 07-11-13 10:58 硐表
喂, 大家記得上次講小朋友小食的煩惱嗎 ??

而家到我仔有呢個問題啦.

昨日我問我仔有無食小食, 佢先講出來, 呢個月來都俾一個小朋友搶晒佢的小食, 唔俾就會 "ji"我仔.  我仔開始唔肯講個小朋友的名出來, 到睡覺時才 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
856#
發表於 07-11-13 11:43 |只看該作者
呢D事係學校一定會發生的,等佢自己處理會好D,你只係比D方法亞仔就OK了,做唔做到就睇佢自己啦


原文章由 雪文 於 07-11-13 11:07 硐表
我仔唔食麵包的.  

我老公話由佢唔帶一段時間睇點, 佢話唔好話俾老師听, 小朋友自己會處理呢D事.

Rank: 8Rank: 8


17382
857#
發表於 07-11-13 11:45 |只看該作者
係要咁貴架........$$$$$$$$$$$$
如果只係想亞囡開心下都OK既不過成$6XX又真係幾貴下,變左亞囡開心媽咪就唔係幾開心囉

原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 11:21 硐表

係啦, 補堂+衫要成6xx. 同埋我女唔係學左好耐之麻, 又話選佢去參賽, 都唔知會唔會係"坐係度"睇人比賽果d黎架, 不過我女又話好想去~~~我而家仲諗緊.

Rank: 8Rank: 8


17382
858#
發表於 07-11-13 11:47 |只看該作者
要架,我地空手遁都要咁上下價錢的,不過我無sponsor

原文章由 hoganmama 於 07-11-13 11:24 硐表
個日我仔跆拳道買制服都要成$370, 好彩有sponsor

Rank: 5Rank: 5


1150
859#
發表於 07-11-13 11:48 |只看該作者
come
我平時喉嚨一唔舒服就會買杯楊桃汁加鹽,我自己就飲完即好你試下。
原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 11:27 硐表

我知, 所以lee幾日唔食熱氣野+狂飲水..... :-| :-|

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
860#
發表於 07-11-13 11:49 |只看該作者
我叔仔無拿拿話比, 我當然無拒絕佢GEI好意LA
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-13 11:47 硐表
要架,我地空手遁都要咁上下價錢的,不過我無sponsor
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖