關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) ...
樓主: Huisys
go

2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4355
841#
發表於 07-6-27 11:32 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp, L01,

牧童笛==> 妳哋響邊樹報架? 學校?
二年級, 係唔係響學校都有得學架?

kec

Rank: 5Rank: 5


2058
842#
發表於 07-6-27 11:40 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

我同阿仔講呢兩日同學們排練你都無響度, 點表演?? 佢話之前都有練, 佢知道係點, 無問題.  呢個祇係佢自已話既. 仲問左我好多次, 返唔返去睇佢. 我諗無彩排係唔得上表演既, 今晚同佢講下. 等佢有心理準備.

我office有大野, 老細一早就講左唔請得假. 所以去唔到睇佢啦. 但聽日佢能不能夠返學都係未知之數.

我無報到. 佢依家學緊鋼琴都學得不好, 唔夠時間練.     
cheungmp 寫道:
小桃,
應該係牧童笛

leona,
係喎...佢地呢兩日練星期四表演, 咁你仔仔咪冇份囉....你星期四返唔返呀? 另外, 尋日張樂器通告你有冇報呀? 我冇呀! 就算學都出去學....你有冇諗住比阿仔學多樣樂器呀? 我記得你話佢停左學琴...學大鼓你又話驚嘈...

Rank: 5Rank: 5


2058
843#
發表於 07-6-27 11:48 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

KC,
阿囡依家好未?? 牧童笛係參加小一果個管弦樂綜合班既樂器. 用黎附助教授基本樂理. 也有教她們吹奏. 二年級應該係跟尋日派果張樂器班通告報名, 我無留意有無牧童笛. 1C未派??
Cassey 寫道:
mp, L01,

牧童笛==> 妳哋響邊樹報架? 學校?
二年級, 係唔係響學校都有得學架?

kec

Rank: 5Rank: 5


2058
844#
發表於 07-6-27 11:54 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

Anyway,多謝晒!!!
最慘係出trip祇係個開頭黎, 好戲上演至最早8月才能算完.  剛好一個暑假, 有好有唔好啦. :-x  :-x
carrie06 寫道:
Hi Leona,

冇麻煩我都玩埋一份   
出完trip返嚟會亂啲(包括個人),仲有二日,努力   

Rank: 5Rank: 5


4322
845#
發表於 07-6-27 12:02 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

Leona,

OIC. 我見書單三年級要買牧童笛,咁到時係學校佢就有得學。因為佢鍾意睇嘅卡通片主角係拉小提琴,佢話一定要學。所以佢無上管樂班,上咗小提琴入門班。點知上個月佢向音樂老師講話想學法國號,要停學小提琴。佢好似當啲樂器係玩具,明白咗個結構就想研究另一樣,仲話好想遲啲學中提琴同大提琴。用咗我好耐時間同佢解釋學樂器嘅應有態度佢都唔明。好彩今個月音樂老師叫咗佢七月入弦樂團,佢先有興趣繼續,所以會同佢續報小提琴班。



[quote]
Leona01 寫道:
小桃,
我都好耐無見到你囝囝啦!  你囝囝講果樣樂器應該係管樂班人手一支果支牧童笛黎.  佢有興趣, 你有無報來年既樂器班?? 我本黎想幫他報, 佢自己本來揀左敲擊樂, 但我尋晚問佢, 佢話唔想再多一樣. 佢依家學緊鋼琴, 但因唔夠時間練琴, 現在很應酬式. 希望暑假可以多點時間. 我依家無報到

Rank: 5Rank: 5


4355
846#
發表於 07-6-27 12:19 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

小桃,

請問套卡通片叫咩名???   
kc又係話好想學小提琴....唔明佢嘅興趣源自哪?

kec
[quote]
小桃兒 寫道:
Leona,

因為佢鍾意睇嘅卡通片主角係拉小提琴,佢話一定要學。

Rank: 5Rank: 5


4322
847#
發表於 07-6-27 12:29 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

kec,

請問套卡通片叫咩名??? >>小愛恩斯坦 (Little Einstein),
係 now 嘅 playhouse disney channel 播。

Rank: 5Rank: 5


4355
848#
發表於 07-6-27 13:09 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

呢套佢睇左好耐....但當時無話要學....咁唔似係因為呢套....
唔知係咪...學校有同學仔學呢...
小桃兒 寫道:
kec,

請問套卡通片叫咩名??? >>小愛恩斯坦 (Little Einstein),
係 now 嘅 playhouse disney channel 播。

Rank: 5Rank: 5


4355
849#
發表於 07-6-27 13:47 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

呢套佢睇左好耐....但當時無話要學....咁唔似係因為呢套....
唔知係咪...學校用同學仔學呢...
小桃兒 寫道:
kec,

請問套卡通片叫咩名??? >>小愛恩斯坦 (Little Einstein),
係 now 嘅 playhouse disney channel 播。

Rank: 6Rank: 6


9147
850#
發表於 07-6-27 16:50 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp, hhkk

揾翻份中文卷喇.........

我: 响邊道揾翻?
仔: 有人話涉响電腦道。
我: 吓!電腦?你自己涉响學校電腦嫁?
仔:我吾知呀。
我:涉咗响電腦書定係電腦道?
仔:我都吾知佢講乜。
我:咁係咪人哋囉你揾翻嫁?
仔:我吾知係咪呀。
我:咁邊個俾翻你?
仔:(今次終於答知喇)我前面第二個位嗰個。
我:咁係咪佢攞錯咗?
仔:我都吾知係咪,我吾知佢講乜。
        

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
851#
發表於 07-6-27 18:27 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

osmm,

搵返就算啦~~

唉~~~我今日都好

Rank: 5Rank: 5


4355
852#
發表於 07-6-27 18:48 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

唉~~~我今日都好
==> 妳係我哋開心跳跳豬...唔好咁
==> what happened?

kec

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
853#
發表於 07-6-27 18:58 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

match 番而家個心情....

Rank: 6Rank: 6


8185
854#
發表於 07-6-27 19:00 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

學期尾喇喎! 仲火? 乜大時發生????
cheungmp 寫道:
osmm,

搵返就算啦~~

唉~~~我今日都好

Rank: 6Rank: 6


8185
855#
發表於 07-6-27 19:01 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

osmm,

下? 咁都得????     
oscarmama 寫道:
mp, hhkk

揾翻份中文卷喇.........

Rank: 5Rank: 5


4355
856#
發表於 07-6-27 19:03 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

yes....放開心情...迎接暑假啦....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
857#
發表於 07-6-27 19:08 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

唉.......我諗阿仔唔想放暑假.... :evil:
考完試本手冊個個星期有野寫.....仲越黎越大段......越黎越過份.........仲差過開學嗰陣.......今次真係唔想簽

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
858#
發表於 07-6-27 19:11 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk,

我想比個恨恨的教訓佢....你有咩好建議   

Rank: 6Rank: 6


8185
859#
發表於 07-6-27 19:14 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

有無扣分......無就......嬲一陣....
cheungmp 寫道:
唉.......我諗阿仔唔想放暑假.... :evil:
考完試本手冊個個星期有野寫.....仲越黎越大段......越黎越過份.........仲差過開學嗰陣.......今次真係唔想簽

Rank: 6Rank: 6


8185
860#
發表於 07-6-27 19:21 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

我......為人比較變態

佢話唔溫我真係由佢.....佢話唔讀....我又由佢...佢話唔要...我都由佢~
但萬一佢做唔到佢要做嘅嘢, 我就會挑佢最想要嘅嘢去令佢消失
(當然,係我預計之內,所以易控制....)

有獎就有罰! 我嘅獎同罰都係hh定.....係合理的而且重(對佢離講)

你幫佢係課外活動請假,當罰佢得唔得...
or 唔采佢3天吖
or 唔比佢講夜一天吖(哇....哩個係極刑,可能對佢....)

期實...學期尾喇......佢個心都放緊假喇.....兩個月后又一條好漢...
(哩次算喇)  
cheungmp 寫道:
hhkk,

我想比個恨恨的教訓佢....你有咩好建議   
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖