關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無讀柴天和伍季明的小朋友家長來分享 ...
樓主: jessieling
go

有無讀柴天和伍季明的小朋友家長來分享 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1354
821#
發表於 07-6-5 11:16 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

cc0524

常識presentation派

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1058
822#
發表於 07-6-5 11:26 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

各位媽咪:
你地知唔知道:學校係以什麼因素決定上或下午校搬新校址?
因我聽番來話哪間校績好些,就可轉新校喎.係咪?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
823#
發表於 07-6-5 11:32 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

acandf,

嘩! 你個女好叻呀, 常識有 9 分!!

我諗中文閱讀分享之後派那張 CHEQUE 就係那個分數了, 我個仔今次叫做好 D, 有 95 分呀, 咁你個女呢??

我都好驚英文本 "BIG" 因為內容真係比較深, 而且他們亦不是教得很仔細, 上次我個仔做 "THIS, THAT, THESE & THOSE" 佢都成日攪亂呀, 如果真係唔洗考就好好多啦!!

其實我科科都驚架, 每一科都有佢既難道, 唔好以為數學淺, 佢地成日大意, 量長度會錯, 鐘既長短針又會畫亂左, 圖形又會數錯..............

我個仔仲未派 QUIZ 呀!  

Rank: 5Rank: 5


1354
824#
發表於 07-6-5 11:53 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

cc0524

如果是中文閱讀分享之後派那張 CHEQUE 就係那個分數了, 我個女今次好 D, 都有 95 分呀.

每一科都有佢既難道, 我都同意, 但最驚是常識, 數學, 若果不必考英文本 "BIG, 英文是最不驚啦, because already quiz ma.  中文 are very easy to lost marks.  As they need to re-write a lot of words, even from the questions was provided but it is easy to 抄錯 ma.

"THIS, THAT, THESE & THOSE" 我女都成日攪亂, I think if no need to exam, will wait law as when they are primary two, will teach again la.  

Why your son's class are so late to 派 eng QUIZ,  


Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
825#
發表於 07-6-5 12:01 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
826#
發表於 07-6-5 12:04 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

acandf,

我都唔知點解, 亞仔那班真係乜都遲架!!    

其實睇番以往既成績, 我個仔最差係中文架, 因為成日錯字, 同埋亦要看看閱讀理解是淺是深!! 話就話英文四課都 QUIZ 左, 但係仲有最後一課!! 另外英文佢地都好興錯埋 D 不小心架, 上次 QUIZ 我個仔話有個同學有三題題目都漏了個句號, 結果就得 47 分啦!!  

Rank: 5Rank: 5


1354
827#
發表於 07-6-5 12:17 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

cc0524

Yeh! my daughter are very easy to lost marks of this mistakes (e.g.)漏了個句號...etc) in fact, so many 不小心, Oh!,, really out of our control, need to see them 造化 la.

Don't think too more la, in fact, nothing we can do, we only can "remind, remind & remind"

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1058
828#
發表於 07-6-5 18:43 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

蝦碌媽咪 寫道:
各位媽咪:
你地知唔知道:學校係以什麼因素決定上或下午校搬新校址?
因我聽番來話哪間校績好些,就可轉新校喎.係咪?


冇人知?

Rank: 3Rank: 3


233
829#
發表於 07-6-5 23:06 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

cc0524 and acandf,

嘩! 發達啦, 一年級同學連續5日唔駛翻學!

學校又用番前年既方法去攪活動, 真係好過上年要教書, 邊有人會入腦呀!

我仔就叫做有連續有3日放, 去唔成旅行! 年年我都偷雞起LEE段時間去旅行, 唔駛附加費, 今年無啦!

Rank: 5Rank: 5


1354
830#
發表於 07-6-6 09:35 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

蝦碌媽咪

Sorry can't answer you this questions as I don't know too...

cc0524

My daughter was sick this few days, she has't backed to school
   Next week will be examination, very worry ah..

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
831#
發表於 07-6-6 10:29 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

hehe22,

我都估唔到會放那麼多天的假期!! 不過現在才知道想報團都已經來不及了!! 因我星期六那天去看六月底的團都已經滿了!!

Rank: 3Rank: 3


233
832#
發表於 07-6-6 10:36 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

acandf,

你女點呀? 咩病那麼嚴重呀? 要幾天都翻不了學? 保重身體呀!!!

cc0524,

你去邊旅行呀, 正常都唔會滿喎, 因為好多學校重考緊試!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
833#
發表於 07-6-6 10:38 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

蝦碌媽咪,

我地真係唔知點樣決定邊間搬邊間唔搬, 我只知道係 2008 年開學時上午校就會搬去大窩口新校舍!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
834#
發表於 07-6-6 10:47 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
835#
發表於 07-6-6 10:53 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

acandf,

個女咩病呀?? 睇左醫生未?? 如果真係唔舒服不如叫佢留係屋企休息下, 等個病快 D 好, 你知在學校那麼多學生可能會加重病情!! 但係你要留意網上既家課日誌, 睇下有咩新消息, 咁你會不會去拿功課??

唔好咁擔心, 下星期一才考試, 趁這兩天養好個身體!!

我個仔仲未派 QUIZ 卷!!

Rank: 5Rank: 5


1354
836#
發表於 07-6-6 12:08 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

cc0524 & hehe22

Thank you for your caring!

She is 喉嚨不舒服, 咳, Only hasn’t backed to school today.  

Rank: 3Rank: 3


216
837#
發表於 07-6-6 12:33 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享



真係要小心D,課室全冷氣,小息時無冷氣.
點解常識有QUIZ?

Rank: 5Rank: 5


1354
838#
發表於 07-6-6 12:41 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

hehe22

中學派位放榜到嗎? 心情如何?

Jaffma
常識有QUIZ? You mean your son class was quiz today?   

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
839#
發表於 07-6-6 14:17 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

hehe22,

我那天去旅行社見 d 人問六月二十幾號, 都已經滿晒啦!! 可能那段時間團費平啦!! 我打算去日本呀!

acandf,

咁你個女睇左醫生未呀?? 比佢訓多 d, 休息多 d, 咁就會快 d 好架啦, 唔洗擔心, 仲有時間, 聽日一定好番無事既!!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
840#
發表於 07-6-6 14:21 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

JAFFMA,

係呢?? 乜常識有 quiz 咩???  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖