關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 38
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 38 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2967
821#
發表於 07-11-21 09:58 |只看該作者
ky,如果你睇咗我禽日gei post,就知我對住亞女冇哂符
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
822#
發表於 07-11-21 09:58 |只看該作者
唔明 ??  唔係明年讀基x咩

原文章由 cyclmama 於 07-11-21 09:56 硐表
我有個'老公仔'都係德xx強讀二年後wor.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
823#
發表於 07-11-21 09:59 |只看該作者


原文章由 KY2004 於 07-11-21 09:55 硐表


雪雪:

收到!

返大6唔得呀!我冇回鄉卡架!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
824#
發表於 07-11-21 10:00 |只看該作者
ky, 咁要早少少同囡囡溫習喇, 每天溫少少, 唔會太吃力的.

原文章由 KY2004 於 07-11-21 09:46 硐表


呀女讀德田個間呀!都係同日開始考試呀!好驚啊!

Rank: 5Rank: 5


2967
825#
發表於 07-11-21 10:00 |只看該作者
'老公仔'係我fd 個仔,佢細個果時成日叫我做佢老婆
原文章由 雪文 於 07-11-21 09:58 硐表
唔明 ??  唔係明年讀基x咩
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2065
826#
發表於 07-11-21 10:01 |只看該作者


原文章由 雪文 於 07-11-21 09:59 硐表

Rank: 6Rank: 6


6601
827#
發表於 07-11-21 10:02 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-21 09:58 硐表
ky,如果你睇咗我禽日gei post,就知我對住亞女冇哂

我都冇計呀!日日都係

而家作呀女個份15頁英文story + powerpoint都頭痕!

Rank: 8Rank: 8


17382
828#
發表於 07-11-21 10:03 |只看該作者
morning all

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
829#
發表於 07-11-21 10:04 |只看該作者
我以前燒過, 真係好貴, 同埋會上癮, 因為聞慣左, 一返去就燒銀紙
原文章由 katiekma 於 07-11-21 09:55 硐表
好貴 ga, 我吾知亦未試過, 我見佢個樽的似2公升生油咁。

Rank: 6Rank: 6


6601
830#
發表於 07-11-21 10:05 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-21 10:00 硐表
ky, 咁要早少少同囡囡溫習喇, 每天溫少少, 唔會太吃力的.

fun fun:

我都知呀!但呀女唔肯配合呀!

係呢!你地小朋友幾時school picnic 呀?呀女你個Fri呀!去大埔海濱公園(K1去過喇),都幾老土!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
831#
發表於 07-11-21 10:05 |只看該作者
15頁英文story + powerpoint 都幾大鑊wor 人人都要做
原文章由 KY2004 於 07-11-21 10:02 硐表

我都冇計呀!日日都係

而家作呀女個份15頁英文story + powerpoint都頭痕!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
832#
發表於 07-11-21 10:06 |只看該作者
你會去嗎 我, love同katiekma都會去
原文章由 KY2004 於 07-11-21 10:05 硐表

fun fun:

我都知呀!但呀女唔肯配合呀!

係呢!你地小朋友幾時school picnic 呀?呀女你個Fri呀!去大埔海濱公園(K1去過喇),都幾老土!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
833#
發表於 07-11-21 10:06 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-11-21 09:54 硐表
come come:
OK!我會日日都上多D來!

你亞女而家點呀?
我女都係差唔多, 有時好乖, 好時又好惡攪.....
功課度就一般啦, 不過而家佢地d中文就難攪d, 我比d拚音玩殘左, 好彩亞女都唔係太lazy, 好多時比佢教返轉頭.

Rank: 6Rank: 6


6601
834#
發表於 07-11-21 10:06 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-21 10:05 硐表
15頁英文story + powerpoint 都幾大鑊wor 人人都要做  


hoganmama:

係呀!你話C唔C呢!

Rank: 5Rank: 5


2065
835#
發表於 07-11-21 10:07 |只看該作者
份野幾時交?12月頭定1月頭,真系揾我地的家長來攪。

原文章由 KY2004 於 07-11-21 10:02 硐表

我都冇計呀!日日都係

而家作呀女個份15頁英文story + powerpoint都頭痕!

[ 本文章最後由 katiekma 於 07-11-21 10:10 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
836#
發表於 07-11-21 10:07 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-21 09:57 硐表
但間間都整二條"間"係到, 條間唔同色呢, 仲有校章.

我女果件係2條黃間!

Rank: 6Rank: 6


6601
837#
發表於 07-11-21 10:09 |只看該作者
有日我去茶餐廳食野,諗住哎'coke zero',點知個伙記話:”'coke zero'就冇,‘靈堂可樂’就有,要唔要丫?“差D笑C我

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
838#
發表於 07-11-21 10:11 |只看該作者
各位有囡囡的媽咪, 你哋D囡有唔啱穿的靚大樓, 可以考慮送俾我囡, 因亞哥的男仔款, 穿唔到二手:loveliness:

Rank: 8Rank: 8


17382
839#
發表於 07-11-21 10:11 |只看該作者
叻女 由得女pk同c6為錢嘈啦 等女pk睇下佢既真面目


原文章由 cyclmama 於 07-11-21 09:19 硐表
禽晚女pk又打俾我,話c6借咗佢$,叫我俾$c6還,我今次好醒,話c6欠佢$,唔關我事,叫佢自己問c6,佢話c6唔聽電話,我又答 唔關我事.:tongue: :tongue:

Rank: 6Rank: 6


6601
840#
發表於 07-11-21 10:12 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 07-11-21 10:07 硐表
份野幾時交?12月頭定1月頭,真系揾我地的家表來攪。

katiema:

應該1月頭,不過都唔知點攪!

真係玩C我啦!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖