關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
841#
發表於 07-10-18 12:46 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-18 12:44 硐表
你係邊度睇中?


太子:-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-|

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
842#
發表於 07-10-18 12:50 |只看該作者
聯合廣場? 我諗住如果係藍田幫下眼添
原文章由 come爸嘩 於 07-10-18 12:46 硐表


太子:-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-|

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
843#
發表於 07-10-18 13:33 |只看該作者
我期期都買

原文章由 come爸嘩 於 07-10-18 12:15 硐表
我不嬲都唔買架!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
844#
發表於 07-10-18 13:37 |只看該作者
yes.......:-| :-| :-| :-|

原文章由 hoganmama 於 07-10-18 12:50 硐表
聯合廣場? 我諗住如果係藍田幫下眼添

Rank: 4


679
845#
發表於 07-10-18 13:37 |只看該作者
祝大家好運!
原文章由 雪文 於 07-10-18 13:33 硐表
我期期都買

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
846#
發表於 07-10-18 13:40 |只看該作者
雪文: 剛剛好險, 我一路同你講電話一路開包辣椒油, 差d想倒落杯凍0茶度呀.......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
847#
發表於 07-10-18 13:56 |只看該作者
你地明天去邊呀? 我應該同媽, 女去搵我婆飲茶.

Rank: 4


679
848#
發表於 07-10-18 14:08 |只看該作者
我仲未知 對寶貝約咗佢姑姐去街,我睇吓c6要唔要返大陸,如果要,一於c跟
原文章由 come爸嘩 於 07-10-18 13:56 硐表
你地明天去邊呀? 我應該同媽, 女去搵我婆飲茶.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
849#
發表於 07-10-18 14:08 |只看該作者
sorry


原文章由 come爸嘩 於 07-10-18 13:40 硐表
雪文: 剛剛好險, 我一路同你講電話一路開包辣椒油, 差d想倒落杯凍0茶度呀.......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
850#
發表於 07-10-18 14:11 |只看該作者
咁你咪好free......

原文章由 irenec11 於 07-10-18 14:08 硐表
我仲未知 對寶貝約咗佢姑姐去街,我睇吓c6要唔要返大陸,如果要,一於c跟

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
851#
發表於 07-10-18 14:11 |只看該作者
Irene,你有無試過返學期間同仔女請假去旅行呀 ??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
852#
發表於 07-10-18 14:12 |只看該作者
唔駛sorry, 我想同你地講自己有幾咁on居啫!!!!

原文章由 雪文 於 07-10-18 14:08 硐表
sorry

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
853#
發表於 07-10-18 14:13 |只看該作者
各位, 如有今期的萬O印花唔要, 請留俾我, 我細佬要換電磁爐. 唔該

Rank: 5Rank: 5


3212
854#
發表於 07-10-18 14:15 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-18 13:56 硐表
你地明天去邊呀? 我應該同媽, 女去搵我婆飲茶.


明天我地會去流水響BBQ ar…..(啱啱開完成半日會, 又冇好餸食........好 )

Rank: 5Rank: 5


3212
855#
發表於 07-10-18 14:16 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-18 14:12 硐表
唔駛sorry, 我想同你地講自己有幾咁on居啫!!!!


好搞笑.......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
856#
發表於 07-10-18 14:22 |只看該作者
亞頭, 我抄咗啦

係 Olga 33112 TW 34B white

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
857#
發表於 07-10-18 14:29 |只看該作者
粉嶺果頭喎!!!!!

原文章由 novemberwm 於 07-10-18 14:15 硐表


明天我地會去流水響BBQ ar…..(啱啱開完成半日會, 又冇好餸食........好 )

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
858#
發表於 07-10-18 14:32 |只看該作者
ok, 我好多時都會去萬寧買野的.

原文章由 雪文 於 07-10-18 14:13 硐表
各位, 如有今期的萬O印花唔要, 請留俾我, 我細佬要換電磁爐. 唔該

Rank: 5Rank: 5


3104
859#
發表於 07-10-18 14:35 |只看該作者
首先先多謝各位媽咪的熱心幫忙,如找到BB衫請PM給我聯絡,因我不係成日上呢個网,到時上時,你地己用左很多頁,有排我去搵
講起明天我都不知開心定不開心:tongue:
話說我女的太奶入左東區醫院,甘我現在平時沒時間去探她,想利用明天去探,甘我奶奶住柴灣,甘巧我叔仔一家人又來香港,住他家,我本想明天一家人去我老爺家,之后擺低的仔女比我老公或老爺睇一陣,自己去,(本身我同奶奶的關係都係一般),由我仔出世到呢刻,我奶奶來我家3次,買個1罐奶粉比我仔飲甘大把 ,點知我剛收到風,我妯娌講,奶奶知你地明天來,特登請假,不去返工,我聽完第一個反應,"不X 使呀 ?"心想有心睇個孫,平時都應該多的來探下啦,沒須在我妯娌面前做戲,平時一個電話都沒,她在北角返工,我住油塘,有幾遠呀, 唉,真係不夠他來



原文章由 come爸嘩 於 07-10-18 13:56 硐表
你地明天去邊呀? 我應該同媽, 女去搵我婆飲茶.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
860#
發表於 07-10-18 14:41 |只看該作者
你奶奶幾大呀????? 仲有工做咁好野?????????

原文章由 yan02 於 07-10-18 14:35 硐表
首先先多謝各位媽咪的熱心幫忙,如找到BB衫請PM給我聯絡,因我不係成日上呢個网,到時上時,你地己用左很多頁,有排我去搵
講起明天我都不知開心定不開心:tongue:
話說我女的太奶入左東區醫院,甘我現在平時沒時間 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖