關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


210
801#
發表於 06-10-12 15:50 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

ilovelinlin,
print label , cd和e-book無問題,我諗要星期六才有時間....
我下星期給你

你的「PHONICS BABYKINGDOM (1 SET)」我都想要,可否幫我.....
要多少隻碟?

Rank: 3Rank: 3


313
802#
發表於 06-10-12 16:32 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

ilovelinlin,

我都想要PHONICS BABYKINGDOM (1 SET), 請問要幾多隻碟?  Thanks.

Rank: 4


588
803#
發表於 06-10-12 16:46 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

ilovelinlin,

我都想要呀 !    我俾番 d CD 妳呀 ! Many thanks !

Matthew 媽咪

Rank: 3Rank: 3


210
804#
發表於 06-10-12 17:29 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew媽咪,
我個女拿了3cd回來,這些碟是露絲的嗎?

Rank: 4


588
805#
發表於 06-10-12 17:35 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


554
806#
發表於 06-10-12 20:10 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

ilovelinlin,

我想要PHONICS BABYKINGDOM (1 SET)呀~~~   幾多隻CD呀? 我明天比你呀?     
ilovelinlin 寫道:
我想,應該我搞錯了,沒有訂到英文CD和E-BOOK. :cry:  :cry:  :cry:  :cry:

2000, 你可不可以幫......給我呢?謝謝!

另外, 我買了PHONICS BABYKINGDOM (1 SET), 有沒有媽咪有興趣, 我可以幫...... 給你們.[quote]
露絲 寫道:
ilovelinlin,

應該是(英文老師特許收費)黎架..... [quote]
ilovelinlin 寫道:
奇怪,為甚麼我還沒收到英文CD和E-BOOK呢?仔仔說派CD時沒叫他的名字.我 CHECK CHECK 支票本, 是否$150呢?請各位媽咪告訴我.
ilovelinlin[quote]
2000 寫道:
今天學校派了中、英文科的cd了,你們有無需要.........呢,我可以幫你們

Matthew_媽咪,
我明天給你吧
[/quote][/quote][/quote]
露 絲 :-)

Rank: 4


554
807#
發表於 06-10-12 20:22 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

亞仔今日派咗英文默書......94分.    我明明同佢默到好熟, 點知佢張Miss Tsang > Miss Tsahg及寫錯seven.  不過我都好滿意啦~~~~~   
Matthew_媽咪 寫道:
露絲

點解 ~ (94+9分) ?? 唔係 100 分滿分咩 ? 我地聽日先中文默書呀, 不過仔仔英文同數學評估都滿分, 好開心呀 !
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


210
808#
發表於 06-10-12 21:45 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew 媽咪,
唔該你,真係唔好意思,最近我比較多野做,所以要你幫忙
真係真係thankyou

明天叫阿女比d 碟你,是否要7隻?

Rank: 5Rank: 5


1256
809#
發表於 06-10-12 22:52 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000, B珠Mummy, Matthew_媽咪, 露絲,
1.不好意思,應該是PHONICS KINGDOM (1 SET).
2.5CD+CVCD=10 PCS
3.我有個提議:這次我先買10 CD for you,你們不用還CD 給我,等以後我要你們幫忙時,再從這10 CD 扣數,然後一直扣下去.(我想這樣簡單些,不用拿來拿去.但不知道你們名不明白我說甚麼?)
4.明天我去買CD,要下個星期才給你們.
5.是不是我叫仔仔給露絲,露絲在派給1B BOYS & GIRLS 呢?
露絲 寫道:
ilovelinlin,

我想要PHONICS BABYKINGDOM (1 SET)呀~~~   幾多隻CD呀? 我明天比你呀?     
[quote]
ilovelinlin 寫道:
我想,應該我搞錯了,沒有訂到英文CD和E-BOOK. :cry:  :cry:  :cry:  :cry:

2000, 你可不可以幫......給我呢?謝謝!

另外, 我買了PHONICS BABYKINGDOM (1 SET), 有沒有媽咪有興趣, 我可以幫...... 給你們.[quote]
露絲 寫道:
ilovelinlin,

應該是(英文老師特許收費)黎架..... [quote]
ilovelinlin 寫道:
奇怪,為甚麼我還沒收到英文CD和E-BOOK呢?仔仔說派CD時沒叫他的名字.我 CHECK CHECK 支票本, 是否$150呢?請各位媽咪告訴我.
ilovelinlin[quote]
2000 寫道:
今天學校派了中、英文科的cd了,你們有無需要.........呢,我可以幫你們

Matthew_媽咪,
我明天給你吧
[/quote][/quote][/quote][/quote]

Rank: 5Rank: 5


1256
810#
發表於 06-10-12 22:57 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,
不好意思,漏打了英文字典.
print label , cd和e-book+字典.可以嗎?
總共需要急張CD?
謝謝!
ilovelinlin
2000 寫道:
ilovelinlin,
print label , cd和e-book無問題,我諗要星期六才有時間....
我下星期給你

你的「PHONICS BABYKINGDOM (1 SET)」我都想要,可否幫我.....
要多少隻碟?

Rank: 5Rank: 5


1256
811#
發表於 06-10-12 23:01 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,
我想要飛機仔jayjay,math boy,好孩子<<德育成長路>>1及2 , 中國發明多面體<<5隻>>.可以幫忙嗎?需要幾張 CD?
謝謝!
ilovelinlin.

Rank: 5Rank: 5


1256
812#
發表於 06-10-12 23:06 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

今天老師要仔仔做"拼音小老師", 仔仔很高興!        

Rank: 4


554
813#
發表於 06-10-13 00:20 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

ilovelinlin,

ok no problem....互相幫助是美德...
ilovelinlin 寫道:
露絲,
我想要飛機仔jayjay,math boy,好孩子<<德育成長路>>1及2 , 中國發明多面體<<5隻>>.可以幫忙嗎?需要幾張 CD?
謝謝!
ilovelinlin.
露 絲 :-)

Rank: 4


554
814#
發表於 06-10-13 00:26 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

ilovelinlin,

d 老師真是好識做人架..... 所以d小朋友特別開心, 佢地未必貪你1粒糖/貼紙, 總之有人欣賞就得架啦...
我個仔都試過出去黑版教全部同學做英文功課, 老師話比我聽佢特意叫我仔教的, 還教得好開心tim.
ilovelinlin 寫道:
今天老師要仔仔做"拼音小老師", 仔仔很高興!        
露 絲 :-)

Rank: 5Rank: 5


1256
815#
發表於 06-10-13 08:12 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

有沒有人明白我的提議?請回覆,如果OK!我今天去買10 PCS X 4 = 40 PCS CD, 然後開工.
ILOVELINLIN[quote]
ilovelinlin 寫道:
2000, B珠Mummy, Matthew_媽咪, 露絲,
1.不好意思,應該是PHONICS KINGDOM (1 SET).
2.5CD+CVCD=10 PCS
3.我有個提議:這次我先買10 CD for you,你們不用還CD 給我,等以後我要你們幫忙時,再從這10 CD 扣數,然後一直扣下去.(我想這樣簡單些,不用拿來拿去.但不知道你們名不明白我說甚麼?)
4.明天我去買CD,要下個星期才給你們.
5.是不是我叫仔仔給露絲,露絲在派給1B BOYS & GIRLS 呢?[quote]

Rank: 4


554
816#
發表於 06-10-13 09:34 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

ilovelinlin,

ok I understand already.  Go ahead please.  I am waiting for your VCD+CD...       
(我好心急呀....    )
ilovelinlin 寫道:
有沒有人明白我的提議?請回覆,如果OK!我今天去買10 PCS X 4 = 40 PCS CD, 然後開工.
ILOVELINLIN[quote]
ilovelinlin 寫道:
2000, B珠Mummy, Matthew_媽咪, 露絲,
1.不好意思,應該是PHONICS KINGDOM (1 SET).
2.5CD+CVCD=10 PCS
3.我有個提議:這次我先買10 CD for you,你們不用還CD 給我,等以後我要你們幫忙時,再從這10 CD 扣數,然後一直扣下去.(我想這樣簡單些,不用拿來拿去.但不知道你們名不明白我說甚麼?)
4.明天我去買CD,要下個星期才給你們.
5.是不是我叫仔仔給露絲,露絲在派給1B BOYS & GIRLS 呢?[quote]
露 絲 :-)

Rank: 4


554
817#
發表於 06-10-13 09:43 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

唉...........我細仔今日及yesterday都遲到, 激死我啦     

e 兩日佢特別累, 可能積'買'積'買'啦, 結果做不完功課便要第二日起身做, 但是又累又慢吞吞.....結果就遲到   

我有想過唔做, 禁...返學未唔會遲到, 不過個仔就會學識偷懶唔做功課啦,  林林下都係唔好禁做.      
露 絲 :-)

Rank: 4


588
818#
發表於 06-10-13 11:25 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

ilovelinlin,

我明呀, 真係麻煩晒妳, 我都等妳 D 碟架, Thanks !


Rank: 4


588
819#
發表於 06-10-13 11:27 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

我 PM 左個中醫電話俾妳喇, 妳快 d 帶 yo yo 去睇喇 !  

Rank: 4


588
820#
發表於 06-10-13 11:35 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖