關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 聖方濟各家長今年入小一
樓主: Hilouey
go

聖方濟各家長今年入小一 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


448
821#
發表於 07-4-19 20:21 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

HIHI

TOMORROW STILL HAVE A TEST 努力加油

HILOUEY

Rank: 1


6
822#
發表於 07-4-23 20:48 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

請問今天(23/4)詞語寫什麼呢?
同語文習作簿做那一頁呢?
pls help   
  
P1D

Rank: 2


59
823#
發表於 07-4-23 22:00 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

ryyh323 寫道:
請問今天(23/4)詞語寫什麼呢?
同語文習作簿做那一頁呢?
pls help   
  
P1D



小麻雀

歡迎
窗台
充滿
走廊
分鐘
害羞
逃走
真心

Rank: 1


6
824#
發表於 07-4-23 22:06 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

唔該哂   

Rank: 3Rank: 3


190
825#
發表於 07-4-24 09:21 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

你哋囡囡有冇話代課老師好惡, 我早幾日見過佢.....
真係好惡吓,語帶悔氣,冇乜禮貌,好似唔係好掂.....
又可能係我自己敏感.

    

Rank: 2


94
826#
發表於 07-4-24 17:28 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

有呀,堯堯都話陳老師好惡呀!

    

lt611 寫道:
你哋囡囡有冇話代課老師好惡, 我早幾日見過佢.....
真係好惡吓,語帶悔氣,冇乜禮貌,好似唔係好掂.....
又可能係我自己敏感.

    

Rank: 6Rank: 6


5065
827#
發表於 07-4-24 20:26 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

我囡囡都係話好惡,希望Ms Kwan 快啲返   :cry:


3400
828#
發表於 07-4-24 21:34 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


190
829#
發表於 07-4-25 23:05 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

常識卷就冇改錯, 中文卷就計錯分........

唉! 啲分數好似一次比一次差, 不過我的心情出乎的平靜...
下次繼續努力啦. :-|

Rank: 6Rank: 6


5065
830#
發表於 07-4-25 23:48 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Hi lt611 ,

我的心情跟你一模一樣  :tongue:

Rank: 1


6
831#
發表於 07-4-26 21:11 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

HI 各ID 班家長

請問今日常識5行詞語係,良好,睡眠,習慣,作息 同???
    `唔該

Rank: 2


59
832#
發表於 07-4-27 00:36 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

ryyh323 寫道:
HI 各ID 班家長

請問今日常識5行詞語係,良好,睡眠,習慣,作息 同???
    `唔該


規律

Rank: 1


6
833#
發表於 07-4-27 07:17 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Lucianna

唔該   

Rank: 2


59
834#
發表於 07-4-27 21:46 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

各位1D班家長:
請問你哋囡囡有無數學補充呀!
Lu


3400
835#
發表於 07-4-27 21:49 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


59
836#
發表於 07-4-27 22:08 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

lamlam2000baby,
唔該晒!
Lu

Rank: 3Rank: 3


190
837#
發表於 07-4-28 17:21 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

請問下次英文默書是否在4/30(星期一)?

唔該.


3400
838#
發表於 07-4-28 23:19 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


190
839#
發表於 07-4-29 10:21 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Thanks!     

Rank: 2


59
840#
發表於 07-5-3 22:23 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

1D 班家長:
請問10/5 中文默書是否單元十(一) & (二)?

Lu
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖