註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-8-11 11:16 發表 咦咦咦~~~連你都心郁呀????
返回頂部
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-11 11:22 發表 d錢放銀行6個月派一次利息(活期)都係得果$1500左右:tongue: :tongue: 返正都係放係度不如 但我諗最多買2-3萬, 萬一衰左都唔洗大鑊
原文章由 hoganmama 於 07-8-11 11:19 發表 我覺得可以買下gei, 好老實, 如果唔買股票, 打成世牛工, 點可以儲多d $ ar
原文章由 hoganmama 於 07-8-11 11:20 發表 我好多friend都有買, 我已經係最遲個個la, 因為我驚lor, 咩都要諗好耐
珍珠宮
原文章由 funbabyhk 於 07-8-11 11:11 發表 咁點解唔去游
原文章由 hoganmama 於 07-8-11 11:23 發表 係ar, 我都唔keep咁多股票, total都係5萬左右, 其他就買基金
原文章由 雪文 於 07-8-11 11:26 發表 慳錢嘛, 等涷D先返亞褔游. 我睇緊网友的西藏相, 好靚好靚呀.
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-11 11:25 發表 我又8掛啦,你開始買左幾耐
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-11 11:27 發表 咁洗唔洗日日睇住(及住)個市架
大宅
原文章由 hoganmama 於 07-8-11 11:35 發表 我第1次自己買股票係上年年頭, 年中個市跌時, 放鬼晒, 一直等等等, 今年又身痕入d穩陣野, 呢個月先入d炒股玩下lor
原文章由 katiekma 於 07-8-11 11:38 發表 我想買好耐, 但一買左又要成日睇住心掛掛驚影响工作.
原文章由 雪文 於 07-8-11 11:33 發表 今日lunch又係飲茶, 我舅父舅母係印尼返來, 帶咗好多親友託的手信俾我.
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-11 11:39 發表 真係唔係好耐ja wor
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-11 11:38 發表 有茶飲又有禮物收 [quote]原文章由 雪文 於 07-8-11 11:33 發表 今日lunch又係飲茶, 我舅父舅母係印尼返來, 帶
原文章由 hoganmama 於 07-8-11 11:36 發表 係買d唔知咩股, 人地比tips先會睇住之ma, 如果無買呢d, 我唔睇gar