關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

該用戶已被刪除

801#
發表於 07-6-5 01:28 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


4411
802#
發表於 07-6-5 13:55 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

cankan,
係呀, 所以考慮過, 都係唔報名喇! 咪到時趕到嘔泡呀, 大熱天時呀!    

Rank: 5Rank: 5


4411
803#
發表於 07-6-5 14:04 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

O+'sLover,
歡迎加入呀, 你小朋友係03年年尾細仔呀? 點解你想佢重讀k1既?
該用戶已被刪除

804#
發表於 07-6-6 00:12 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


4411
805#
發表於 07-6-6 07:21 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

O+'sLover,
八月仔如果repeat k1, 咁到升小學果陣, 咪超齡囉? 家姐響邊間幼稚園呀? 點解細佬唔一齊讀? 通常repeat k1既, 頂晒龍都只係九月一日打後既所謂年尾仔, 九月一日前既, 真係未聽過會repeat k1架喎!

其實佢地k2默書果陣, 唔係默句子, 所以老師都講得啱, 唔需要因為默書呢個問題而repeat k1, 因為佢地只係默生字, 如果平時上堂無發夢, 理論上係知道老師要求默個咩字的, 但當然啦, 知道默咩字同識唔識寫果個字, 就係兩回事了!

Rank: 5Rank: 5


4411
806#
發表於 07-6-6 11:57 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

cankan,
我唔記得同你講樣好搞笑既野, 上星期五跳完舞, kelly拖住我, 無啦啦問我...

K: Anson媽咪呀, 你做乜唔請個工人姐姐湊Anson呀?
我: 我無錢請工人姐姐吖嘛!
K: 咁你好似我媽咪咁出唻做野, 咁咪有錢請囉!
我: ..................(唔知答佢咩好)    
該用戶已被刪除

807#
發表於 07-6-6 12:04 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


605
808#
發表於 07-6-6 14:39 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

O+'sLover,

你個仔係8月出世,你覺得佢係 k1 跟唔跟倒呀,因為我黎緊個小朋友會係7月尾8月頭出世,我諗緊第時佢返學唔知 o 唔 ok 呀?

cankan

Rank: 4


605
809#
發表於 07-6-6 14:48 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

我真係冇諗過佢會有 d 禁既問題,因為佢從來都冇禁問過我,最多只係同我講媽咪我唔想你返工,跟住我就會同佢講:媽咪唔返工,你就唔可以學禁多野,跟住佢就會話:我只係跳舞就可以啦!.....跟住我都係一樣唔知點應佢。

cankan
該用戶已被刪除

810#
發表於 07-6-6 23:51 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


605
811#
發表於 07-6-7 14:08 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

O+'sLover,

多謝你既經驗之談。

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
812#
發表於 07-6-7 16:06 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

cankan,
八月左右出世, 唔駛驚喎, anson十月中, 咪一樣係咁讀, 無問題, 無問題!

Kelly果日咁問我, 我就係驚佢唔知係咪有咩"陰謀", 想你唔做野陪佢, 所以我雖然腦海中即時浮現左幾個答案唻應付佢, 但都無一個敢用唻答佢, 怕佢會用番我答佢既答案唻問番你, 到時又搞到你唔知點算, 所以我後尾都係選擇唔答佢喇!

係喎, 今日kelly無返學既? (我聽到姆褓車姨姨話佢無返學) kelly咩事呀?

Rank: 4


605
813#
發表於 07-6-7 19:17 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

有時小朋友問既問題真係會比佢地考起架!

尋日 kelly 放學返到屋企姐姐發覺佢有小小發燒,約 99至100度之間,冇咳冇盛,食左兩之退燒水之後,今朝起身幫佢量就98.9度,我都考慮左成15分鐘叫唔叫佢起身返學,最後決定俾佢抖一日,今日全日都冇燒,頭先重返左 storyland 添。

唔知佢係唔係俾坐係褓姆車隔離果個女仔傳染左,你知舒太果架車係幾禁迫架啦!返學果架并唔係放學果架喎,係重要細架 d,係一架貨 van 改裝既,重要坐滿哂!每個小朋友都係膊頭掂膊頭,有時我都好赤亞女要坐得禁迫,但係冇辦法!所以只要隔離或者車上有小朋友唔舒服都好容易領野;佢隔離個女仔上個星期發燒成個星期冇返學,依個星期都好似唔係日日有返,所以唔知關唔關事,不過聽日應該都可以返學架啦!

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
814#
發表於 07-6-8 07:20 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

CANKAN,
原來KELLY發燒, 咁噚日抖左一日, 又無翻燒, 今日應該返得學喇! 今晚我佬湊阿女去跳舞, 我就約左D FRIEND食DINNER!

舒太朝早架車...我都知係貨VAN改裝成的, 見到就怕怕, 坐位又細又迫, 你都咪搞我! 最難頂係一有小朋友病, 而小朋友又無戴口罩, 真係成車十幾個都容易中招呀, 諗下都怕呀! 可惜KELLY坐胡叔叔架車會暈車浪兼係頭站, 要坐好耐, 咪真係寧願坐胡叔叔架車!

話時話, 舒太架車係咪行將軍澳隧道架? 我覺得果度好危險, 好多"車神"飛車的!   

Rank: 4


605
815#
發表於 07-6-8 13:09 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

係呀!架車係行將軍澳隧道架,朝早繁忙時間 d 車係趕 d,不過好彩亞女坐果架車個司機手車都 ok。

你老公今晚帶 anson 去跳舞,落堂會唔會去冒險樂園玩呀,我尋晚俾左 4個金幣 + 一張免費玩機動遊戲一次既 coupon 亞女,叫佢今晚放學同 anson 一齊玩呀!

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
816#
發表於 07-6-8 13:26 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

cankan,
今晚佢地應該都會去冒險樂園一轉的, 咁我都畀定四個金幣ANSON, 限定佢只可以玩一次保齡球就算喇, 佢兩隻馬騮呀, 唔限住佢地, 真係失控架!

Rank: 5Rank: 5


4411
817#
發表於 07-6-8 13:29 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

cankan,
今晚佢地應該都會去冒險樂園一轉的, 咁我都畀定四個金幣ANSON, 限定佢只可以玩一次保齡球就算喇, 佢兩隻馬騮呀, 唔限住佢地, 真係失控架!

Rank: 4


850
818#
發表於 07-6-8 20:27 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

cankan

今日阿女...話有個同學仔(紅組)撞親...撞到個咀流血....不過最後都無野.....


另依家係公司到多左好多野做.......所以少左入來....唔好意思

Rank: 4


850
819#
發表於 07-6-21 12:46 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

回歸節你地會去邊呀....我地將會去海泉灣..............

Rank: 4


855
820#
發表於 07-6-21 13:19 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!


‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖