關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
821#
發表於 07-8-11 11:22 |只看該作者
d錢放銀行6個月派一次利息(活期)都係得果$1500左右:tongue: :tongue: 返正都係放係度不如 但我諗最多買2-3萬,
萬一衰左都唔洗大鑊

原文章由 come爸嘩 於 07-8-11 11:16 發表
咦咦咦~~~連你都心郁呀????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
822#
發表於 07-8-11 11:23 |只看該作者
ar, 我都唔keep咁多股票, total都係5萬左右, 其他就買基金
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-11 11:22 發表
d錢放銀行6個月派一次利息(活期)都係得果$1500左右:tongue: :tongue: 返正都係放係度不如 但我諗最多買2-3萬,
萬一衰左都唔洗大鑊

Rank: 8Rank: 8


17382
823#
發表於 07-8-11 11:24 |只看該作者
但我又見到d失敗既例子攪到自己驚wor,
自己又唔識

原文章由 hoganmama 於 07-8-11 11:19 發表
我覺得可以買下gei, 好老實, 如果唔買股票, 打成世牛工, 點可以儲多d $ ar

Rank: 8Rank: 8


17382
824#
發表於 07-8-11 11:25 |只看該作者
我又8掛啦,你開始買左幾耐


原文章由 hoganmama 於 07-8-11 11:20 發表
我好多friend都有買, 我已經係最遲個個la, 因為我驚lor, 咩都要諗好耐

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
825#
發表於 07-8-11 11:26 |只看該作者
慳錢嘛, 等涷D先返亞褔游.

我睇緊网友的西藏相, 好靚好靚呀.

原文章由 funbabyhk 於 07-8-11 11:11 發表
咁點解唔去游

Rank: 8Rank: 8


17382
826#
發表於 07-8-11 11:27 |只看該作者
咁洗唔洗日日睇住(及住)個市架

原文章由 hoganmama 於 07-8-11 11:23 發表
係ar, 我都唔keep咁多股票, total都係5萬左右, 其他就買基金

Rank: 8Rank: 8


17382
827#
發表於 07-8-11 11:29 |只看該作者
有段時間我都好想去西藏 不過好貴,
最小要15日我邊有咁多假

原文章由 雪文 於 07-8-11 11:26 發表
慳錢嘛, 等涷D先返亞褔游.

我睇緊网友的西藏相, 好靚好靚呀.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
828#
發表於 07-8-11 11:33 |只看該作者
今日lunch又係飲茶, 我舅父舅母係印尼返來, 帶咗好多親友託的手信俾我.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
829#
發表於 07-8-11 11:35 |只看該作者
我第1次自己買股票係上年年頭, 年中個市跌時, 放鬼晒, 一直等等等, 今年又身痕入d穩陣野, 呢個月先入d炒股玩下lor
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-11 11:25 發表
我又8掛啦,你開始買左幾耐

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
830#
發表於 07-8-11 11:36 |只看該作者
係買d唔知咩股, 人地比tips先會睇住之ma, 如果無買呢d, 我唔睇gar
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-11 11:27 發表
咁洗唔洗日日睇住(及住)個市架

Rank: 5Rank: 5


2065
831#
發表於 07-8-11 11:38 |只看該作者
我想買好耐, 但一買左又要成日睇住心掛掛驚影响工作.

原文章由 hoganmama 於 07-8-11 11:20 發表
我好多friend都有買, 我已經係最遲個個la, 因為我驚lor, 咩都要諗好耐

Rank: 8Rank: 8


17382
832#
發表於 07-8-11 11:38 |只看該作者
有茶飲又有禮物收

[quote]原文章由 雪文 於 07-8-11 11:33 發表
今日lunch又係飲茶, 我舅父舅母係印尼返來, 帶

Rank: 8Rank: 8


17382
833#
發表於 07-8-11 11:39 |只看該作者
真係唔係好耐ja wor

原文章由 hoganmama 於 07-8-11 11:35 發表
我第1次自己買股票係上年年頭, 年中個市跌時, 放鬼晒, 一直等等等, 今年又身痕入d穩陣野, 呢個月先入d炒股玩下lor

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
834#
發表於 07-8-11 11:40 |只看該作者
我經過上年買出買入gei教訓之後, 我小心左好多, 無咁心急, d比較穩陣會好d
原文章由 katiekma 於 07-8-11 11:38 發表
我想買好耐, 但一買左又要成日睇住心掛掛驚影响工作.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
835#
發表於 07-8-11 11:41 |只看該作者
咁happy!!!! 去邊度飲茶??????

原文章由 雪文 於 07-8-11 11:33 發表
今日lunch又係飲茶, 我舅父舅母係印尼返來, 帶咗好多親友託的手信俾我.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
836#
發表於 07-8-11 11:42 |只看該作者
最慘係上年年中到今年年頭升左好多呢, 如果我繼續買, 會賺多好多呢
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-11 11:39 發表
真係唔係好耐ja wor

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
837#
發表於 07-8-11 11:42 |只看該作者
但係我仲飽到上心口

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-11 11:38 發表
有茶飲又有禮物收

[quote]原文章由 雪文 於 07-8-11 11:33 發表
今日lunch又係飲茶, 我舅父舅母係印尼返來, 帶

Rank: 8Rank: 8


17382
838#
發表於 07-8-11 11:42 |只看該作者
唔知咩股,如果個fd信得過都ok既
我睇星期一會趺好多 (你地唔好 我呀
我想接貨 有危先有機


原文章由 hoganmama 於 07-8-11 11:36 發表
係買d唔知咩股, 人地比tips先會睇住之ma, 如果無買呢d, 我唔睇gar

Rank: 8Rank: 8


17382
839#
發表於 07-8-11 11:43 |只看該作者
我不嬲都唔想買,但個市咁樣趺我想汁死雞

[quote]原文章由 katiekma 於 07-8-11 11:38 發表
我想買好耐, 但一買左又要成日睇住心掛掛驚影

Rank: 5Rank: 5


2065
840#
發表於 07-8-11 11:44 |只看該作者
雪文,
我又重覆我既問題, 小學會吾會有8達通申請有相個隻, 定中學先有??

原文章由 雪文 於 07-8-11 11:33 發表
今日lunch又係飲茶, 我舅父舅母係印尼返來, 帶咗好多親友託的手信俾我.
‹ 上一主題|下一主題