關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得 ...
樓主: evelyn317
go

小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾吓笑 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2147
801#
發表於 07-7-27 09:21 |只看該作者
我個囡都係咁, 成日同我講...個胸有d痛, 唔知係唔係發育, 但我見佢仲係火柴人咁瘦!!!!!(不過, 我都聽d朋友講佢地d囡都係泔, 係佢地d囡都係有d肉地果隻)

Rank: 3Rank: 3


371
802#
發表於 07-7-27 13:51 |只看該作者
原文章由 evelyn317 於 07-7-17 14:37 發表
咁多位媽咪Hello,我都好耐無入來, 終於放暑假囉  


Hello各位,暑假已經過了個多星期...他們玩得開心嗎?

Rank: 4


714
803#
發表於 07-7-27 14:33 |只看該作者
我都好耐無入來啦   

我係書展買左這本書, 幾好!!! 裏面有講發育, 但我未深入睇
原文章由 LULU-MAK 於 07-7-27 09:21 發表
我個囡都係咁, 成日同我講...個胸有d痛, 唔知係唔係發育, 但我見佢仲係火柴人咁瘦!!!!!(不過, 我都聽d朋友講佢地d囡都係泔, 係佢地d囡都係有d肉地果隻)

[ 本文章最後由 karencircle 於 07-7-27 14:35 編輯 ]

Rank: 4


714
804#
發表於 07-7-27 14:36 |只看該作者
吓, mud學校咁ga
原文章由 carollam310 於 07-7-26 23:43 發表
肥仔媽咪

阿女學校一級有五班...兩班精英班..70個位...競爭都有小小啦..不過高年級D家長話學校只會重視精英班D學生...入唔到精英班就好似俾學校放棄左咁呀... 所以要keep住留喺精英班呀...一有乜唔妥 ...

Rank: 5Rank: 5


1874
805#
發表於 07-7-27 14:42 |只看該作者
原文章由 karencircle 於 07-7-27 14:36 發表
吓, mud學校咁ga   


hihi.....各位,
lee樹是米有得交流....9月會升小三....ge小朋友架

Rank: 5Rank: 5


1874
806#
發表於 07-7-27 14:43 |只看該作者
原文章由 karencircle 於 07-7-27 14:36 發表
吓, mud學校咁ga   


hihi.....各位,
lee樹是米有得交流....9月會升小三....ge小朋友架

Rank: 4


810
807#
發表於 07-7-27 14:49 |只看該作者
Karencricle:

請問你本書既詳細資料:作者,出版社. 因為我是住在澳門的,如有詳細資料,書店會幫我訂.因為我個女今年8歲,係3月份已經開始個胸漲漲地,開始發育,但佢係骨瘦如柴兼細粒過人,醫生都話唔知點解佢咁細粒同瘦都會早發育.

我個女都係升小三,佢係小二時已經分左入精英班,讀書讀到c咁滯, 好難頂:cry:

Rank: 4


742
808#
發表於 07-7-27 14:49 |只看該作者
hi, all
新來報到呀,我亞仔都係升小三呀:

Rank: 5Rank: 5


1874
809#
發表於 07-7-27 14:55 |只看該作者
原文章由 Siao 於 07-7-27 14:49 發表
Karencricle:

請問你本書既詳細資料:作者,出版社. 因為我是住在澳門的,如有詳細資料,書店會幫我訂.因為我個女今年8歲,係3月份已經開始個胸漲漲地,開始發育,但佢係骨瘦如柴兼細粒過人,醫生都話唔知點 ...


siao,
恕我多咀講句.....有d小朋友會響6-8歲....出現假發育...不過大約1個月左右...就會消失(即個空無痛及無甘脹)... 但係..通常一出現左假發育後....個小朋友就會真係開始真發育...所以你要加培留意個小朋友.....

Rank: 5Rank: 5


1874
810#
發表於 07-7-27 14:57 |只看該作者
原文章由 Siao 於 07-7-27 14:49 發表
Karencricle:

請問你本書既詳細資料:作者,出版社. 因為我是住在澳門的,如有詳細資料,書店會幫我訂.因為我個女今年8歲,係3月份已經開始個胸漲漲地,開始發育,但佢係骨瘦如柴兼細粒過人,醫生都話唔知點 ...


下.....甘早就要分精靈班 我千斤間學校...要四年級要分呀...

Rank: 4


810
811#
發表於 07-7-27 14:58 |只看該作者
原文章由 QUINCY121HK 於 07-7-27 14:55 發表


siao,
恕我多咀講句.....有d小朋友會響6-8歲....出現假發育...不過大約1個月左右...就會消失(即個空無痛及無甘脹)... 但係..通常一出現左假發育後....個小朋友就會真係開始真發育...所以你要 ...


thanks. . 我會密切留意,而家做人阿媽真艱難. 以前我阿媽都唔得閑理我.

Rank: 4


714
812#
發表於 07-7-27 15:00 |只看該作者
06/07升小三...即係會2007升小四
原文章由 QUINCY121HK 於 07-7-27 14:42 發表


hihi.....各位,
lee樹是米有得交流....9月會升小三....ge小朋友架

Rank: 4


714
813#
發表於 07-7-27 15:02 |只看該作者
我返屋企睇下話過你知
原文章由 Siao 於 07-7-27 14:49 發表
Karencricle:

請問你本書既詳細資料:作者,出版社. 因為我是住在澳門的,如有詳細資料,書店會幫我訂.因為我個女今年8歲,係3月份已經開始個胸漲漲地,開始發育,但佢係骨瘦如柴兼細粒過人,醫生都話唔知點 ...

Rank: 5Rank: 5


1874
814#
發表於 07-7-27 15:03 |只看該作者
原文章由 Siao 於 07-7-27 14:58 發表


thanks. . 我會密切留意,而家做人阿媽真艱難. 以前我阿媽都唔得閑理我.


siao,
唔水客氣...因為我千斤....響早前..刀試個假發育....佢話個空好痛...又有粒野甘....佢仲同我講....個空部比蚊咬呀....要查藥膏wor.....

Rank: 5Rank: 5


1874
815#
發表於 07-7-27 15:04 |只看該作者
原文章由 karencircle 於 07-7-27 15:00 發表
06/07升小三...即係會2007升小四  


下....即係今年9月升小四呀.... 攪錯左天.....

Rank: 1


16
816#
發表於 07-7-27 19:13 |只看該作者
Hi!
我個女都係升小三,佢係小二時已經分左入精英班,叫佢讀書讀到c咁滯, 我好難頂呀 .
暑假過左十幾日,佢都幾聽話,叫佢做暑期作業及補充都好合作.
係書展買左個電腦學習遊戲-星願外傳.好好玩,既可提升語文能力又可改善記憶力及專注力.

Rank: 5Rank: 5


1936
817#
發表於 07-7-27 21:13 |只看該作者

Carol

咁你女脹起嘅地方痛唔痛呀? 你唔記得我哋發育時就算輕輕掂到都痛嗎?:
原文章由 carollam310 於 07-7-26 23:31 發表
D姑娘咁粗老既你地仔仔女女D牙甩成點呀 阿女甩左好多...生返出黎又好快....仲有...我懷疑我女開始發肉+發育...最近大食左好多...肥左DD..心口好似有微微脹起 我唔識分,,,究竟係發肉定發育

Rank: 5Rank: 5


1936
818#
發表於 07-7-27 21:16 |只看該作者
我都聽過人講有學校唔多理精英班以外嘅學生, 咁唔怪得你咁緊張個女啲成績, 真係要keep住留係精英班先至得!

奧數係咪你自己俾佢去學架? 佢係唔似數咁好似考IQ咁架!
原文章由 carollam310 於 07-7-26 23:43 發表
肥仔媽咪

阿女學校一級有五班...兩班精英班..70個位...競爭都有小小啦..不過高年級D家長話學校只會重視精英班D學生...入唔到精英班就好似俾學校放棄左咁呀... 所以要keep住留喺精英班呀...一有乜唔妥 ...

Rank: 5Rank: 5


1936
819#
發表於 07-7-27 21:20 |只看該作者
亞長老大人,

唔水客氣, 小三又好小四又好, 得閑咪入嚟傾下囉, 横掂呢度好靜局, 多啲人氣都好丫!
原文章由 QUINCY121HK 於 07-7-27 15:04 發表


下....即係今年9月升小四呀.... 攪錯左天.....

Rank: 5Rank: 5


2147
820#
發表於 07-7-28 09:42 |只看該作者
原文章由 QUINCY121HK 於 07-7-27 15:03 發表


siao,
唔水客氣...因為我千斤....響早前..刀試個假發育....佢話個空好痛...又有粒野甘....佢仲同我講....個空部比蚊咬呀....要查藥膏wor.....


我個囡都試過....話有粒蚊賴...叫我同佢搽蚊膏
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖