關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘基顯2006學年度家長會
樓主: hermanpapa
go

油塘基顯2006學年度家長會 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


325
821#
發表於 06-11-3 16:31 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

dichiu,

巳覆

victleung

dichiu 寫道:
VICTLEUNG,

Pls check pm.

Rank: 5Rank: 5


1313
822#
發表於 06-11-3 23:58 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

VICTLEUNG
5好咁講La...有乜話慚5慚愧je...我仔考得超差
但我只係"哦"佢乍..叫佢考試要認真D 5好咁求其Law..

VICTLEUNG 寫道:
各位,

本人真慚愧, 由於見小女常識科分數可以, 連卷也沒看, 簽了名便算, 應該是"求學不是求分數"   

VICTLEUNG
[img align=right]http://bbsimg.qq.com/2005/03/21/009/87.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1313
823#
發表於 06-11-4 00:05 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Xiao-K 寫道:
常識個兩條課外題,我地因爲沒有留意時事,所以都答錯了。我囡測驗前未去過昂坪,佢話早d去就識得答啦。同樣,英文我們平時都只集中係學校課本,所以以後都要多方面溫習了。
我都好贊成“求學不是求分數”,但奈何有時人又會變得現實。   

小K
我個仔三條都岩...昂坪360係我舊年考試己經同佢講
教師被停職...原來係佢自己睇新聞見到ge
最呢果條講焦慮証佢話一年級下學期教過...
我先發覺原來佢都心散5哂...
下次考試我地咁多位都真係要多方面努力La
[img align=right]http://bbsimg.qq.com/2005/03/21/009/87.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2977
824#
發表於 06-11-4 00:17 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

真係有些離棄自己選基顯的原因:快樂的學習。

其實每科合格,做足功課,多元發展是我的想法,不知為何又走回填鴨路,相互比較的壓力很大。

決定由他自行去學習,只作輔助的角色。又去繼續參加興趣班.....個

Rank: 5Rank: 5


1313
825#
發表於 06-11-4 00:41 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

[quote]
hermanpapa 寫道:
真係有些離棄自己選基顯的原因:快樂的學習。

其實每科合格,做足功課,多元發展是我的想法,不知為何又走回填鴨路,相互比較的壓力很大。

決定由他自行去學習,只作輔助的角色。又去繼續參加興趣班.....個
[img align=right]http://bbsimg.qq.com/2005/03/21/009/87.gif[/img]

Rank: 2


56
826#
發表於 06-11-4 00:57 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

幸虧這次是測驗, 其實亞仔測完那天已經說唔掂, 話同溫習的不同, 派完卷看看, 嘩 ! 那麼多的 comprehension, 又多 Fill in the blank, 而且很少 MC, 問佢佢又識解, 唯有再作鼓勵吧.

記得去年在校長茶座時有家長指相對於中文及數學, 英文教得較淺. 未知和這次加強力度地出題有沒有關係.

p.s. 今日他話老師說是 p3基本能力評估的形式.


Rank: 5Rank: 5


2977
827#
發表於 06-11-4 06:55 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我看試卷不難,用字也是課程中有出現的。但要活用那些字則要多練習。
他每天安排如下:
0600-0700 起床/早餐
0700-1600 返學(坐校巴)
1600-1630 洗澡/茶點
1630-1730 午睡
1730-1900 做功課
1900-1930 小休
1930-2000 晚餐
2000-2100 網上功課
2100-2130 刷牙去

Rank: 5Rank: 5


1313
828#
發表於 06-11-4 19:24 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

mingddmm 寫道:
幸虧這次是測驗, 其實亞仔測完那天已經說唔掂, 話同溫習的不同, 派完卷看看, 嘩 ! 那麼多的 comprehension, 又多 Fill in the blank, 而且很少 MC, 問佢佢又識解, 唯有再作鼓勵吧.

記得去年在校長茶座時有家長指相對於中文及數學, 英文教得較淺. 未知和這次加強力度地出題有沒有關係.

p.s. 今日他話老師說是 p3基本能力評估的形式.

mingddmm
我諗冇關係ge...舊年都有出一D完全未教過既英文
可能想睇下D學生程度去到邊卦
[img align=right]http://bbsimg.qq.com/2005/03/21/009/87.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1313
829#
發表於 06-11-4 19:27 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

[quote]
hermanpapa 寫道:
我看試卷不難,用字也是課程中有出現的。但要活用那些字則要多練習。
他每天安排如下:
0600-0700 起床/早餐
0700-1600 返學(坐校巴)
1600-1630 洗澡/茶點
1630-1730 午睡
1730-1900 做功課
1900-1930 小休
1930-2000 晚餐
2000-2100 網上功課
2100-2130 刷牙去
[img align=right]http://bbsimg.qq.com/2005/03/21/009/87.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2977
830#
發表於 06-11-4 22:07 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

佢早上的運動量太大。    [quote]
Boosk@ 寫道:
[quote]
hermanpapa 寫道:
我看試卷不難,用字也是課程中有出現的。但要活用那些字則要多練習。
他每天安排如下:
0600-0700 起床/早餐
0700-1600 返學(坐校巴)
1600-1630 洗澡/茶點
1630-1730 午睡
1730-1900 做功課
1900-1930 小休
1930-2000 晚餐
2000-2100 網上功課
2100-2130 刷牙去

Rank: 5Rank: 5


1934
831#
發表於 06-11-6 12:43 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

好野    明天去旅行   

Rank: 3Rank: 3


325
832#
發表於 06-11-6 15:06 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

大家預備什麼食物呀

浩朗媽媽 寫道:
好野    明天去旅行   


151
833#
發表於 06-11-6 17:31 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我囡話老師叫要帶健康食物喎!我會整三文治。
記得帶蚊怕水/蚊片呀!

Rank: 5Rank: 5


2977
834#
發表於 06-11-6 19:59 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

亞仔話老師叫帶我那包大薯片?不需要帶其他。
我會叫印印整三文治加曲奇餅,另帶些朱古力手指及零食和同學分享。
Xiao-K 寫道:
我囡話老師叫要帶健康食物喎!我會整三文治。
記得帶蚊怕水/蚊片呀!

Rank: 3Rank: 3


146
835#
發表於 06-11-7 13:15 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

好彩我嗰女係坐3號車,我都覺得校車褓姆玲姨都幾好。
但本人而家想搵褓姆車,由西九龍返學校呀! 因嗰女從細到大都由婆婆湊(家在官塘),我放工就番亞媽睇佢。只可惜我想而家接番嗰女返自己屋企溫功課,請問各位油塘基顯家長,有冇人提供褓姆車資料呢? 謝謝!


151
836#
發表於 06-11-7 13:48 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

BeiRui,

我本人就唔知,但如果冇人回應,可以打電話問下冠忠,仲有問下油塘基法家長呀!

Rank: 3Rank: 3


146
837#
發表於 06-11-7 14:02 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Xiao-K,
謝謝妳呀!

Rank: 5Rank: 5


1934
838#
發表於 06-11-7 14:26 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

BeiRui:

我都唔清楚呀, 你可以試問校務署架

Rank: 5Rank: 5


1934
839#
發表於 06-11-7 14:38 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我仔話唔洗用蚊怕水喎   

Rank: 3Rank: 3


325
840#
發表於 06-11-7 15:12 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

BeiRui ,

你試吓早上在你家樓下, 看看有無褓姆車接學生, 問吓去唔去基顯啦 , 如坐回校車就要打去冠忠問

victleung

BeiRui 寫道:
好彩我嗰女係坐3號車,我都覺得校車褓姆玲姨都幾好。
但本人而家想搵褓姆車,由西九龍返學校呀! 因嗰女從細到大都由婆婆湊(家在官塘),我放工就番亞媽睇佢。只可惜我想而家接番嗰女返自己屋企溫功課,請問各位油塘基顯家長,有冇人提供褓姆車資料呢? 謝謝!
‹ 上一主題|下一主題