關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
821#
發表於 07-11-13 10:32 |只看該作者
我每晚都要起身去vv, 好煩
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-13 10:28 硐表
咁唔好理啦照開囉,光d佢都唔敢亂來的
我晚上訓係唔會去vivi架,所以我係一訓就訓到天亮的,極少訓訓下起身vivi的

Rank: 8Rank: 8


17382
822#
發表於 07-11-13 10:34 |只看該作者
你囡咩事又講 住來講 ,我囡都會講不過係好耐先會提一次,都唔會 住來講


原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 10:22 硐表
我女今朝又唔知發乜神經, 又 住話好驚婆婆會C喎!?!?!?!?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
823#
發表於 07-11-13 10:34 |只看該作者
梗係倦la, 由朝早踩到夜晚, 你下午有無返屋企小睡?
原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 10:31 硐表
尋晚成晚喉嚨痛, 又瞓得差, 而家好

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
824#
發表於 07-11-13 10:34 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-13 10:32 硐表
我每晚都要起身去vv, 好煩  

臨瞓前2個鐘都唔好飲水囉!(唔知得唔得?!)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
825#
發表於 07-11-13 10:35 |只看該作者
係wor,做咩唔叫我過去 look look你個靚樣呀

原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 10:17 硐表

QUARRY BAY

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
826#
發表於 07-11-13 10:36 |只看該作者
我好小飲水gar

如果個晚好眼訓就唔會醒, 唔知係咪我太早訓, 所以半夜一定醒一醒
原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 10:34 硐表

臨瞓前2個鐘都唔好飲水囉!(唔知得唔得?!)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
827#
發表於 07-11-13 10:38 |只看該作者
你女又攪咩  女仔真係多愁善感
原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 10:22 硐表
我女今朝又唔知發乜神經, 又 住話好驚婆婆會C喎!?!?!?!?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
828#
發表於 07-11-13 10:40 |只看該作者
我都想咁樣. 我都叫亞囡睡前唔好飲水, 咁到天光最好.

原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 10:34 硐表

臨瞓前2個鐘都唔好飲水囉!(唔知得唔得?!)

Rank: 8Rank: 8


17382
829#
發表於 07-11-13 10:40 |只看該作者
我想去義工果邊,所以放棄去聽呢個講座 其實佢係唔係資優兒童都唔重要 只要佢有努力過及有正確既人生觀及品德,我都好開心啦,我都諗過...讀書係重要但都唔代表所有 加上亞囡e+都只係一年級,佢只要唔好對學習失去興趣就ok啦


ok明天啦,我會打比你先架啦


原文章由 hoganmama 於 07-11-13 10:31 硐表
今個星期六個講座係講《如何培育資優兒童》, 我諗你有興趣去ma

下星期六就講咩x用藥物之類, 不過就要上午9:00至1:00

d測驗卷唔急, 都未考試, 你得閑先la
...

Rank: 8Rank: 8


17382
830#
發表於 07-11-13 10:42 |只看該作者
真係人都dun

原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 10:31 硐表
尋晚成晚喉嚨痛, 又瞓得差, 而家好

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
831#
發表於 07-11-13 10:43 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-13 10:34 硐表
你囡咩事又講 住來講 ,我囡都會講不過係好耐先會提一次,都唔會 住來講

我估係~~我女聽倒尋晚我媽同D親友講: 而家真係唔認老都唔得啦, 亞XX大個女, 亞XX真係唔認得佢囉.....~~~之類的說話!

Rank: 8Rank: 8


17382
832#
發表於 07-11-13 10:43 |只看該作者
係啦好煩架ma,我就訓前去多幾次(盡量)慣左就唔會架啦


原文章由 hoganmama 於 07-11-13 10:32 硐表
我每晚都要起身去vv, 好煩  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
833#
發表於 07-11-13 10:45 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-13 10:35 硐表
係wor,做咩唔叫我過去 look look你個靚樣呀

我乜都無攪, 又無化妝又無SET頭, 同平時返工個樣一樣!

Rank: 8Rank: 8


17382
834#
發表於 07-11-13 10:45 |只看該作者
可能會呱,我成12點幾1點先訓就梗係訓到唔起身

原文章由 hoganmama 於 07-11-13 10:36 硐表
我好小飲水gar

如果個晚好眼訓就唔會醒, 唔知係咪我太早訓, 所以半夜一定醒一醒

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
835#
發表於 07-11-13 10:46 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-13 10:42 硐表
真係人都dun

係啦, 我今日喉嚨仲有唔舒服架, 而家狂飲水囉!:cry:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
836#
發表於 07-11-13 10:47 |只看該作者
我都係見得閑咪去聽下lor 上次咩家長伴讀計劃我已經無去gar la, 費事入左會又唔出席d活動la
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-13 10:40 硐表
我想去義工果邊,所以放棄去聽呢個講座 其實佢係唔係資優兒童都唔重要 只要佢有努力過及有正確既人生觀及品德,我都好開心啦,我都諗過...讀書係重要但都唔代表所有 加上亞囡e+都只係一年級,佢只要 ...

Rank: 5Rank: 5


3104
837#
發表於 07-11-13 10:48 |只看該作者
,你麻忍左很多晚呀 ? 平時不做壞事,行得正,企得正,沒咩好怕的,今天我晒左張相比你女,我叫我女交比他,你回家睇下啦


原文章由 雪文 於 07-11-13 09:40 硐表

另昨晚我第一次去咗VI

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
838#
發表於 07-11-13 10:49 |只看該作者
我最遲最遲11點就訓, 一般就10點 至10點半, 9點半都試過
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-13 10:45 硐表
可能會呱,我成12點幾1點先訓就梗係訓到唔起身

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
839#
發表於 07-11-13 10:51 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-13 10:49 硐表
我最遲最遲11點就訓, 一般就10點 至10點半, 9點半都試過   

我同你差唔多.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
840#
發表於 07-11-13 10:53 |只看該作者
你又晒相俾我, 唔該晒

原文章由 yan02 於 07-11-13 10:48 硐表
,你麻忍左很多晚呀 ? 平時不做壞事,行得正,企得正,沒咩好怕的,今天我晒左張相比你女,我叫我女交比他,你回家睇下啦
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖