- 在線時間
- 6 小時
- 最後登錄
- 08-4-1
- 國民生產力
- 6
- 附加生產力
- 1
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-9-25
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 547
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 554
- UID
- 58497

|
Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀
Matthew_媽咪,
同老師單聲呀~ 得架~~  Matthew_媽咪 寫道:
露絲,
唔係我成功, 佢係屋企食飯都走來走去架, 只係因為佢隔離坐左個女班長, 佢好聽呢個女班長話, 淨係呢個女班長咋, 所以自始好聽話, 好留心上堂, 我同我老公講, 老師千祈唔好同佢地轉位呀, 如果唔係又打回原形喇 !
妳都要加油呀 !
Matthew 媽咪
[quote]
露絲 寫道:
Matthew_媽咪,
今日 ------>Matthew又冠軍啦....1點到finished....good+good
你好成功呀!!!! (冇傾計+冇八掛+好安靜)
我'林'我都要再調節一下個仔的時間啦~~~
我個仔好似d機械人禁, 話無電就無電, 叫唔到起身. yesterday佢做做下功課特然無晒d聲音(我坐在他隔離), 我好奇望下...wor....訓咗 當時我覺得好好笑 ..又無電啦........ [quote]
Matthew_媽咪 寫道:
露絲,
可唔可以試下當日完成晒所有功課呀, 等到第二朝剛剛訓醒先做功課, 咪好趕同好辛苦, 我習慣每日要佢做晒功課, 有時間俾佢玩下電腦, 第二朝起身佢多數睇 vcd 又或者玩電腦 game, 等佢精神晒 [/quote] [/quote] |
|