- 在線時間
- 635 小時
- 最後登錄
- 15-4-26
- 國民生產力
- 195
- 附加生產力
- 765
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-3-23
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 3451
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 4411
- UID
- 8202
 
|
Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園既家長, 入唻交流下啦!
Trojan,
可否告知你仔仔係邊班的嗎? 如果唔方面響度講, 可以pm我嗎? 睇下我地小朋友係咪同學仔?
其實你講既情況, 我由day 1已經發現架喇, 廁所污糟...唉...似乎咁耐以唻都無乜改善, 你都好呀, 你果個係仔, 我果個係女呀, 佢一個月入面, "妹妹" (即下體), 會有幾次發炎既情況呀, 嚴重果陣仲會發出腥味添呀!
至於老師有冇愛心, 唉...畀著你一班有成四十個學生, 雖則話有三個老師啫, 但三個老師畀四十個學生圍喎, 莫講話愛心啦, 有耐性都好喇! 我都有諗過, 如果畀著我對住呢四十隻馬騮, 嘩, 我可能老早就練鬼死晒佢地喇! 所以老師付出唔到咁多愛心, 我唔會怪老師, 只怪學校狂收生啫!
大型活動安排都算係咁架喇, k1-k3幾百個學生, 再加埋每班既家長, 個禮堂又唔係大, 全部人坐晒響入面, 唔亂就奇啦!
至於校舍隔涉, 其實你應該面試當日已經知呢個情況架啦, 無理由讀左成年至知架喎! 姆褓顧唔掂咁多個小朋友, 係姆褓既問題喎, 你應該同姆褓傾下, 叫佢地睇實d你既小朋友, 話晒呢d都唔關學校事呀! 不過我就好認同, 蘇浙係一間非常死板&無人情味既學校, 每逢落雨天, 就算落到幾大雨都好, 總之唔係坐校車既小朋友, 都要響後門出入, 姆褓車駛唔到入學校操場, 小朋友就要冧雨, 響呢方面, 我都係極度不滿! 開學初期, 亦都因為呢樣野, 幾乎想同個女轉校!
蚊患直頭係恐怖, 莫講話你個仔, 只要你留意下小朋友對腳, 你都好難搵到一個小朋友係無蚊"欄"的, 實在太恐怖, 最搞笑係佢地就識得貼晒d"慎防登革熱"之類既海報出唻, 但就真係唔知學校有冇認真處理嚴重既蚊患! 所以我而家日日都會幫阿女搽寶寶金水響對腳度, 然後再加塊蚊貼響條裙底度, 咁至叫做頂得住下咋!
對於轉校呢樣野, 我老公係一直持反對立場的, 佢既原因係...
1. kcs響小朋友既紀律方面train得算係唔錯!
2. 校舍舊唔緊要, 我佬會覺得, 唔需要一開始就畀d好好既環境個女, 自小畀個女捱下就啱既! 正所謂先苦後甜!
3. 蚊呢樣野, 就算學校無, 公園都會有, 間中屋企都會有, 根本無得避.
4. 普通話教學, 呢樣我老公最buy!
我老公甚至不斷同我洗腦, 事關佢想畀個女讀埋蘇小, 但我已經一次又一次堅持我既立場, 蘇小只會係大後備, 即係萬一阿女真係失手, 考唔到其他直資or私校, 我至會畀個女升蘇小, 否則...諗都唔會諗! |
|