關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
841#
發表於 07-11-1 13:04 |只看該作者
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1187954&extra=page%3D1

各位, see see

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
842#
發表於 07-11-1 13:07 |只看該作者
我仔而家日日都無電視睇加了wor   其它人呢, 有無好idea.

原文章由 funbabyhk 於 07-11-1 12:50 硐表
我地罰一個星期唔准睇電視 (佢自己都話好, 跟住加句:我唔會做漏的 )

Rank: 5Rank: 5


2967
843#
發表於 07-11-1 13:10 |只看該作者
我亞女由一年級罰到e+都係咁,:tongue:
原文章由 雪文 於 07-11-1 12:33 硐表
係呀, 約咗深圳topic二位网友.

funfun,想問你, 你哋同仔仔講, 漏做題有咩懲罰呀 ?  大家又點睇, 我仔第二次漏做題啦, 係中間位, 不是last.

[ 本文章最後由 cyclmama 於 07-11-1 13:21 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
844#
發表於 07-11-1 13:11 |只看該作者
Dear comecome,  no PM ar

原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 12:56 硐表
雪文: CHECK PM@

Rank: 5Rank: 5


2967
845#
發表於 07-11-1 13:17 |只看該作者
我用粉紅色樽個隻碧x
原文章由 雪文 於 07-11-1 12:40 硐表
妖, 我個個回覆, BK都出error

我想問大家, 用開那隻噴衣物清潔劑好用 ??  我仔件校服日日都要噴呀, 成日用衣服擦嘴巴, 用衣服擦鼻涕. ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
846#
發表於 07-11-1 13:18 |只看該作者
我睇睇報紙

Rank: 5Rank: 5


2967
847#
發表於 07-11-1 13:28 |只看該作者
睇完打
原文章由 雪文 於 07-11-1 13:04 硐表
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1187954&extra=page%3D1

各位, see see

Rank: 5Rank: 5


2967
848#
發表於 07-11-1 13:34 |只看該作者
返大陸搭火車穩陣d, 小心,小心
http://forum.baby-kingdom.com/vi ... &extra=page%3D1

Rank: 5Rank: 5


1150
849#
發表於 07-11-1 13:44 |只看該作者
我仔唔知咩事...最近越來越黏我,朝朝都哭叫我唔好返工。之前送他返學都唔會哭這星期唔知咩事日日都哭唔返學,但問他返學開唔開心他又話開心。係唔係每個小朋友都會咁架?
quote]原文章由 cyclmama 於 07-11-1 13:34 硐表
返大陸搭火車穩陣d, 小心,小心
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1187790&extra=page%3D1 [/quote]

Rank: 8Rank: 8


17382
850#
發表於 07-11-1 13:58 |只看該作者
唔一定,我囡就唔會既 佢日日返學挑戰D老師都唔知幾開心TIM呀


原文章由 phoebecyl 於 07-11-1 13:44 硐表
我仔唔知咩事...最近越來越黏我,朝朝都哭叫我唔好返工。之前送他返學都唔會哭這星期唔知咩事日日都哭唔返學,但問他返學開唔開心他又話開心。係唔係每個小朋友都會咁架?
quote]原文章由 cyclmama 於 07-11-1 13:34 硐表 htt ...

Rank: 5Rank: 5


2967
851#
發表於 07-11-1 13:58 |只看該作者
亞仔間中都會咁,不過好快就冇事,你試吓問老師睇吓有冇d特別事發生
原文章由 phoebecyl 於 07-11-1 13:44 硐表
我仔唔知咩事...最近越來越黏我,朝朝都哭叫我唔好返工。之前送他返學都唔會哭這星期唔知咩事日日都哭唔返學,但問他返學開唔開心他又話開心。係唔係每個小朋友都會咁架?
quote]原文章由 cyclmama 於 07-11-1 13:34 硐表 htt ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
852#
發表於 07-11-1 14:02 |只看該作者
Thank you

原文章由 cyclmama 於 07-11-1 13:17 硐表
我用粉紅色樽個隻碧x

Rank: 5Rank: 5


2967
853#
發表於 07-11-1 14:05 |只看該作者
你亞女又真係幾....唉
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 13:58 硐表
唔一定,我囡就唔會既 佢日日返學挑戰D老師都唔知幾開心TIM呀

Rank: 5Rank: 5


3212
854#
發表於 07-11-1 14:07 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-1 12:17 硐表
yi, 咁可以見吓你(個頭)

亞頭, 你得閑嗎 ?  俾返張卡你.

come,你呢, 我有嘢俾你.

嘩, 約咁多個, 有無時間呢


可以呀, 我約左CY 呀, 你都可以順便見一見佢(個頭)

Rank: 5Rank: 5


2065
855#
發表於 07-11-1 14:07 |只看該作者
I'm back. Outside is very cold.

原文章由 cyclmama 於 07-11-1 14:05 硐表
你亞女又真係幾....唉

Rank: 5Rank: 5


2065
856#
發表於 07-11-1 14:14 |只看該作者
系咪佢吾想轉校呀?

原文章由 phoebecyl 於 07-11-1 13:44 硐表
我仔唔知咩事...最近越來越黏我,朝朝都哭叫我唔好返工。之前送他返學都唔會哭這星期唔知咩事日日都哭唔返學,但問他返學開唔開心他又話開心。係唔係每個小朋友都會咁架?
quote]原文章由 cyclmama 於 07-11-1 13:34 硐表 htt ...

Rank: 5Rank: 5


2967
857#
發表於 07-11-1 14:17 |只看該作者
咁就一齊見吓我個頭
原文章由 novemberwm 於 07-11-1 14:07 硐表


可以呀, 我約左CY 呀, 你都可以順便見一見佢(個頭)

Rank: 8Rank: 8


17382
858#
發表於 07-11-1 14:19 |只看該作者
HOGANMA

外面好凍又落雨呀,睇來長庫真係唔小得啦 不如只買條長庫先啦,街市買運動庫D料都OK的因為果D係POLYESTER尼龍布,唔會差好遠的

Rank: 8Rank: 8


17382
859#
發表於 07-11-1 14:21 |只看該作者
我慣架啦,本來我都唔知道架,係佢自己無啦啦講我先知,上中文堂比老師罰企,我估係因為偷食+唔專心呱


原文章由 cyclmama 於 07-11-1 14:05 硐表
你亞女又真係幾....唉

Rank: 5Rank: 5


3212
860#
發表於 07-11-1 14:24 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 07-11-1 14:07 硐表
I'm back. Outside is very cold.


真係好似好凍咁WO 聽見都....... 今晚同聽日仲凍..... , 大家帶多件衣服.....
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖