註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-18 11:27 硐表 今日應該會幾難捱, 我老細會全日唔走........ 仲成x日係度行黎行去, 出出入入, 真係頂佢丫!
返回頂部
珍珠宮
原文章由 yan02 於 07-10-18 11:50 硐表 都要交,鬼叫我真係用左人地的IDD,不過我會遲交,(係不係很衰) 我要撫平下我的心情 ,死啦,呢個月都不知有沒打超時,記得有打過一次都傾的幾耐下 ,得閑再打去吵下先:tongue: 咁電話費果度~你比唔比呀?
大宅
別墅
原文章由 come爸嘩 於 07-10-18 11:51 硐表 我大脾都肥架, 所以穿長身衫咪可以遮住晒囉, 再+高跟鞋就影得個人又高又瘦啦!
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-18 11:52 硐表 仲成x日係度行黎行去???
原文章由 yan02 於 07-10-18 11:55 硐表 只要不係裙及太女仔就得啦,他甘細都不會點出街,留在家里穿,都沒所謂啦 嘩! 你亞仔都好大件頭喎?!?!?! 我要返屋企睇下先, 仲有d係藍田, 要睇下我媽有無送左比人!!! (女仔款要唔要) ...
原文章由 come爸嘩 於 07-10-18 11:56 硐表 係呀, 成日唔知搵乜野???? 成xx!!!!
原文章由 irenec11 於 07-10-18 11:56 硐表 你地都好過我吖,我直頭係一個肥婆
子爵府
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-18 12:00 硐表 覺得自己肥, 咪減減佢囉~~有心就得架啦 (我有口話人, 自己就做唔到 )
原文章由 funbabyhk 於 07-10-18 12:09 硐表 你地會唔會買 mark six? 今晚有成 4300萬
原文章由 hoganmama 於 07-10-18 12:02 硐表 我身形奇特, 大脾肥, 小腿又正常bor, 著高跟鞋係瘦好多gar, 不過我只著平底呢
原文章由 come爸嘩 於 07-10-18 12:15 硐表 我不嬲都唔買架!!!
原文章由 hoganmama 於 07-10-18 12:30 硐表 無野do等食lunch
原文章由 come爸嘩 於 07-10-18 12:37 硐表 ME TOO. 件雪紡衫我諗過都係唔買啦, 費時買左返黎唔著得個擺字!