關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
821#
發表於 07-10-18 11:52 |只看該作者
仲成x日係度行黎行去???


原文章由 come爸嘩 於 07-10-18 11:27 硐表
今日應該會幾難捱, 我老細會全日唔走........ 仲成x日係度行黎行去, 出出入入, 真係頂佢丫!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
822#
發表於 07-10-18 11:53 |只看該作者
申請過第2間平d的idd囉........

原文章由 yan02 於 07-10-18 11:50 硐表
都要交,鬼叫我真係用左人地的IDD,不過我會遲交,(係不係很衰)
我要撫平下我的心情 ,死啦,呢個月都不知有沒打超時,記得有打過一次都傾的幾耐下 ,得閑再打去吵下先:tongue:

咁電話費果度~你比唔比呀?
... [/quote]

Rank: 5Rank: 5


3104
823#
發表於 07-10-18 11:55 |只看該作者
只要不係裙及太女仔就得啦,他甘細都不會點出街,留在家里穿,都沒所謂啦


嘩! 你亞仔都好大件頭喎?!?!?! 我要返屋企睇下先, 仲有d係藍田, 要睇下我媽有無送左比人!!! (女仔款要唔要)

Rank: 4


679
824#
發表於 07-10-18 11:56 |只看該作者
你地都好過我吖,我直頭係一個肥婆
原文章由 come爸嘩 於 07-10-18 11:51 硐表
我大脾都肥架, 所以穿長身衫咪可以遮住晒囉, 再+高跟鞋就影得個人又高又瘦啦!   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
825#
發表於 07-10-18 11:56 |只看該作者
係呀, 成日唔知搵乜野???? 成xx!!!!

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-18 11:52 硐表
仲成x日係度行黎行去???

Rank: 4


679
826#
發表於 07-10-18 11:58 |只看該作者
我都有d gei,今個禮拜揾吓先
原文章由 yan02 於 07-10-18 11:55 硐表
只要不係裙及太女仔就得啦,他甘細都不會點出街,留在家里穿,都沒所謂啦


嘩! 你亞仔都好大件頭喎?!?!?! 我要返屋企睇下先, 仲有d係藍田, 要睇下我媽有無送左比人!!! (女仔款要唔要) ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
827#
發表於 07-10-18 11:58 |只看該作者
咁我返藍田時摷下!!!

原文章由 yan02 於 07-10-18 11:55 硐表
只要不係裙及太女仔就得啦,他甘細都不會點出街,留在家里穿,都沒所謂啦


嘩! 你亞仔都好大件頭喎?!?!?! 我要返屋企睇下先, 仲有d係藍田, 要睇下我媽有無送左比人!!! (女仔款要唔要) ...

Rank: 4


679
828#
發表於 07-10-18 11:58 |只看該作者

原文章由 come爸嘩 於 07-10-18 11:56 硐表
係呀, 成日唔知搵乜野???? 成xx!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
829#
發表於 07-10-18 12:00 |只看該作者
覺得自己肥, 咪減減佢囉~~有心就得架啦 (我有口話人, 自己就做唔到 )

原文章由 irenec11 於 07-10-18 11:56 硐表
你地都好過我吖,我直頭係一個肥婆

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
830#
發表於 07-10-18 12:02 |只看該作者
我身形奇特, 大脾肥, 小腿又正常bor, 著高跟鞋係瘦好多gar, 不過我只著平底呢
原文章由 come爸嘩 於 07-10-18 11:51 硐表
我大脾都肥架, 所以穿長身衫咪可以遮住晒囉, 再+高跟鞋就影得個人又高又瘦啦!   

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
831#
發表於 07-10-18 12:03 |只看該作者
我已沒有bb衫, 幫你唔到la
原文章由 yan02 於 07-10-18 11:55 硐表
只要不係裙及太女仔就得啦,他甘細都不會點出街,留在家里穿,都沒所謂啦


嘩! 你亞仔都好大件頭喎?!?!?! 我要返屋企睇下先, 仲有d係藍田, 要睇下我媽有無送左比人!!! (女仔款要唔要) ...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
832#
發表於 07-10-18 12:09 |只看該作者
你地會唔會買 mark six?  今晚有成 4300萬

Rank: 4


679
833#
發表於 07-10-18 12:09 |只看該作者
我衰在太餵食,個頭瘦,轉頭又........唉
原文章由 come爸嘩 於 07-10-18 12:00 硐表
覺得自己肥, 咪減減佢囉~~有心就得架啦 (我有口話人, 自己就做唔到 )

Rank: 4


679
834#
發表於 07-10-18 12:11 |只看該作者
我星期一已經買咗5期,可能今晚後我就可以...
原文章由 funbabyhk 於 07-10-18 12:09 硐表
你地會唔會買 mark six?  今晚有成 4300萬

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
835#
發表於 07-10-18 12:14 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-18 12:02 硐表
我身形奇特, 大脾肥, 小腿又正常bor, 著高跟鞋係瘦好多gar, 不過我只著平底呢

我大脾肥, 小腿又粗果d人黎呀!!!!!
我都鐘意穿平底鞋, 對腳無咁辛苦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
836#
發表於 07-10-18 12:15 |只看該作者
我不嬲都唔買架!!!
原文章由 funbabyhk 於 07-10-18 12:09 硐表
你地會唔會買 mark six?  今晚有成 4300萬

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
837#
發表於 07-10-18 12:30 |只看該作者
無野do等食lunch
原文章由 come爸嘩 於 07-10-18 12:15 硐表
我不嬲都唔買架!!!

Rank: 4


679
838#
發表於 07-10-18 12:35 |只看該作者
我食完la,e+去圖書館
原文章由 hoganmama 於 07-10-18 12:30 硐表
無野do等食lunch

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
839#
發表於 07-10-18 12:37 |只看該作者
ME TOO. 件雪紡衫我諗過都係唔買啦, 費時買左返黎唔著得個擺字!

原文章由 hoganmama 於 07-10-18 12:30 硐表
無野do等食lunch

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
840#
發表於 07-10-18 12:44 |只看該作者
你係邊度睇中?
原文章由 come爸嘩 於 07-10-18 12:37 硐表
ME TOO. 件雪紡衫我諗過都係唔買啦, 費時買左返黎唔著得個擺字!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖