關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
821#
發表於 08-5-23 11:04 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-5-23 11:01 發表
我可以叫亞bun 帶亞仔同你落去攞場, then 亞bun 帶佢返屋企得ga la, 你去打波la.

咁我到左你home樓下打電話比你是嗎????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
822#
發表於 08-5-23 11:13 |只看該作者
我個chinaxx又係咁啦, 明天book 酒店今日先叫我攪

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
823#
發表於 08-5-23 11:16 |只看該作者
又係全部賣晒?  雪,  你有冇 call yw?
原文章由 雪文 於 08-5-23 10:18 發表
早晨呀 !

今朝朋友去扑百佳coupon好唔順利, 百佳好串:;pppp:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
824#
發表於 08-5-23 11:20 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-5-23 11:16 發表
又係全部賣晒?  雪,  你有冇 call yw?

fun: 明天食唔食譚仔呀?????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
825#
發表於 08-5-23 11:22 |只看該作者
唔好意思, 麻煩你上到我屋企CALL 我, becasue 我屋企條tel line short 咗, 今日未整到.
原文章由 come爸嘩 於 08-5-23 11:04 發表

咁我到左你home樓下打電話比你是嗎????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
826#
發表於 08-5-23 11:23 |只看該作者
雪 : 我老公果team 或 "更年期"果team 有機會去西班牙公幹!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
827#
發表於 08-5-23 11:24 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-5-23 11:22 發表
唔好意思, 麻煩你上到我屋企CALL 我, becasue 我屋企條tel line short 咗, 今日未整到.

入到屋call你, ok無問題!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
828#
發表於 08-5-23 11:25 |只看該作者
譚仔, 係未好好味?? 我見你lee幾個sat 都問去唔去.
原文章由 come爸嘩 於 08-5-23 11:20 發表

fun: 明天食唔食譚仔呀?????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
829#
發表於 08-5-23 11:27 |只看該作者

原文章由 come爸嘩 於 08-5-23 11:23 發表
雪 : 我老公果team 或 "更年期"果team 有機會去西班牙公幹!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
830#
發表於 08-5-23 11:29 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-5-23 11:25 發表
譚仔, 係未好好味?? 我見你lee幾個sat 都問去唔去.

都幾好食架 , 因平時無人同我食, 我老公唔like食!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
831#
發表於 08-5-23 11:30 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-5-23 11:27 發表

lee d 地方, 諗都無諗會去!!!!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
832#
發表於 08-5-23 11:35 |只看該作者
唔得喇...明天要趕住湊仔
原文章由 come爸嘩 於 08-5-23 11:20 發表

fun: 明天食唔食譚仔呀?????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
833#
發表於 08-5-23 11:37 |只看該作者
oic oic oic
原文章由 come爸嘩 於 08-5-23 11:29 發表

都幾好食架 , 因平時無人同我食, 我老公唔like食!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
834#
發表於 08-5-23 11:39 |只看該作者
一陣熱c辣辣又要去官塘攪野

Rank: 8Rank: 8


17269
835#
發表於 08-5-23 11:40 |只看該作者
C人BK
come come:

3HK》》3係好衰的,我之前都試過,停左我機,話我冇交charge,咁我即刻去交番及 hotline,佢promised話1個鐘內connect番,點知攪左10個鐘先OK呀!仲要我不停摧先開返台。
Spain》》你老公去,妳都跟埋去啦~!

多多:

隻青邊鮑唔係好大,係我隻手板咁大(唔計fingers),我煲一斤瘦肉,元貝,南北杏加薑和果皮。個湯好清甜呀 !隻abalone煲左2個鐘都仲好有味。

Rank: 8Rank: 8


17269
836#
發表於 08-5-23 11:42 |只看該作者
come come:

我地今晚係邊樹等呀?你未答我呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
837#
發表於 08-5-23 11:43 |只看該作者
fun: 咁下次再約啦!!!


ky: 我老公都未知係佢果team定第2 team人去, 係都唔可以跟埋啦, 我女都要人湊嘛!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
838#
發表於 08-5-23 11:45 |只看該作者
ky: 我要返home攞球拍, 你到左打電話比雪先啦, 佢會係我home樓下公園玩住等我, 咁我地到左再要上cc home湊佢亞仔落來同我地攞場.

Rank: 8Rank: 8


17269
839#
發表於 08-5-23 11:47 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-23 11:39 發表
一陣熱c辣辣又要去官塘攪野

我都要落太古城攞番D野!!!!

Rank: 8Rank: 8


17269
840#
發表於 08-5-23 11:54 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-23 11:45 發表
ky: 我要返home攞球拍, 你到左打電話比雪先啦, 佢會係我home樓下公園玩住等我, 咁我地到左再要上cc home湊佢亞仔落來同我地攞場.

我一係在美人個商場等你地丫!我到左再 雪雪。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖