關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 Re: 油塘小學家長站 - part 26
樓主: 雪文
go

Re: 油塘小學家長站 - part 26 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
821#
發表於 07-6-2 17:38 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

katiekma

今日真係好驚呀   
個心係咁跳
我係第2個派結果架,
果個派表姐姐對緊資料果時我係咁'莊'張注冊証
我一睇好似中左,
再睇清楚........................真係,
我直情叫左出來呀

katiekma 寫道:
iloveyoub4,
今日系班房等派彩時刻,我泥一世都吾會忘記, 情况就好似我幾年前甲狀腺生左粒瘤,抽組织驗後, 响医院門口等見医生,跟住到我坐在医生面前等佢告訴我是良性定x性一樣    我覺得我地真系好運和好彩, 希望其他派不到心儀小學的bk mami。繼續努力, 加油。

Rank: 5Rank: 5


2376
822#
發表於 07-6-2 17:40 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

我想問下結果唔係貼响個broad到ge咩?   

Rank: 8Rank: 8


17382
823#
發表於 07-6-2 17:47 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

phoebelamlam


no ge,係分左課室,有人會比張注冊証比你,張証上面打曬派左咩學校

phoebelamlam 寫道:
我想問下結果唔係貼响個broad到ge咩?   

Rank: 5Rank: 5


2065
824#
發表於 07-6-2 18:43 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

iloveyoub4,
我地入到去, 我排第5, 個miss好似仲震個我地,每一個都找幾分鐘都找不到注冊証。另到我地越坐就越急,越急就越 [quote]
iloveyoub4 寫道:
katiekma

今日真係好驚呀   
個心係咁跳
我係第2個派結果架,
果個派表姐姐對緊資料果時我係咁'莊'張注冊証
我一睇好似中左,
再睇清楚........................真係,
我直情叫左出來呀

Rank: 5Rank: 5


2376
825#
發表於 07-6-2 19:52 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

哦.....明白
iloveyoub4 寫道:
phoebelamlam


no ge,係分左課室,有人會比張注冊証比你,張証上面打曬派左咩學校

[quote]
phoebelamlam 寫道:
我想問下結果唔係貼响個broad到ge咩?   
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


2977
826#
發表於 07-6-2 20:18 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

近來好忙,又到大抽獎開彩日子。祝大家好運!

Rank: 3Rank: 3


233
827#
發表於 07-6-3 07:45 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

Hi,

I have same situation, I supposed to be 1st one in my classroom to get result.  However, the teachers couldn't locate it..... and therefore  I go to another classroom but teacher stayed in there said I was wrong and I needed to go back to the first classroom.  Wasting my time and lucky that I got my son result... 1st choice.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
828#
發表於 07-6-3 13:38 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

   [quote]
iloveyoub4 寫道:
,
我直情叫左出來呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
829#
發表於 07-6-3 13:39 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

congratuation !   

都係听到好消息, 真係安慰啦
mamailoveu 寫道:
Hi,

I got my son result... 1st choice.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
830#
發表於 07-6-3 13:41 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

Hi, hermanpapa, 又到考試的日子, 祝herman考到好成績 .
hermanpapa 寫道:
近來好忙,又到大抽獎開彩日子。祝大家好運!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
831#
發表於 07-6-3 13:43 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

iloveyoub4 , 咁我同comecome餐茶     

Rank: 5Rank: 5


2977
832#
發表於 07-6-3 13:46 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

有中上成績便ok,最重要開心和學到知識,加上身體健康。
雪文 寫道:
Hi, hermanpapa, 又到考試的日子, 祝herman考到好成績 .
[quote]
hermanpapa 寫道:
近來好忙,又到大抽獎開彩日子。祝大家好運!
[/quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
833#
發表於 07-6-3 13:47 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26



昨天下午 留家同仔温書  

晚上我同仔去咗觀塘泳池游夜水呀, 唔係好多人, 又有家庭更衣室  

Hin_bb,觀塘泳池是否你屋企樓下 ?  係的話多D下來游水啦.

今日上午又温咗大半日書, 家門無出一步.

心大心細 7,8號好否放二日假又陪太子考試呢   

又好似只是小一, 我會否太緊張

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
834#
發表於 07-6-3 13:48 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

咁...........

我就唔放假啦, 二個周末的加強訓練, 希望有功啦

[quote]
hermanpapa 寫道:
有中上成績便ok,最重要開心和學到知識,加上身體健康

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
835#
發表於 07-6-3 13:49 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

hermanpapa, 你話是否都係亞媽緊張D呢 ?   大抽獎係, 考試又係.  亞仔考試即係亞媽坐監  :cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
836#
發表於 07-6-3 13:56 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

閃啦.

午睡後再con't 温書   

Rank: 5Rank: 5


2977
837#
發表於 07-6-3 14:00 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

又係我老婆跟wor....但大抽獎係我負責精心部署,一擊即中。
雪文 寫道:
hermanpapa, 你話是否都係亞媽緊張D呢 ?   大抽獎係, 考試又係.  亞仔考試即係亞媽坐監  :cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
838#
發表於 07-6-3 20:47 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

我又來報料啦: 尋日雪文打電話比我時, 我查實係係太子先施搵緊泳衣, D泳衣好抵呀, 原價299.-, 而家80蚊咋, 我買左一件灰色米奇, 真係好平, 忍唔住手, (我仲係吉吉島買左件200.-添) :cry:  :cry: 不過果件我都鐘意嘅. 我家姐就買左個泳鏡, 折左又係100元.   仲有買左一件TEE添       

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
839#
發表於 07-6-3 20:48 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

下個星期到我啦! 我女又考試啦.     
雪文 寫道:
hermanpapa, 你話是否都係亞媽緊張D呢 ?   大抽獎係, 考試又係.  亞仔考試即係亞媽坐監  :cry:

Rank: 5Rank: 5


2977
840#
發表於 07-6-3 21:10 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

me three! the main subjects exam start on 16Jun07. But some sub-subjects are starting now...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖