關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
821#
發表於 07-11-1 12:15 |只看該作者
我無冬季校服ar, 都唔知今晚去唔去買好

照著試下先lor, 咁x麻煩又要買多件灰色
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 12:08 硐表
me too,提提你如轉左季既話,唔可以用白色面衫,要用灰色WOR,但同站D同學媽咪話白,灰,黑都可以WOR 我忌日比白色亞囡著返學,睇下會唔會比老師話先


...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
822#
發表於 07-11-1 12:16 |只看該作者
我地約交收嘛
原文章由 cyclmama 於 07-11-1 12:08 硐表
我明天都去藍田wor.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
823#
發表於 07-11-1 12:16 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-1 12:13 硐表
會ar, 睇位散lor, $ 無賺盡gei, 有賺就算lor

你都講得啱嘅.......隻330我仲未放得出呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
824#
發表於 07-11-1 12:17 |只看該作者
yi, 咁可以見吓你(個頭)

亞頭, 你得閑嗎 ?  俾返張卡你.

come,你呢, 我有嘢俾你.

嘩, 約咁多個, 有無時間呢

原文章由 cyclmama 於 07-11-1 12:08 硐表
我明天都去藍田wor.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
825#
發表於 07-11-1 12:19 |只看該作者
明天我約左朋友攞請帖啦, 你比乜野我呀???

(雪文: 你的貨又點呀?????)
原文章由 雪文 於 07-11-1 12:17 硐表
come,你呢, 我有嘢俾你.

Rank: 8Rank: 8


17382
826#
發表於 07-11-1 12:21 |只看該作者
不過我都會買多件灰色因為E+著緊呢件好薄,真係凍時頂唔住

原文章由 hoganmama 於 07-11-1 12:15 硐表
我無冬季校服ar, 都唔知今晚去唔去買好

照著試下先lor, 咁x麻煩又要買多件灰色

Rank: 5Rank: 5


2967
827#
發表於 07-11-1 12:22 |只看該作者
係wor.

我約咗fun 同亞頭:loveliness:
原文章由 雪文 於 07-11-1 12:17 硐表
yi, 咁可以見吓你(個頭)

亞頭, 你得閑嗎 ?  俾返張卡你.

come,你呢, 我有嘢俾你.

嘩, 約咁多個, 有無時間呢

Rank: 5Rank: 5


2065
828#
發表於 07-11-1 12:27 |只看該作者
真系好X麻煩, 知都咋吾知, 我明天照着白色, 其它星期日先返學校買, 果2間的料系靚的嘅。

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 12:08 硐表
me too,提提你如轉左季既話,唔可以用白色面衫,要用灰色WOR,但同站D同學媽咪話白,灰,黑都可以WOR 我忌日比白色亞囡著返學,睇下會唔會比老師話先


...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
829#
發表於 07-11-1 12:27 |只看該作者
我無貨走.  有D唔肯走, 有D唔夠位, 坐艇,點走.
你放咗咩呀, PM話俾我听.

[quote]原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 12:19 硐表
明天我約左朋友攞請帖啦, 你比乜野我呀???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
830#
發表於 07-11-1 12:30 |只看該作者
我想放330, 不過個價未啱, 走唔倒
之前放左交通.

原文章由 雪文 於 07-11-1 12:27 硐表
我無貨走.  有D唔肯走, 有D唔夠位, 坐艇,點走.
你放咗咩呀, PM話俾我听.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
831#
發表於 07-11-1 12:33 |只看該作者
係呀, 約咗深圳topic二位网友.

funfun,想問你, 你哋同仔仔講, 漏做題有咩懲罰呀 ?  大家又點睇, 我仔第二次漏做題啦, 係中間位, 不是last.

原文章由 funbabyhk 於 07-11-1 12:14 硐表
文文, 去食壽司?

Rank: 8Rank: 8


17382
832#
發表於 07-11-1 12:35 |只看該作者
YES,知都咋吾知


原文章由 katiekma 於 07-11-1 12:27 硐表
真系好X麻煩, 知都咋吾知, 我明天照着白色, 其它星期日先返學校買, 果2間的料系靚的嘅。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
833#
發表於 07-11-1 12:40 |只看該作者
妖, 我個個回覆, BK都出error

我想問大家, 用開那隻噴衣物清潔劑好用 ??  我仔件校服日日都要噴呀, 成日用衣服擦嘴巴, 用衣服擦鼻涕.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
834#
發表於 07-11-1 12:42 |只看該作者
今日我仔已換咗冬季校服.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
835#
發表於 07-11-1 12:50 |只看該作者
我地罰一個星期唔准睇電視 (佢自己都話好, 跟住加句:我唔會做漏的 )
原文章由 雪文 於 07-11-1 12:33 硐表
funfun,想問你, 你哋同仔仔講, 漏做題有咩懲罰呀 ?  大家又點睇, 我仔第二次漏做題啦, 係中間位, 不是last.

Rank: 8Rank: 8


17382
836#
發表於 07-11-1 12:51 |只看該作者
妖,我今日都係呀
你仔 噴既衣物清潔劑我無用的



原文章由 雪文 於 07-11-1 12:40 硐表
妖, 我個個回覆, BK都出error

我想問大家, 用開那隻噴衣物清潔劑好用 ??  我仔件校服日日都要噴呀, 成日用衣服擦嘴巴, 用衣服擦鼻涕. ...

Rank: 8Rank: 8


17382
837#
發表於 07-11-1 12:55 |只看該作者
我送亞囡返學時見好多都換左了


原文章由 雪文 於 07-11-1 12:42 硐表
今日我仔已換咗冬季校服.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
838#
發表於 07-11-1 12:55 |只看該作者
我仔唔肯換
睇怕佢都要返學校睇吓其他同學仔有冇換先至決定
原文章由 雪文 於 07-11-1 12:42 硐表
今日我仔已換咗冬季校服.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
839#
發表於 07-11-1 12:56 |只看該作者
成日error
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 12:51 硐表
妖,我今日都係呀
你仔 噴既衣物清潔劑我無用的

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
840#
發表於 07-11-1 12:56 |只看該作者
雪文: CHECK PM@
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖