關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


588
821#
發表於 06-10-13 11:45 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,

唔駛甘心急俾碟我架, 妳收晒所有碟先喇, 我唔趕住要架    

Rank: 4


588
822#
發表於 06-10-13 13:07 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

請問知唔知馬鞍山有邊個牙醫好呀 ? 因為想同仔仔去 check 下 d 牙 . thanks !  

Rank: 4


554
823#
發表於 06-10-13 14:18 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

今日    ------>Matthew又冠軍啦....1點到finished....good+good   

你好成功呀!!!!      (冇傾計+冇八掛+好安靜)

我'林'我都要再調節一下個仔的時間啦~~~
我個仔好似d機械人禁, 話無電就無電, 叫唔到起身.  yesterday佢做做下功課特然無晒d聲音(我坐在他隔離), 我好奇望下...wor....訓咗    當時我覺得好好笑 ..又無電啦........
Matthew_媽咪 寫道:
露絲,

可唔可以試下當日完成晒所有功課呀, 等到第二朝剛剛訓醒先做功課, 咪好趕同好辛苦, 我習慣每日要佢做晒功課, 有時間俾佢玩下電腦, 第二朝起身佢多數睇 vcd 又或者玩電腦 game, 等佢精神晒  
露 絲 :-)

Rank: 4


554
824#
發表於 06-10-13 14:21 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

頌安商場....頂樓(按R), 最尾個間牙醫...
我比咗5pcs vcd你仔仔啦.......


Matthew_媽咪 寫道:
請問知唔知馬鞍山有邊個牙醫好呀 ? 因為想同仔仔去 check 下 d 牙 . thanks !  
露 絲 :-)

Rank: 4


554
825#
發表於 06-10-13 14:30 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

綽琳整天傾計...已給老師警告了兩次啦....同坐的女仔及女仔後面的男仔好喜歡同佢傾計, 我之後留意到佢好喜歡午息時在地下和女仔一起及吃對方d食物, 不過吃飯時佢話飽架!

我'林'你最好同佢傾下, 或叫老師調佢位, 食飯都傾成禁...上課未聽唔到老師講野囉?
露 絲 :-)

Rank: 4


588
826#
發表於 06-10-13 14:39 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,

我想問有冇個牙醫名 or 電話呀 ? thanks !


Matthew 媽咪

露絲 寫道:
Matthew_媽咪,

頌安商場....頂樓(按R), 最尾個間牙醫...
我比咗5pcs vcd你仔仔啦.......


[quote]
Matthew_媽咪 寫道:
請問知唔知馬鞍山有邊個牙醫好呀 ? 因為想同仔仔去 check 下 d 牙 . thanks !  
[/quote]

Rank: 4


554
827#
發表於 06-10-13 14:47 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,

頴琳同坐的男同學好關心頴琳架,  你囡囡行開咗的話, 到派飯一定要我拿比頴琳先架, 但佢地吃飯唔會傾計的.

今日頴琳好乖好安靜, d table全部退晒後面, 所以頴琳前面好多空間, 佢比之前坐得好好啦..無亂啦...
露 絲 :-)

Rank: 4


588
828#
發表於 06-10-13 14:48 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


554
829#
發表於 06-10-13 14:49 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

我幫你去睇下先, 一陳話你知.
Matthew_媽咪 寫道:
露絲,

我想問有冇個牙醫名 or 電話呀 ? thanks !


Matthew 媽咪

[quote]
露絲 寫道:
Matthew_媽咪,

頌安商場....頂樓(按R), 最尾個間牙醫...
我比咗5pcs vcd你仔仔啦.......


[quote]
Matthew_媽咪 寫道:
請問知唔知馬鞍山有邊個牙醫好呀 ? 因為想同仔仔去 check 下 d 牙 . thanks !  
[/quote][/quote]
露 絲 :-)

Rank: 4


554
830#
發表於 06-10-13 14:51 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

同老師單聲呀~ 得架~~
Matthew_媽咪 寫道:
露絲,

   唔係我成功, 佢係屋企食飯都走來走去架, 只係因為佢隔離坐左個女班長, 佢好聽呢個女班長話, 淨係呢個女班長咋, 所以自始好聽話, 好留心上堂, 我同我老公講, 老師千祈唔好同佢地轉位呀, 如果唔係又打回原形喇 !

妳都要加油呀 !

Matthew 媽咪
[quote]
露絲 寫道:
Matthew_媽咪,

今日    ------>Matthew又冠軍啦....1點到finished....good+good   

你好成功呀!!!!      (冇傾計+冇八掛+好安靜)

我'林'我都要再調節一下個仔的時間啦~~~
我個仔好似d機械人禁, 話無電就無電, 叫唔到起身.  yesterday佢做做下功課特然無晒d聲音(我坐在他隔離), 我好奇望下...wor....訓咗    當時我覺得好好笑 ..又無電啦........  [quote]
Matthew_媽咪 寫道:
露絲,

可唔可以試下當日完成晒所有功課呀, 等到第二朝剛剛訓醒先做功課, 咪好趕同好辛苦, 我習慣每日要佢做晒功課, 有時間俾佢玩下電腦, 第二朝起身佢多數睇 vcd 又或者玩電腦 game, 等佢精神晒  
[/quote] [/quote]
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


304
831#
發表於 06-10-13 15:28 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲 寫道:
yoballma,

綽琳整天傾計...已給老師警告了兩次啦....同坐的女仔及女仔後面的男仔好喜歡同佢傾計, 我之後留意到佢好喜歡午息時在地下和女仔一起及吃對方d食物, 不過吃飯時佢話飽架!

我'林'你最好同佢傾下, 或叫老師調佢位, 食飯都傾成禁...上課未聽唔到老師講野囉?



露絲
我呢個女真係好多野講架, 但係如果叫佢表演佢就會怕羞唔出聲, 叫佢自己比錢買野食都唔係好敢, 但係一同d同學就雞啄唔斷.真係比佢激死 :-x  :-x
我係咪應該唔好比野佢帶返學校食呢, 等佢唔好唸住有小食食就唔食飯   
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
832#
發表於 06-10-13 15:30 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
yoballma,

我 PM 左個中醫電話俾妳喇, 妳快 d 帶 yo yo 去睇喇 !  




Matthew_媽咪
收到啦, 唔該哂
^_^

Rank: 3Rank: 3


210
833#
發表於 06-10-13 15:54 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

ilovelinlin,
麻煩妳了!!
thankyou!!!!!

Rank: 2


99
834#
發表於 06-10-13 19:59 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

請問各位1B班媽咪知否今天中默是否超越了預定的範圍?因卓禧回家說:有些詞語是不在範圍之內。

Rank: 3Rank: 3


210
835#
發表於 06-10-13 22:07 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,
我阿女重好bb,好自我,唔多理人,之前我會擔心無同學鍾意同佢玩。聽到你咁講我都安心d。

露絲 寫道:
2000,

頴琳同坐的男同學好關心頴琳架,  你囡囡行開咗的話, 到派飯一定要我拿比頴琳先架, 但佢地吃飯唔會傾計的.

今日頴琳好乖好安靜, d table全部退晒後面, 所以頴琳前面好多空間, 佢比之前坐得好好啦..無亂啦...

Rank: 3Rank: 3


210
836#
發表於 06-10-13 22:10 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Mingo,
阿女都有講過,佢話默書範圍有100分,以外的是加分,即可以一百零幾分

Rank: 3Rank: 3


304
837#
發表於 06-10-13 23:38 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Mingo 寫道:
請問各位1B班媽咪知否今天中默是否超越了預定的範圍?因卓禧回家說:有些詞語是不在範圍之內。


係呀!我個女話有個詞語係"甚麼" , 佢都唔識.   
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
838#
發表於 06-10-13 23:51 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

各位1B 媽咪, 你地覺唔覺得下星期二英文默書好多生字呀?
同埋每個生字都好長, 我個女見到之後, 即刻鄒哂眉頭,
好似驚咗默書咁,上次默又好易喎.   
^_^

Rank: 5Rank: 5


1256
839#
發表於 06-10-14 08:45 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

各位媽咪,
知不知道下星期的中默范圍,仔仔說老師沒講,沒有範圍紙派.
ilovelinlin

Rank: 2


99
840#
發表於 06-10-14 13:20 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma 寫道:
[quote]
Mingo 寫道:
請問各位1B班媽咪知否今天中默是否超越了預定的範圍?因卓禧回家說:有些詞語是不在範圍之內。


係呀!我個女話有個詞語係"甚麼" , 佢都唔識.    [/quote]

喺呀! 我放工回家只不過問禧禧'中默'有無字唔識呀?個仔即刻質問點解唔同佢温定"怎麼"?我唯有向佢解識該詞語並不包括在老師所定的範圍內,攪到個仔以為我整蠱佢添,其實咪睇佢哋小小年紀,我覺得佢哋已有壓力。 :-|
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖