註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-11 11:19 發表 我咪開成晚囉,今朝自動停機啦~~full
返回頂部
珍珠宮
原文章由 come爸嘩 於 08-1-11 11:16 發表 派一封, 淨係比d親戚咪算囉.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-11 11:18 發表 佢同你鬥智鬥力
伯爵府
原文章由 雪文 於 08-1-11 11:15 發表 我今日同佢哋講, 日頭陪月來, 你二公婆就好睡覺啦. 其實佢都算好啦, 陪月, 老公加自己, 比起好多人好好多啦.
原文章由 雪文 於 08-1-11 11:21 發表 係, 仲係好親個D先俾.
原文章由 KY2004 於 08-1-11 11:19 發表 come come: 咁你諗住買咩衫呀? 我女咪又係,著走光褲仔都冇用,佢而家成日跟同學講埋D屎屎尿尿野,激到我C呀! 咁你諗住係邊樹買裙呀?
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-11 11:22 發表 咪係,我果時單拖ja又要落街買送又要做家務,湊bb,幫bb沖涼,喂milk等等
原文章由 come爸嘩 於 08-1-11 11:22 發表 我諗住買薄薄地圓嶺衫咋, 褸就唔駛啦, 厚薄都有啦. 亞女的裙應該去匯景睇啦, 果度有幾間都ok, $$又唔太貴.:)
原文章由 come爸嘩 於 08-1-11 11:20 發表 陪月幾$$/月?? 你細佬都請埋假???
原文章由 KY2004 於 08-1-11 11:21 發表 love love 同女女都係高手。
原文章由 come爸嘩 於 08-1-11 11:24 發表 果時你未請印印嗎????
原文章由 KY2004 於 08-1-11 11:24 發表 come come: 你行開Sceneway,如D裙都OK及唔貴,報吓料丫!唔該!我唔得閒去個頭睇呀!
原文章由 雪文 於 08-1-11 11:25 發表 陪月 9仟銀, 早8點半 -2點半. 我細佬自己工, 可以自行安排嘛.
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-11 11:28 發表 果時未,亞媽幫我湊,到亞囡幾個月大時先請左印印係我媽果邊住,亞囡就我媽湊,我就放假先湊番亞囡
原文章由 come爸嘩 於 08-1-11 11:28 發表 雪文: 陪月唔過夜都咁貴嘅???? 之前睇書話過埋夜都係10000-12000倒?????
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-11 11:29 發表 陪月 9仟銀 早8點半 -2點半
原文章由 KY2004 於 08-1-11 11:30 發表 雪雪/come come: HIN HIN 25/1出唔出來呀? 知唔知Smalle同心美點呀?好似唔見上BK。