關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1178
821#
發表於 07-2-26 09:07 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我個modem 死咗! 成個假期都上唔到網!
my god, 我尋日忘記同亞仔溫d 生字o忝!!

Rank: 5Rank: 5


1178
822#
發表於 07-2-26 13:53 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

angeshwh,

我都想去交流團,但要考慮好多嘢... 好難請到假去... :cry:


Kittymummy & 2fungs,
妳地有冇參加學校個境外交流團呀?我地參加咗!


Rank: 5Rank: 5


3218
823#
發表於 07-2-26 14:15 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我都無參加....

Rank: 5Rank: 5


3218
824#
發表於 07-2-26 14:22 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2fungs, 你屋企裝修好未?

Rank: 5Rank: 5


1178
825#
發表於 07-2-26 15:26 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kittymummy,
剛年三十交貨, 我廿七開始邊清潔邊埋尾,一個人搞掂,三晚加埋只睡了7小時,又要返工,真係陰公...

d手工好差,發現好多問題 :
有幾個地磚空心
'長'紙對唔到花,又披口
碌架床尺寸錯晒
厠紙架個芯尺寸唔啱
新門鎖用了1星期就壞咗
地柜及吊柜尺寸錯晒,好采及時再訂過
入'長'天線冇按喉管
.....
好多好多問題,
要等過正月同佢算賬

  
Kittymummy 寫道:
2fungs, 你屋企裝修好未?

Rank: 4


506
826#
發表於 07-2-26 19:28 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2 fungs,
妳都幾犀利,一個人可以兼顧到咁多樣嘢! 幫妳裝修間公司熟唔熟架?因為妳收咗貨後,有D公司唔願跟d手尾架!希望妳快d攪掂啦!

2fungs & Kittymummy,
妳地囝囝同囡囡有沒有出水痘呀?Alki 年初二出水痘,我諗多數都係喺學校'嘢'到,好彩佢有打針,total 出咗12粒,全部喺背脊同pat pat 度,又冇fever,醫生話今日已可返學!



[quote]
2fungs 寫道:
kittymummy,
剛年三十交貨, 我廿七開始邊清潔邊埋尾,一個人搞掂,三晚加埋只睡了7小時,又要返工,真係陰公...

d手工好差,發現好多問題 :
有幾個地磚空心
'長'紙對唔到花,又披口
碌架床尺寸錯晒
厠紙架個芯尺寸唔啱
新門鎖用了1星期就壞咗
地柜及吊柜尺寸錯晒,好采及時再訂過
入'長'天線冇按喉管
.....
好多好多問題,
要等過正月同佢算賬

   [quote]
Kittymummy 寫道:
2fungs, 你屋企裝修好未?

Rank: 5Rank: 5


1178
827#
發表於 07-2-27 10:23 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

agneshwh,
我都有扣起尾數冇找呀!

亞仔冇出水痘喎! ALKI 都幾識生喎,收埋嚟生,唔係影响個靚樣。


agneshwh, kittymummy,
我個仔又闖禍了,尋日放學和個同學一路行一路玩,點知佢扮鐵頭,撞到同學棚門牙鬆咗又流血,我老公立即同佢睇e生。今日老師話之後佢媽咪同佢睇多次e生,e生話會可能影响日後生個恆齒變黑 or 歪,第日可能要做矯形手術。要賠湯藥費事少,但弄到同學&佢mami 要擔心咁耐真係過意唔去,而且d牙真係好重要嘛!  
我個仔成日粗手粗腳,又整到同學,今朝又發脾氣,我已經好容忍去慢慢向佢解釋,點知最後都係要動手佢先至停止發脾氣...我係咪唔識教仔?!
     [quote]

Rank: 5Rank: 5


3218
828#
發表於 07-2-27 17:50 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

咁大鑊!人哋亞媽有無complain? 門牙鬆咗會影響日後生個恆齒變黑or 歪? 我諗個e生話最worst係咁. 好多小朋友都撞鬆門牙...... 但係我平時見你個仔同我講嘢都好有禮貌. 可能佢個性格比較牛脾氣d, 不過佢經過今次佢吾敢.

Rank: 5Rank: 5


1178
829#
發表於 07-2-28 12:00 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kittymummy,
都唔算係complain~ 只不過是通知miss 有咁既事發生,順便warn下d小朋友玩得小心d,唔好得意忘形。所以尋日miss上堂都有提醒d小朋友,但冇指名道性邊過出咗事囉~!
尋日miss & 主任都幾次召見兩個小朋友問清楚發生咩事,今天miss 決定罰亞仔這幾天做值日生,(初時我仲以為佢會話記缺點o忝,嚇死我 )

今早我又同主任談關於亞仔d 情緒問題,佢都話我個仔同小朋友相處及情緒有問題,係比正常的發脾氣有所偏離,準備開個file 長期跟進,睇下佢係人際關係有問題,還是其它問題。 但可能要等我做完協康會個test 才開file,test起碼都要等到3月底後了... 好煩。 :cry:

Rank: 5Rank: 5


3218
830#
發表於 07-2-28 12:52 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

都好d,起碼吾會記缺點.不過kitty話見到你個仔全日都好吾開心. 你吾好打佢拉, 我諗佢都知錯. 其實佢有姐姐,有細佬. 應該同小朋友相處比較好rather than 獨生仔. 真係要找出問題所在. 佢平時點同姐姐,細佬相處?

Rank: 5Rank: 5


1178
831#
發表於 07-2-28 13:16 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kittymummy,
佢k1已經比miss話佢好主觀,自我,好易發脾氣,要花時間同佢談先可以冷靜下來。
佢同姐姐相處一般,姐姐嫌佢成日發脾氣,所以成日鬧佢。
佢又講明妒忌個細路,明明佢有利益多d,佢有細路冇既,佢唔會記住,淨係記d唔好既嘢。

Rank: 5Rank: 5


1178
832#
發表於 07-2-28 13:19 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kittymummy,
kitty今日有冇帶水果返學呀?
原來我亞仔抽到劍橋英文,kitty有冇報呀?
尋日我老公叫我同個仔去河源,而家睇下趕唔趕都做証件,因為過晒期。

Rank: 5Rank: 5


3218
833#
發表於 07-2-28 14:35 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

有. 只係帶左"金". 其他水果都吾知點帶? 帶左又吾知kitty點去皮? 我都諗左一晚.
我無報劍橋英文, 雖然係好平,但係間嘢比我覺得吾太好. kitty上左堂咁耐,我一張worksheet都無見過. 連syllabus都無.上堂佢有佢講,你有你做.我問kitty教左什麼, 佢講出嚟又同出面其他教育中心又吾太同. 例如介紹usa??? 我今年亦吾打算同佢報exam. 根本佢未夠班去test,打算二年班先.

如果你亞仔抽到,咪try吓囉. 當係train up佢 listening,話哂都係老外教. 不過上完堂就好攰,要4:45 pm 放學.

Rank: 5Rank: 5


1178
834#
發表於 07-2-28 15:33 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

而家我個印印响屋企湊住2個細仔,所以放學由ba ba湊,晏d放冇所謂,好過佢响圖書各'牛下牛下'等ba ba。

Kittymummy 寫道:
有. 只係帶左"金". 其他水果都吾知點帶? 帶左又吾知kitty點去皮? 我都諗左一晚.
我無報劍橋英文, 雖然係好平,但係間嘢比我覺得吾太好. kitty上左堂咁耐,我一張worksheet都無見過. 連syllabus都無.上堂佢有佢講,你有你做.我問kitty教左什麼, 佢講出嚟又同出面其他教育中心又吾太同. 例如介紹usa??? 我今年亦吾打算同佢報exam. 根本佢未夠班去test,打算二年班先.

如果你亞仔抽到,咪try吓囉. 當係train up佢 listening,話哂都係老外教. 不過上完堂就好攰,要4:45 pm 放學.

Rank: 5Rank: 5


3218
835#
發表於 07-2-28 15:40 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

咁又係. 好過返屋企睇卡通片就真.

Rank: 4


506
836#
發表於 07-2-28 20:16 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2fungs,
如果妳地又去就好啦!我同Alki嘅回鄉証都expired,約咗3號換,學校前日仲有派報名表派,應該未full嘅!我覺得比佢地睇吓人地喺D較差環境之下讀書,希望佢體會到,學會珍惜(雖然未必work,但試吓都好)
至於囝囝嘅情緒問題,就要比D時間,慢慢來啦!


2fungs 寫道:
kittymummy,
kitty今日有冇帶水果返學呀?
原來我亞仔抽到劍橋英文,kitty有冇報呀?
尋日我老公叫我同個仔去河源,而家睇下趕唔趕都做証件,因為過晒期。

Rank: 5Rank: 5


1178
837#
發表於 07-3-1 16:42 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

agneshwh,

我已經報咗名了~
3/3 搞回鄉証
6/3 搞回港証
放完產假, 呢輪又請假多, 好驚到時又請假比老板鏟。
  :cry:

Rank: 5Rank: 5


1178
838#
發表於 07-3-2 08:45 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

請兩天,社工同主任輪流同亞仔傾計,
社工話佢d 情緒問題唔嚴重,喊生喊死只是佢的招數而已!
仲同我解釋咗好多嘢,冇諗過d小朋友咁複雜~!


Rank: 5Rank: 5


3218
839#
發表於 07-3-2 10:34 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2fungs, 我都想同kitty 去... 點樣做?

Rank: 5Rank: 5


1178
840#
發表於 07-3-2 12:34 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kittymummy,

去邊度? 係未講見社工?

Kittymummy 寫道:
2fungs, 我都想同kitty 去... 點樣做?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖