關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2422
801#
發表於 07-5-2 00:07 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

乜野叫做4q呀, 是否iq, eq 咁另外兩種係乜野q呀?

我套教材仲未賣得出呀, 而且我呢兩個星期會將d教材拎去換新, 我個會藉到5月30日, 所以唔好浪費, 換番d新書新碟返來賣比人, 感覺上自己安樂d, 買的又會開心d
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
802#
發表於 07-5-2 00:23 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

乜Q呢個問題,你可以入去睇下,
http://www.hkftustsc.org/stsc12.htm   
情緒商數(EQ)、智能商數(IQ)、創意商數(CQ)及逆境商
數(AQ)

Rank: 3Rank: 3


280
803#
發表於 07-5-2 23:54 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli

我沒有察"邀請函" 嗎  
ALKYNG
今天寫了, 我仔仔決請9男7女同學再加3位朋友   

我想今天後暫不上網因我未做完PROFILE    
好努力地做吧 ! 遲些再聯絡

Rank: 5Rank: 5


2422
804#
發表於 07-5-3 09:16 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO:

咁你仔仔都講唔少小朋友喎 , 一大班小朋友一齊玩一定好開心姐.

咁你繼續努力做好份profile啦, 我地稍後再聯絡, 不過其實我都未做好.   
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
805#
發表於 07-5-3 17:56 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO

你同你仔仔玩得開心d 做好profile 遲些再聯絡ok   

alkyng
青年空間出咗結果 ,你睇咗未?

Rank: 5Rank: 5


2422
806#
發表於 07-5-3 22:22 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

我睇左了, 我會響今個星期日夜晚九點先有得報名呀.

咁你呢? 你報左邊一間呀?
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
807#
發表於 07-5-3 23:35 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

有好多間架,咁你邊間,我係明德6/5,3:30pm去報.

Rank: 5Rank: 5


2422
808#
發表於 07-5-4 00:28 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

嘩..你就好啦 , 同我朋友一樣都係日頭已經可以報名. 我就報左茵怡花園個間, 即新都城個邊呀.  
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
809#
發表於 07-5-4 23:06 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

你個邊可能多人報,係咪環境好d呢?
聽日希望唔好落兩,如果唔係我地約好晒又無得去大棠玩啦
      
就嚟mother's day.     

Rank: 5Rank: 5


2422
810#
發表於 07-5-4 23:12 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

我地呢邊都幾新, 有兩層的.

你地約左聽日呀, 希望今晚落晒d雨, 你地聽日可以如期出發啦.   
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
811#
發表於 07-5-6 01:15 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

你今日有無去到大棠呀, 雖然今日都仲有少少雨, 但大致上天氣都唔錯, 唔會太熱.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
812#
發表於 07-5-6 21:22 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

我地都係無去大棠,原本係出發,因為tko都無咩雨,但打去大棠問,原來元郎有雨,大棠話如果有小朋友就唔係咁好,因為會有泥地水dum,佢都好老實,所以我地改去沙田食飯囉,今日就好天喎,吹脹 真係幾經波折都未去到

Rank: 5Rank: 5


2422
813#
發表於 07-5-6 22:41 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

今日個女0既party終於完滿結束 , d小朋友睇到個芭比立體蛋糕個個都叫到"嘩...嘩...聲"   , 睇見佢地咁開心, 我都覺得好開心, 遲下我send d相比你地睇下丫.

原來你地最終都係無去到, 真係可惜, 不過曾經落過雨, 帶小朋友去玩又真係好麻煩, 希望下一次你地去得成啦   
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
814#
發表於 07-5-6 23:32 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

嘩,咁開心等我都鄧你地開心    你女女咪收咗好多禮物,折晒未呢,好呀你遲下send相比我睇
我都希望下次去得成

Rank: 5Rank: 5


2422
815#
發表於 07-5-8 00:05 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

青年空間個到你報左課程未呀, 我想參加個d其中一個full左, 其餘0既都有 .
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
816#
發表於 07-5-9 16:01 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

結果我無報到,因為想報既課程同我仔有d活動撞期,
所以無報到. :-|

你搞好profile未呀,我仔畫咗幾張畫,你話放邊張入profile好呢?有公園玩耍,有海洋世界,動物園,書悟空漫畫,餐廳同廚師等等,我都唔知放邊張好,你比d意見,邊張比小學校長睇會好d????????????

Rank: 5Rank: 5


2422
817#
發表於 07-5-9 16:18 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

唔緊要啦, 下年再報過啦.

我仲未搞掂呀, 不過都快架喇.

嘩...你個仔好叻wor, 可以畫到咁多唔同題材0既畫, 如果係我, 我會揀海洋世界-有意思得來又健康, 另外就係書悟空漫畫-夠特別及創意, 無咁死板.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
818#
發表於 07-5-9 17:27 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

我仔仔係藝術家嚟架,成日一有靈感就要畫底,比佢笑c咗,我都驚佢大個會做畫家,咁就c揾唔到食.     
我都有d想放呢兩樣,我仔重有畫咗公園內有個海洋係近景,放呢張加書悟空都好喎.不過我都好鐘意,比咗校長就無得睇返, 我係咪好儍呀 應該望做咗唔洗用先至得架, 你女個profile放d乜野???

Rank: 5Rank: 5


2422
819#
發表於 07-5-9 22:09 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

聽完你講, 我都好想睇下你個仔d畫作, 又近景又遠景咁, 真係好似得得地wor, 如果你唔捨得可依拎去彩色影印. 至於我個profile仲未叫個女去畫呀, 另外我仲打算叫佢宇d生字放入去.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
820#
發表於 07-5-11 16:12 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

我仔幼稚園搞個林x德既musical phonics,唔知係唔係MIHOLO講嗰個呢?又搞個學生參觀聖安德肋小學上課情況,我到時都會去睇下.
我遲少少post上嚟比你睇我仔仔d畫.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖