關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) ...
樓主: Huisys
go

2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2058
821#
發表於 07-6-27 10:02 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

各位媽媽, 早晨呀!  我尋日都失守, 頭重重又食錯左double份量既藥, 結果今朝差0的起唔到身返工。

MP,
我今早睇到你個留言啦!! 萬謝!!!!!       8月18日我都O呀! 但要遲到, 約7:30pm先到到.  有無問題?? 好期待呀!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
822#
發表於 07-6-27 10:12 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

[size=large]各位靚媽, 我地定左BBQ日子係18/8啦....不過仍然接受報名~~

[size=large]地点係旺角界限街警察體育遊樂會.(MTR:太子站)
時間:6 pm to 10 pm


[size=large]詳情:
-那裹有大草地、有公園比小朋友玩,有打保齡,有泳池,有打機, 當然要收費,但不貴,可供多人參與。
-但要幫佢地訂食物,都係啲基本食物,如豬扒、牛扒,腸仔,丸丸咁,我多數会自己帶啲,同埋每个炉最少訂十份($55–份),加開爐費用同炭$150元,我会預20人一个炉,因小朋友都会去公園玩多。
-BBQ 係要自己用燒烤义燒架!


星期六:
8月18曰
mp - 2 Adults + 1 Child
ra - 2 Adults & 2 Child
ttmm - 2 Adults & 2 Kids
kc - 1 Audlts & 1 Child
Hb - 1 Adult & 1 kid
Cyrusmom - 1 Adult & 1 Child
HS - 2 Adult & 1 Child
sac.wen - 1 Adult & 1 Child
maychoi - 2 Adults + 1 Child (可能要遲些到, 因有其他班5:30p.m. 完)
osmm - 2 Adult & 1 Child
hhkk - 2 Adult & 2 Child


[size=x-large]特別鳴謝ra嘅建議, site visit, book 場, arrangement .....等等..等等...           

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
823#
發表於 07-6-27 10:13 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

leona,

OK, 你報番名先啦....我地都係玩多過食...所以冇所謂嘅

Rank: 5Rank: 5


2058
824#
發表於 07-6-27 10:14 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

rn,
我有幫阿仔報暑期班, 遊水首選黎, 因佢有氣管敏感, bb時已瞓過醫院兩次, 百醫無效, 唯有遊水後就很少發作, 所以係年年暑假都報架.  :wink:  :wink:
rubyngan 寫道:
L01
...
你有無同囝囝報好多暑期活動呀?..有無學游水..??

我亞女身體唔壯..所以..我打算要佢 每星期游 3-4日...我好想 暑假令佢壯D..肥D..面色好D...係我最大既願望呀

Rank: 5Rank: 5


2058
825#
發表於 07-6-27 10:17 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

cheungmp 寫道:
leona,

OK, 你報番名先啦....我地都係玩多過食...所以冇所謂嘅


MP,
收到!!!!!!

各位靚媽, 我地定左BBQ日子係18/8啦....不過仍然接受報名~~

地点係旺角界限街警察體育遊樂會.(MTR:太子站)
時間:6 pm to 10 pm

詳情:
-那裹有大草地、有公園比小朋友玩,有打保齡,有泳池,有打機, 當然要收費,但不貴,可供多人參與。
-但要幫佢地訂食物,都係啲基本食物,如豬扒、牛扒,腸仔,丸丸咁,我多數会自己帶啲,同埋每个炉最少訂十份($55–份),加開爐費用同炭$150元,我会預20人一个炉,因小朋友都会去公園玩多。
-BBQ 係要自己用燒烤义燒架!


星期六:
8月18曰
mp - 2 Adults + 1 Child
ra - 2 Adults & 2 Child
ttmm - 2 Adults & 2 Kids
kc - 1 Audlts & 1 Child
Hb - 1 Adult & 1 kid
Cyrusmom - 1 Adult & 1 Child
HS - 2 Adult & 1 Child
sac.wen - 1 Adult & 1 Child
maychoi - 2 Adults + 1 Child (可能要遲些到, 因有其他班5:30p.m. 完)
osmm - 2 Adult & 1 Child
hhkk - 2 Adult & 2 Child
L01 - 1 Adult & 2 Child

特別鳴謝ra嘅建議, site visit, book 場, arrangement .....等等..等等...      

Rank: 5Rank: 5


2058
826#
發表於 07-6-27 10:20 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

MP, Sorry ya!!
我保留唔到BBQ留言0的字體同顏色呀!!!點搞先得???
Leona01 寫道:
[quote]
cheungmp 寫道:
leona,

OK, 你報番名先啦....我地都係玩多過食...所以冇所謂嘅

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
827#
發表於 07-6-27 10:30 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

leona,

算啦....

Rank: 5Rank: 5


4355
828#
發表於 07-6-27 10:38 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

L01,

早晨
字體? 點搞都唔得架喇.......罰妳到時早d到...   
顏色? 到時唱仔歌仔娛下賓.....就教妳點搞啦..   

mp....妳點睇....  

kec
[quote]
Leona01 寫道:
MP, Sorry ya!!
我保留唔到BBQ留言0的字體同顏色呀!!!點搞先得

Rank: 5Rank: 5


2058
829#
發表於 07-6-27 10:39 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

MJ,
多謝問候!! 佢尋晚到今朝都仲斷斷續續咁發燒. 今早都返唔到學. [quote]
MyJade 寫道:
leona,

你仔仔好翻d未呀?

Rank: 5Rank: 5


2058
830#
發表於 07-6-27 10:45 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

MP,
鍚晒你!!   
cheungmp 寫道:
leona,

算啦....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
831#
發表於 07-6-27 10:45 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

kec,

都可以....     
[quote]
Cassey 寫道:
L01,

早晨
字體? 點搞都唔得架喇.......罰妳到時早d到...   
顏色? 到時唱仔歌仔娛下賓.....就教妳點搞啦..   

mp....妳點睇....  

kec

Rank: 5Rank: 5


2058
832#
發表於 07-6-27 10:48 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

Cassey 寫道:
L01,

早晨
字體? 點搞都唔得架喇.......罰妳到時早d到...    >>>一定一定.  
顏色? 到時唱仔歌仔娛下賓.....就教妳點搞啦..   >>>喂, 老友鬼鬼, 同你一起呀, 我怕丑呀       

mp....妳點睇....  

kec
[quote]
Leona01 寫道:
MP, Sorry ya!!
我保留唔到BBQ留言0的字體同顏色呀!!!點搞先得

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
833#
發表於 07-6-27 10:49 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

leona,

你照顧阿仔...自己都要保重呀~~
我老爺都作病.... :cry:
[quote]
Leona01 寫道:
MJ,
多謝問候!! 佢尋晚到今朝都仲斷斷續續咁發燒. 今早都返唔到學.

Rank: 2


57
834#
發表於 07-6-27 10:51 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

Hi Leona,

乜呀仔仲未好返呀,噚日佢打嚟同呀仔傾電話好精神仲以為佢好返添,咁你自己都要take care la    

Rank: 5Rank: 5


2058
835#
發表於 07-6-27 10:51 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

都可以一起呀      三重唱    我驚聽到其他媽咪      [quote]
cheungmp 寫道:
kec,

都可以....     

Rank: 5Rank: 5


4322
836#
發表於 07-6-27 10:52 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

Leona,

囝囝尋日返嚟好憂心話妳囝囝病咗無返學。
希望佢早日康復,開開心心過暑假。

我囝囝話有一日問妳囝囝借咗佢嘅樂器嚟吹,佢話好好玩想學,請問係唔係單簧管?

Rank: 5Rank: 5


2058
837#
發表於 07-6-27 10:57 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

Carrie,

多謝你呀!! 佢係不斷發燒, 食左藥就猛      , 醒果陣, 精神都OK. 佢話結果同你呀仔21日去左冒險樂園玩. 希望佢無帶俾你太多麻煩.多謝呀!!!!!!!!!       
我食左藥, 個人矇矇地, 但office多野, 唔請得啦. 過左今個星期office0的野會松0的.

carrie06 寫道:
Hi Leona,

乜呀仔仲未好返呀,噚日佢打嚟同呀仔傾電話好精神仲以為佢好返添,咁你自己都要take care la    

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
838#
發表於 07-6-27 11:02 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

小桃,
應該係牧童笛

leona,
係喎...佢地呢兩日練星期四表演, 咁你仔仔咪冇份囉....你星期四返唔返呀? 另外, 尋日張樂器通告你有冇報呀? 我冇呀! 就算學都出去學....你有冇諗住比阿仔學多樣樂器呀? 我記得你話佢停左學琴...學大鼓你又話驚嘈...

Rank: 2


57
839#
發表於 07-6-27 11:06 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

Hi Leona,

冇麻煩我都玩埋一份   
出完trip返嚟會亂啲(包括個人),仲有二日,努力   

Rank: 5Rank: 5


2058
840#
發表於 07-6-27 11:28 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

小桃,
我都好耐無見到你囝囝啦!  你囝囝講果樣樂器應該係管樂班人手一支果支牧童笛黎.  佢有興趣, 你有無報來年既樂器班?? 我本黎想幫他報, 佢自己本來揀左敲擊樂, 但我尋晚問佢, 佢話唔想再多一樣. 佢依家學緊鋼琴, 但因唔夠時間練琴, 現在很應酬式. 希望暑假可以多點時間. 我依家無報到.
小桃兒 寫道:
Leona,

囝囝尋日返嚟好憂心話妳囝囝病咗無返學。
希望佢早日康復,開開心心過暑假。

我囝囝話有一日問妳囝囝借咗佢嘅樂器嚟吹,佢話好好玩想學,請問係唔係單簧管?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖