註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 ccbeauty 於 08-5-23 11:01 發表 我可以叫亞bun 帶亞仔同你落去攞場, then 亞bun 帶佢返屋企得ga la, 你去打波la.
返回頂部
男爵府
原文章由 雪文 於 08-5-23 10:18 發表 早晨呀 ! 今朝朋友去扑百佳coupon好唔順利, 百佳好串:;pppp:
原文章由 funbabyhk 於 08-5-23 11:16 發表 又係全部賣晒? 雪, 你有冇 call yw?
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-5-23 11:04 發表 咁我到左你home樓下打電話比你是嗎????
原文章由 ccbeauty 於 08-5-23 11:22 發表 唔好意思, 麻煩你上到我屋企CALL 我, becasue 我屋企條tel line short 咗, 今日未整到.
原文章由 come爸嘩 於 08-5-23 11:20 發表 fun: 明天食唔食譚仔呀?????
原文章由 come爸嘩 於 08-5-23 11:23 發表 雪 : 我老公果team 或 "更年期"果team 有機會去西班牙公幹!!!
原文章由 ccbeauty 於 08-5-23 11:25 發表 譚仔, 係未好好味?? 我見你lee幾個sat 都問去唔去.
原文章由 ccbeauty 於 08-5-23 11:27 發表
原文章由 come爸嘩 於 08-5-23 11:29 發表 都幾好食架 , 因平時無人同我食, 我老公唔like食!!
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-5-23 11:39 發表 一陣熱c辣辣又要去官塘攪野
原文章由 come爸嘩 於 08-5-23 11:45 發表 ky: 我要返home攞球拍, 你到左打電話比雪先啦, 佢會係我home樓下公園玩住等我, 咁我地到左再要上cc home湊佢亞仔落來同我地攞場.