關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六) ...
樓主: Huisys
go

2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六) [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
821#
發表於 07-1-15 18:01 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

去嘉年華定係樂園呀 E仔有無份

我而家叫佢做句 真係命都短幾年
oscarmama 寫道:
ttmm

我仔話考完試約咗你個仔去樂園揸踫踫車喎,我叫佢哋相約咗先再通知我哋啦

Rank: 4


708
822#
發表於 07-1-15 19:17 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

博士媽應該温完了, 但我仔下午索性去了找周公子, c未?!明天????考天才????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
823#
發表於 07-1-15 20:08 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

[size=large]邊個參加左1月27日嗰個"基因改造食物"講座呀?!

我有份去呀

Rank: 4


708
824#
發表於 07-1-15 20:17 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

mp,

我都有呀!

Rank: 6Rank: 6


9147
825#
發表於 07-1-15 21:08 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

kec

嘩!俾人叫博士媽,開心死 就算吾係都心甜呀。
話事話我都無本事勞氣, 我都緊嫁,咁好在佢都上心嘅,所以佢去温書,我先得閒。
[quote]
Cassey 寫道:
博士媽,

妳咁輕鬆, 唔駛妳勞氣, 妳就好喇.......我係無時間同本事勞呀!!

kec

[quote]

Rank: 6Rank: 6


9147
826#
發表於 07-1-15 21:15 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

美菜子,

我老爺尋日好似同佢默過吓詞語,我係同我仔默咗mp post出黎嘅詞語,我算同佢溫完喇,其餘佢自己搞掂。不過我成日都好長氣咁叫佢認真睇題目;吾識嗰d就留到最後先做。
maychoi 寫道:
博士媽應該温完了, 但我仔下午索性去了找周公子, c未?!明天????考天才????

Rank: 6Rank: 6


9147
827#
發表於 07-1-15 21:21 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

mp

係x險樂園呀。我吾知佢哋點約法呀,不如叫我O仔翻去同佢哋傾傾啦

造句?不如背咗算啦
[quote]
cheungmp 寫道:
去嘉年華定係樂園呀 E仔有無份

我而家叫佢做句 真係命都短幾年
[quote]

Rank: 6Rank: 6


9147
828#
發表於 07-1-15 21:22 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

[size=large]NO
cheungmp 寫道:
[size=large]邊個參加左1月27日嗰個"基因改造食物"講座呀?!

我有份去呀

Rank: 6Rank: 6


8185
829#
發表於 07-1-15 21:28 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

我都無join....
oscarmama 寫道:
[size=large]NO
[quote]
cheungmp 寫道:
[size=large]邊個參加左1月27日嗰個"基因改造食物"講座呀?!

我有份去呀
[/quote]

Rank: 6Rank: 6


8185
830#
發表於 07-1-15 21:33 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

Dear beauty mami,
ai....我有好多版追唔到喇
請問有無特別嘢要注意or 留意呀?

        

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
831#
發表於 07-1-15 21:34 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

hi osmm, hhkk,
我啱啱叫左阿仔去瞓

Rank: 6Rank: 6


8185
832#
發表於 07-1-15 21:36 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

我嗰件都瞓左.拔我仲攰過佢
cheungmp 寫道:
hi osmm, hhkk,
我啱啱叫左阿仔去瞓

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
833#
發表於 07-1-15 21:37 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

嘩! osmm
你咁信得過E仔呀, 佢唔知記得幾多喎, 可能有d無話比我知
[quote]
oscarmama 寫道:
美菜子,

我老爺尋日好似同佢默過吓詞語,我係同我仔默咗mp post出黎嘅詞語,我算同佢溫完喇,其餘佢自己搞掂。不過我成日都好長氣咁叫佢認真睇題目;吾識嗰d就留到最後先做。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
834#
發表於 07-1-15 21:38 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

me 2
heiheikeikei 寫道:
我嗰件都瞓左.拔我仲攰過佢 [quote]
cheungmp 寫道:
hi osmm, hhkk,
我啱啱叫左阿仔去瞓
[/quote]

Rank: 6Rank: 6


8185
835#
發表於 07-1-15 21:38 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

我想問.....D詞語係咪老師幫佢默左?
我e+問唔到佢.........
oscarmama 寫道:
美菜子,

我老爺尋日好似同佢默過吓詞語,我係同我仔默咗mp post出黎嘅詞語,我算同佢溫完喇,其餘佢自己搞掂。不過我成日都好長氣咁叫佢認真睇題目;吾識嗰d就留到最後先做。
[quote]
maychoi 寫道:
博士媽應該温完了, 但我仔下午索性去了找周公子, c未?!明天????考天才????
[/quote]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
836#
發表於 07-1-15 21:39 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

咁都要作句似樣d嘅先背, 上次原完係.....     
oscarmama 寫道:
mp

係x險樂園呀。我吾知佢哋點約法呀,不如叫我O仔翻去同佢哋傾傾啦

造句?不如背咗算啦
[quote]
cheungmp 寫道:
去嘉年華定係樂園呀 E仔有無份

我而家叫佢做句 真係命都短幾年
[quote]

Rank: 5Rank: 5


4355
837#
發表於 07-1-15 21:40 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

我哋個媽咪club有位博士我哋都好開心架!
[quote]
oscarmama 寫道:
kec

嘩!俾人叫博士媽,開心死   

Rank: 5Rank: 5


4355
838#
發表於 07-1-15 21:42 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

hhkk,

我聽我囡講, 上星期成個禮拜都係.....溫習週!
[quote]
heiheikeikei 寫道:
我想問.....D詞語係咪老師幫佢默左?
我e+問唔到佢.........[quote]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
839#
發表於 07-1-15 21:42 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

係呀, 上堂分組比賽出去黙, 唔係每個都黙左每個詞語, 不過應該有"辦"字, 因為今日又寫多次, 我聽阿仔講都寫左幾次
[quote]
heiheikeikei 寫道:
我想問.....D詞語係咪老師幫佢默左?
我e+問唔到佢...........

Rank: 6Rank: 6


8185
840#
發表於 07-1-15 21:42 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集六)

我攰在"工"呀 -_-
開會同trainning.........我好想C....
本來可以 有兩日話 home office 㗎
點知.......有手尾執 :-|
cheungmp 寫道:
me 2
[quote]
heiheikeikei 寫道:
我嗰件都瞓左.拔我仲攰過佢
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖