關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 4


506
801#
發表於 07-1-18 21:50 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

亞女話聽日要返學,想問是否真的?

Rank: 5Rank: 5


1178
802#
發表於 07-1-19 10:20 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

Agneshwh,

唔駛返...不過咁遲先覆你都冇用~!

MON 只帶新手冊+吉書包。

Rank: 5Rank: 5


1178
803#
發表於 07-1-19 15:37 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

Agneshwh,

請問 Alki 係未敲撃樂架?

Rank: 4


506
804#
發表於 07-1-19 17:30 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?


亞女昨晚係咁話今日要返學,仲話老師只係佢地班要返,其他班唔駛返,都唔知佢點聽老師講嘢!!
Alki 係敲撃樂架!初初話抽唔倒!後尾又話加比佢,不過,佢好似冇嘜心機學!

[quote]
2fungs 寫道:
Agneshwh,

請問 Alki 係未敲撃樂架?

Rank: 5Rank: 5


1178
805#
發表於 07-1-20 09:35 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

Agneshwh,

Alki 都講得好detail 喎~ 淨係1D班返...其它唔駛返 聽落我都相信 咁有冇帶佢返學呀??

本來想講比你聽 : 敲擊樂响消防嘉年華表演D相,可以响校網 DOWN LOAD 到,但尋日問咗亞仔,佢話Alki 嗰組冇...

咁學校開放日有冇表演呀? (其實淨係敲兩下3角鈴...)

如果你覺得佢冇心機學,不妨再問下佢意願,下學期又有開水墨畫 & 跆拳,睇下佢想唔想轉~

Rank: 4


506
806#
發表於 07-1-21 18:46 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?


我最後都係冇帶佢返學,消防同學校Open Day,Alki 都有去,但佢都唔係好專心!我都想同佢報水墨畫,但又同敲擊樂撞期,唯有下次先啦!

2fungs 寫道:
Agneshwh,

Alki 都講得好detail 喎~ 淨係1D班返...其它唔駛返 聽落我都相信 咁有冇帶佢返學呀??

本來想講比你聽 : 敲擊樂响消防嘉年華表演D相,可以响校網 DOWN LOAD 到,但尋日問咗亞仔,佢話Alki 嗰組冇...

咁學校開放日有冇表演呀? (其實淨係敲兩下3角鈴...)

如果你覺得佢冇心機學,不妨再問下佢意願,下學期又有開水墨畫 & 跆拳,睇下佢想唔想轉~

Rank: 5Rank: 5


1178
807#
發表於 07-1-24 17:19 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

請問係未26/1派成績表給小朋友帶返學校?

Rank: 4


506
808#
發表於 07-1-24 20:43 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

Yes! 26/1 會派成績表,亞女話老師講佢地班D成績全級最差!

亞女話今日比同組一個男同學鬧佢'死X婆',應唔應該話比老師知呢?

2fungs 寫道:
請問係未26/1派成績表給小朋友帶返學校?

Rank: 1


8
809#
發表於 07-1-25 09:07 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

請問各位旅港開平的家長們,
你地仔女有無乘媬姆車或者有媬姆車既資料呀?   我囡囡一年班, 需要二月俾佢乘校車或媬姆車, 已知校車無我家既路線, 而家急需找媬姆車下星期開始搭....我家在大角咀海富苑.....如有資料麻煩告訴我, 唔該哂!  

Rank: 5Rank: 5


1178
810#
發表於 07-1-26 09:39 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

agneshwh,
亞仔話班有個very bad 既同學,成班同學都唔鍾意佢架~! 唔知係未佢呢? (錢xx) 佢攪到我個仔比老師罰咗好多次,因為佢成日攪我個仔,而亞仔又發脾氣鬧番佢!

有問題,我贊成講比老帥聽,不過發覺老師嫌d同學小小事就投訴,嫌佢地煩! (我打算直接tel 老師講)

Rank: 5Rank: 5


1178
811#
發表於 07-1-26 14:07 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

lauter,
sorry~ 幫唔到你。

Lauter 寫道:
請問各位旅港開平的家長們,
你地仔女有無乘媬姆車或者有媬姆車既資料呀?   我囡囡一年班, 需要二月俾佢乘校車或媬姆車, 已知校車無我家既路線, 而家急需找媬姆車下星期開始搭....我家在大角咀海富苑.....如有資料麻煩告訴我, 唔該哂!  

Rank: 5Rank: 5


1178
812#
發表於 07-1-30 09:38 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

亞仔話學校d 水機剛開水會有白色,流一陣先變正常,但老師話d 水飲得,唔準佢地浪費食水,咁點解d水會白色先?! 亞仔話d高年班女仔唔聽老師話,浪費白色的水,又唔比佢飲白色的水~ 我都叫個仔唔好飲白水,但佢話唔知聽邊個講至岩,又話飲又話唔飲,咁點呀!!

Rank: 4


506
813#
發表於 07-2-9 19:45 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

2fungs,
聽我老公講,昨天陸運會,Thomas同D同學玩玩吓,唔知仲嘜喊,佢係咪好易喊?

Rank: 5Rank: 5


1178
814#
發表於 07-2-10 09:44 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

agneshwh,

你唔講我都唔知喎!
佢仲話好開心o忝~
今日返去問下佢先。

佢最近脾氣好差,我都搬咗去grandma度住咗1.5月,佢成日都好冇手尾,做嘢又慢,仲差過响屋企。
上個星期在lobby等我接放學,有個隔離班同學搞佢d嘢,佢仲打人o忝! 最近真係唔知點教佢,我book緊協康會睇下佢d 情緒。

等下星期搬返自已屋企,先至同佢"修理"。

Rank: 3Rank: 3


203
815#
發表於 07-2-10 14:58 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

大家好!請問有冇三年班o既家長ar?

Rank: 5Rank: 5


1178
816#
發表於 07-2-13 10:19 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kahin, 冇呀!
我地3個都係p.1架!

你小朋友讀咗 3年, 對學校感覺點呀?
小朋友讀得如何?


angshwh,
原來我個仔想同班男仔玩,其中一個同學叫d人唔好同我亞仔玩,咁佢咪喊囉! 我叫個仔先反醒下自已有d咩唔受同學仔歡迎,就要改過。但我個仔話有d人要我個仔叫佢做大佬,又話d零食叫做保護金,又話我個仔唔聽佢話,唔鍾意佢。

kittymummy,
唔該晒你運動話陪我個仔呀! (佢係咪好臭脾氣呀?)

Rank: 3Rank: 3


203
817#
發表於 07-2-13 16:00 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我o地因為搬屋先轉校, 個小朋友仲意之前間學校.成績就OKo既[quote]
2fungs 寫道:
kahin, 冇呀!
我地3個都係p.1架!

你小朋友讀咗 3年, 對學校感覺點呀?
小朋友讀得如何?


Rank: 5Rank: 5


3218
818#
發表於 07-2-13 16:13 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2fungs, 你吾好同我客氣拉,我果日其實都好悶.我吾覺佢臭脾氣,仲好鬼有禮貌.我話請佢食朱古力or糖,佢諗左好耐,我地(kitty,alki & 我)笑佢個肚好大拉,吾好再食朱古力,如果吾係就要減肥. 但係最後都只係食朱古力.笑死我!

Angshwh, 另外果日Alki都有同我地玩.佢竟然吾驚我,去小食部同toilet時,仲同我手拖手. 好攪笑.

Rank: 4


506
819#
發表於 07-2-15 22:32 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

Kittymummy,
Alki 會拖住妳,我都估唔倒。佢不嬲都好怕陌生人,可能佢知妳係kitty嘅mummy,所以唔驚妳!
Kittymummy & 2fungs,
妳地有冇參加學校個境外交流團呀?我地參加咗!



Angshwh, 另外果日Alki都有同我地玩.佢竟然吾驚我,去小食部同toilet時,仲同我手拖手. 好攪笑.

Rank: 5Rank: 5


3218
820#
發表於 07-2-25 19:51 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

Agneshwh & 2fungs: 請問明天是否默中文? 吾係星期二咩?  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖