關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2422
821#
發表於 07-5-11 23:42 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

hehe...我已經唔記得左有講過林x德既musical phonics.

好呀 , 真係好想睇下你個仔d大作呀.

另外, 我話過會send d 生日party相比你睇0既, 或者要過多幾日我先有時間攪, 因呢排有d忙 :
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


280
822#
發表於 07-5-12 00:37 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI

妳就好啦啦隊 妳可否告訴我妳仔仔讀那間幼稚園 (PM給我) 妳仔仔真有天份     

我看了妳們談話真認不全   
ALKYNG 妳就好啦攪完成功的PARTY, 我就煩惱....  
當初只有2-3個小朋友報名   我一直很擔心仔仔在生日會只有很少同學來點算 故我便寫了名單給仔仔問問當天到不到 因如沒有我便多請其他朋友都開心下,
點知仔仔說差不多個個都說來 但沒有家長來電...... 真令我怕預他們或不預 ?   但我仔仔不知是否也明白不太多人報名自己竟然又找來兩位同學,   其實我真沒有此經驗又想同學多但又怕不夠位. 我好像很難計算.不過我都想仔仔開心因他第一次請同學及在M記開PARTY.   

Rank: 5Rank: 5


2422
823#
發表於 07-5-12 12:28 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO:

其實以我經驗, d媽咪收到邀請卡唔一定會打電話比你, 話你知到唔到的, 所以你最好邀請幾多, 就當佢地全部會來, 因為我攪過兩次, 兩次都無乜媽咪會打比我的, 第一次就多數都來了, 只有一位無到, 而今次邀請左25位, 但就只有16位到.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
824#
發表於 07-5-12 21:52 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng MIHOLO

我仔仔既邊係大作,細佬仔亂畫咋, 你遲d先比我睇ok,
MIHOLO
你仔仔個生日會,其實你比咗邀請卡理應會嚟架,如果打電話比你就剛剛相反,可能係唔到先通知你,所以應該要發幾多張卡就因幾多人囉,不過都唔怕啦,遇多好過遇少,到時個個嚟晒無位,就個個大人做咗站長架
祝你同仔仔生日會開心又順利        

Rank: 5Rank: 5


2422
825#
發表於 07-5-14 14:24 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

今日同大女去左法國醫院搵"馬醫生", 佢呢排都成日有幾聲咳, 不過我就無同佢睇醫生, 點知尋晚佢瞓覺時發出"斯..斯.."聲, 我估計佢有d氣管發炎, 所以今日即刻帶佢去睇兒科, 馬醫生仲開左6隻藥比佢, 我想問下你地小朋友之前搵馬醫生睇, 一般係開幾多隻藥架, 因為我見有咁多隻藥, 睇到有d驚, 不過就無開抗生素, 依家我勁眼瞓呀, 尋晚成晚起身去睇佢, 如果有乜野e郁就要帶佢入急症, 希望佢食左呢幾日藥會好d無咁多咳, 我就會同佢轉睇番中醫.  
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
826#
發表於 07-5-14 15:23 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

馬醫生話佢咩事?????如果係氣管炎就一定開抗生素食,無開抗生素佢係咪氣管敏感,
係開一大堆藥架,多數一次ok,我仔通常係收鼻水藥,咳藥2,化啖藥,青蛙仔藥,咁上下囉,
有咩事要去急証,咁佢有無發燒?
斯..斯.."聲佢好可能好多啖,你可以同佢拍啖架等佢咳出嚟就好好多.希望你女女快d好. :cry: 重有你煲瘦肉汁比你女飲,我個姑娘朋友教我,佢話會快d好返.

Rank: 5Rank: 5


1874
827#
發表於 07-5-14 16:01 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli,

有無煲過鱷魚肉給你囝囝飲, 加咩好呀?

Rank: 5Rank: 5


2422
828#
發表於 07-5-14 17:29 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

我就覺得佢係氣管炎, 不過馬醫生就話佢係氣管敏感, 而個d"斯斯"聲唔係痰聲黎架, 係佢條氣管收縮左, 令佢要用好大0既力先可以吸到啖氣, 所以就會有呢種聲, 因我個女以前都試過咁, 只係坐響到睇電視, 但係佢0既呼吸就好似響到跑緊步咁, 仲會發出"斯斯"呼吸聲, 所以個時仲要加多種聞氣藥, 而今次事實上馬醫生都話佢係好輕所以唔開抗生素, 不過我就有d擔心姐.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
829#
發表於 07-5-14 17:39 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

halaha:

我以前都有煲過鱷魚肉比我個女飲, 我就加d瘦肉, 果皮, 無花果, 南北杏, 不過我個女飲親呢款湯, 好似作用不大, 有飲同無飲都無乜分別, d咳依然係會咁多, 所以我依家都無買了.

yeeli:

你話姑娘教你煲瘦肉水飲, 但之前我有位朋友同我講, 佢個位中醫師教佢, "鄧"野飲都係唔好落豬肉, 只係就咁"鄧"d材料已ok, 因為個醫師話, 如果d豬有打針的話, 反而越食越咳wor .

另外想問下你d野, 我想唔明呀, 如果我個女叫我阿婆同阿公及阿麻同阿爺, 應該係點叫呀, 咁我個女叫我老公個邊0既阿婆阿公阿爺阿麻又係點叫呀, 因為我成日教我個女叫我阿麻做太麻太爺, 但有人話咁樣係唔岩, 應該係叫太婆及太公至岩, 但如果叫我阿婆又係叫太婆及太麻呀, 咁米好亂law, 還是應該有其他稱呼的.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
830#
發表於 07-5-14 17:41 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

HALAHA

我仔k2,就成日燉鱷魚肉,我就加川貝,南北杏,豬展肉,要燉三個半鐘,但係要成日燉先有效,一星期三次倒,有時又會煲下花膠雞或者海底椰川貝豬展加陳皮南北杏,重有沙魚骨煲枇杷葉都幾好架,
而買乾鱷魚肉我就係東x紅買架,其他地方我驚假野,
急凍鱷魚肉就係吉之x買架,
今年就比冬蟲夏草就真係明顯好咗好多.
但我仔如果食西藥就全部都停架,只會比清清地食物佢.

Rank: 4


988
831#
發表於 07-5-14 18:05 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

我明白你女女咩情況,我仔都試過二次,不過大個D會好D.你睇定D, 如果有咩唔對路就快快入急症.你都唔好瞓咁林要多留意佢.
另豬肉有無比人打針就真係唔知,我都係買開百佳,但係我無聽過豬食咗會咳,牛同雞就聽過.我一樣比仔仔飲,佢又無咳多咗,但係鄧藥材唔落肉咪好似飲苦茶咁,
e生有無開氣佢聞,又或者開氣管藥佢食,如果有就唔洗驚,
但係聞氣會快d好,係呀法国開氣聞係好貴架,實數我唔記得咗,但好似成千蚊.

太婆太麻呢個問題,因為我仔得一個太婆同一個太麻,其他都唔係樹,我都唔知點叫,幫你唔到       

Rank: 5Rank: 5


2422
832#
發表於 07-5-14 20:56 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

馬醫生只係比氣管藥, 唔駛聞氣, 不過要成千蚊的話, 就會貴過我之前睇個d兒科好多.

係啦, 我個家族都幾多人, 所以叫起上來有d亂, 我係攪唔清, 係唔係我個邊的全是太婆太公, daddy個邊的就是全部叫太爺太麻.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


280
833#
發表於 07-5-14 23:44 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI

   我又寫下妳們的煲湯秘笈 thks 各位媽媽
因我不懂.
但我想問冬蟲夏草是如何煲 ? 我只在位元堂買冬蟲草藥給小朋友食 ...約2-3星期吃一粒.

alkyng 我也曾試過仔仔是這樣, 故也明白妳的擔心, 1)吃藥多對身體不好, 但不吃藥又怕幫不到她..我什麼也幫不上忙, 只能祝妳囡囡打底細菌早日康復

Rank: 3Rank: 3


280
834#
發表於 07-5-14 23:45 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI

   我又寫下妳們的煲湯秘笈 thks 各位媽媽
因我不懂.
但我想問冬蟲夏草是如何煲 ? 我只在位元堂買冬蟲草藥給小朋友食 ...約2-3星期吃一粒.

alkyng 我也曾試過仔仔是這樣, 故也明白妳的擔心, 1)吃藥多對身體不好, 但不吃藥又怕幫不到她..我什麼也幫不上忙, 只能祝妳囡囡打底細菌早日康復

Rank: 5Rank: 5


2422
835#
發表於 07-5-15 00:30 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli / miholo:

多謝你地關心小女 , 照我睇佢個情況真係好似馬醫生咁講, 都算輕微, 所以睇佢今日響屋企都好精神, 所以我聽日都會比佢返學, 加上聽日要默書, 唔想唔返 .

我從來都未試過買冬蟲草比兩個女食, 因為實在好貴, 但又唔知個效果好唔好 .
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
836#
發表於 07-5-15 23:17 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng miholo:

你女無事就安心,小朋友病,大人真係好擔心,你女食晒藥如果無咩就唔洗再睇,食得藥多都唔係咁好.
而冬蟲草我都係以前講過嗰個方法,鄧廋肉汁再放膠囊既冬蟲草落去比仔仔飲,
不過真係要成日飲先有效,一次二次係唔覺有效架.
但個個人體質唔同所以要試先知適唔適合.

alkyng我想問你,你女女通常中英默書係默幾多個生字,
同句子,我通常同仔仔默5-6個生字,句子就一句,因係自己
比佢默,所以唔知份量多定少.

Rank: 3Rank: 3


280
837#
發表於 07-5-15 23:29 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli

我一直想問如何做"鄧廋肉汁" 是否等於煲湯 ?

妳們教我如何幫仔仔默書 ? 我最近幫仔仔溫書及默書便要 嘔心瀝血  
之前考仔字仍好但最近好像不太喜歡溫書.....是弄錯正確應是一向都不喜歡溫書.  

Rank: 4


988
838#
發表於 07-5-15 23:40 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO

我都有時都會嘔血重好大量架, :evil: 好彩佢都會有心温書,如果唔係我就白廢心機, 我通常係比幾個佢温,都有時陪佢温,跟住先默,記英文生字就
eg bottle ,就叫佢記bo  再記tt  再記le,
     bicycle  記bi   再記cyc  再記le
因為呢個係我自己細個記生字既方法,我覺得ok
唔知你地用唔用得著.

鄧廋肉汁係張碎廋肉太約十蚊倒啦,放一碗半水浸碎廋肉,
浸到血水出來嚟(好似好核凸咁) 就張廋肉拿走,d血水就攞去鄧,

Rank: 3Rank: 3


280
839#
發表於 07-5-15 23:41 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli

另外, 我想問妳日日給他飲, 他會不會很精神 ?
因我第一次給兩兄妹飲是一人一粒用水開給他們飲
晚上覺得他們睡不到 所以我便用2-3星期.
其實曾有人說開始食應密慢慢間開來飲.

重有, 我今天致電馮晴他說未知何時派後備表  
我也說過當天是仔仔畢業典禮也知時間, 是早上11:30紅館. 真是時間不多. 希望不用走來走去.    

Rank: 5Rank: 5


2422
840#
發表於 07-5-15 23:58 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

你比個仔默書0既份量差不多, 以下就係我個女今個星期要默0既字, 你可以參考下:

今日默中文 : 飛機 / 交通工具 / 去旅行 / 地下鐵

星期四英文 : aeroplane / school / taxi / cap
                  This is a tram.
~只要有夢想,凡事可成真~
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖