註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 12:08 硐表 me too,提提你如轉左季既話,唔可以用白色面衫,要用灰色WOR,但同站D同學媽咪話白,灰,黑都可以WOR 我忌日比白色亞囡著返學,睇下會唔會比老師話先 ...
返回頂部
男爵府
原文章由 cyclmama 於 07-11-1 12:08 硐表 我明天都去藍田wor.
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-11-1 12:13 硐表 會ar, 睇位散lor, $ 無賺盡gei, 有賺就算lor
原文章由 雪文 於 07-11-1 12:17 硐表 come,你呢, 我有嘢俾你.
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 07-11-1 12:15 硐表 我無冬季校服ar, 都唔知今晚去唔去買好 照著試下先lor, 咁x麻煩又要買多件灰色
大宅
原文章由 雪文 於 07-11-1 12:17 硐表 yi, 咁可以見吓你(個頭) 亞頭, 你得閑嗎 ? 俾返張卡你. come,你呢, 我有嘢俾你. 嘩, 約咁多個, 有無時間呢
原文章由 雪文 於 07-11-1 12:27 硐表 我無貨走. 有D唔肯走, 有D唔夠位, 坐艇,點走. 你放咗咩呀, PM話俾我听.
原文章由 funbabyhk 於 07-11-1 12:14 硐表 文文, 去食壽司?
原文章由 katiekma 於 07-11-1 12:27 硐表 真系好X麻煩, 知都咋吾知, 我明天照着白色, 其它星期日先返學校買, 果2間的料系靚的嘅。
原文章由 雪文 於 07-11-1 12:33 硐表 funfun,想問你, 你哋同仔仔講, 漏做題有咩懲罰呀 ? 大家又點睇, 我仔第二次漏做題啦, 係中間位, 不是last.
原文章由 雪文 於 07-11-1 12:40 硐表 妖, 我個個回覆, BK都出error 我想問大家, 用開那隻噴衣物清潔劑好用 ?? 我仔件校服日日都要噴呀, 成日用衣服擦嘴巴, 用衣服擦鼻涕. ...
原文章由 雪文 於 07-11-1 12:42 硐表 今日我仔已換咗冬季校服.
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 12:51 硐表 妖,我今日都係呀 你仔 噴既衣物清潔劑我無用的