- 在線時間
- 471 小時
- 最後登錄
- 19-5-17
- 國民生產力
- 361
- 附加生產力
- 1520
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-8-30
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1223
- 主題
- 23
- 精華
- 0
- 積分
- 3104
- UID
- 98055
 
|
首先先多謝各位媽咪的熱心幫忙,如找到BB衫請PM給我聯絡,因我不係成日上呢個网,到時上時,你地己用左很多頁,有排我去搵
講起明天我都不知開心定不開心:tongue:
話說我女的太奶入左東區醫院,甘我現在平時沒時間去探她,想利用明天去探,甘我奶奶住柴灣,甘巧我叔仔一家人又來香港,住他家,我本想明天一家人去我老爺家,之后擺低的仔女比我老公或老爺睇一陣,自己去,(本身我同奶奶的關係都係一般),由我仔出世到呢刻,我奶奶來我家3次,買個1罐奶粉比我仔飲甘大把 ,點知我剛收到風,我妯娌講,奶奶知你地明天來,特登請假,不去返工,我聽完第一個反應,"不X 使呀 ?"心想有心睇個孫,平時都應該多的來探下啦,沒須在我妯娌面前做戲,平時一個電話都沒,她在北角返工,我住油塘,有幾遠呀, 唉,真係不夠他來
原文章由 come爸嘩 於 07-10-18 13:56 硐表 
你地明天去邊呀? 我應該同媽, 女去搵我婆飲茶. |
|