註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
原文章由 funbabyhk 於 07-11-1 12:50 硐表 我地罰一個星期唔准睇電視 (佢自己都話好, 跟住加句:我唔會做漏的 )
大宅
原文章由 雪文 於 07-11-1 12:33 硐表 係呀, 約咗深圳topic二位网友. funfun,想問你, 你哋同仔仔講, 漏做題有咩懲罰呀 ? 大家又點睇, 我仔第二次漏做題啦, 係中間位, 不是last.
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 12:56 硐表 雪文: CHECK PM@
原文章由 雪文 於 07-11-1 12:40 硐表 妖, 我個個回覆, BK都出error 我想問大家, 用開那隻噴衣物清潔劑好用 ?? 我仔件校服日日都要噴呀, 成日用衣服擦嘴巴, 用衣服擦鼻涕. ...
原文章由 雪文 於 07-11-1 13:04 硐表 http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1187954&extra=page%3D1 各位, see see
伯爵府
原文章由 phoebecyl 於 07-11-1 13:44 硐表 我仔唔知咩事...最近越來越黏我,朝朝都哭叫我唔好返工。之前送他返學都唔會哭這星期唔知咩事日日都哭唔返學,但問他返學開唔開心他又話開心。係唔係每個小朋友都會咁架? quote]原文章由 cyclmama 於 07-11-1 13:34 硐表 htt ...
原文章由 cyclmama 於 07-11-1 13:17 硐表 我用粉紅色樽個隻碧x
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 13:58 硐表 唔一定,我囡就唔會既 佢日日返學挑戰D老師都唔知幾開心TIM呀
原文章由 雪文 於 07-11-1 12:17 硐表 yi, 咁可以見吓你(個頭) 亞頭, 你得閑嗎 ? 俾返張卡你. come,你呢, 我有嘢俾你. 嘩, 約咁多個, 有無時間呢
原文章由 cyclmama 於 07-11-1 14:05 硐表 你亞女又真係幾....唉
原文章由 novemberwm 於 07-11-1 14:07 硐表 可以呀, 我約左CY 呀, 你都可以順便見一見佢(個頭)
原文章由 katiekma 於 07-11-1 14:07 硐表 I'm back. Outside is very cold.