註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 07-8-11 11:40 發表 我經過上年買出買入gei教訓之後, 我小心左好多, 無咁心急, 買d比較穩陣會好d
返回頂部
原文章由 hoganmama 於 07-8-11 11:42 發表 最慘係上年年中到今年年頭升左好多呢, 如果我繼續買, 會賺多好多呢
珍珠宮
原文章由 katiekma 於 07-8-11 11:44 發表 雪文, 我又重覆我既問題, 小學會吾會有8達通申請有相個隻, 定中學先有??
大宅
原文章由 雪文 於 07-8-11 11:48 發表 唔會, 用普通小童個隻.
原文章由 katiekma 於 07-8-11 11:49 發表 我有個中學同學,原先 揸的士, 後尾放左的士牌, 攞住200萬 cash 全職抄古, 去話個個月都有幾皮野汁
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-11 11:45 發表 我想買d唔洗點睇,有無好介紹
原文章由 katiekma 於 07-8-11 11:58 發表 Me, too. 吾該介紹下
原文章由 katiekma 於 07-8-11 11:50 發表 Thanks you,
原文章由 come爸嘩 於 07-8-11 11:58 發表 咁佢本身已經有本錢!!!
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-8-11 11:58 發表 我估係大笨象lee d 咪唔駛睇囉!!!
原文章由 katiekma 於 07-8-11 12:09 發表 大笨象是怎麼
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-11 12:10 發表 我同你好夾呀又係咩都唔識