註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-13 10:28 硐表 咁唔好理啦照開囉,光d佢都唔敢亂來的 我晚上訓係唔會去vivi架,所以我係一訓就訓到天亮的,極少訓訓下起身vivi的
返回頂部
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 10:22 硐表 我女今朝又唔知發乜神經, 又 住話好驚婆婆會C喎!?!?!?!?
原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 10:31 硐表 尋晚成晚喉嚨痛, 又瞓得差, 而家好
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-11-13 10:32 硐表 我每晚都要起身去vv, 好煩
原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 10:17 硐表 QUARRY BAY
原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 10:34 硐表 臨瞓前2個鐘都唔好飲水囉!(唔知得唔得?!)
原文章由 hoganmama 於 07-11-13 10:31 硐表 今個星期六個講座係講《如何培育資優兒童》, 我諗你有興趣去ma 下星期六就講咩x用藥物之類, 不過就要上午9:00至1:00 d測驗卷唔急, 都未考試, 你得閑先la ...
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-13 10:34 硐表 你囡咩事又講 重 住來講 ,我囡都會講不過係好耐先會提一次,都唔會 住來講
原文章由 雪文 於 07-11-13 10:35 硐表 係wor,做咩唔叫我過去 look look你個靚樣呀
原文章由 hoganmama 於 07-11-13 10:36 硐表 我好小飲水gar 如果個晚好眼訓就唔會醒, 唔知係咪我太早訓, 所以半夜一定醒一醒
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-13 10:42 硐表 真係人都dun
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-13 10:40 硐表 我想去義工果邊,所以放棄去聽呢個講座 其實佢係唔係資優兒童都唔重要 只要佢有努力過及有正確既人生觀及品德,我都好開心啦,我都諗過...讀書係重要但都唔代表所有 加上亞囡e+都只係一年級,佢只要 ...
大宅
原文章由 雪文 於 07-11-13 09:40 硐表 另昨晚我第一次去咗VI
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-13 10:45 硐表 可能會呱,我成12點幾1點先訓就梗係訓到唔起身
原文章由 hoganmama 於 07-11-13 10:49 硐表 我最遲最遲11點就訓, 一般就10點 至10點半, 9點半都試過
原文章由 yan02 於 07-11-13 10:48 硐表 ,你麻忍左很多晚呀 ? 平時不做壞事,行得正,企得正,沒咩好怕的,今天我晒左張相比你女,我叫我女交比他,你回家睇下啦