關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 TKO Deborah (Part 2)
樓主: hinhinmom
go

TKO Deborah (Part 2) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3381
801#
發表於 05-10-30 00:51 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
我都見"xo"o個set都幾好, 有spoon & fork, 有d有筷子我又唔想買, 不過都係o個句, 我唔鍾意"xo"~   

睇黎st andrew's o既茶點都好多元化wo~~ 我聽到都想食~~     

唔係wo, 點解我同老公張稅單宜家先收到o既?? 其實我都唔係交得太多, 我老公就.......... 你知啦, 佢o既$ 就即係我o既$$$ 麻.............           仲要第一期1月中交~ 今年1月尾就過年勒~~~  睇黎好多$$ 要用...        我驚今晚瞓唔著呀!

Rank: 5Rank: 5


3381
802#
發表於 05-10-30 00:53 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

我老公話連茶點都有意大利粉食, o甘佢地會唔會變"肥仔"wo~~ 我話anson已經係一個肥仔啦~~~ 除左條肥腿瘦左之外~~ (anson自己話o既~)     

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
803#
發表於 05-10-30 00:57 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom,

唔係化~      訓唔著! 你又唔係第一年交稅, 你地兩公婆不"嬲"都搵咁多架啦, 搵得多咯, 梗係要交多d啦~        我都想交多d呀, 咁即係搵到麻, 愈多愈好呀~     

係呀, 都幾多元化架, 好似個個月都唔同tim呀~     

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
804#
發表於 05-10-30 01:00 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

anson條肥腿已經肥返喇, 佢自己話既~      之前病左輪, 佢話自己瘦左, 要食返多d野先得喎~       

Rank: 5Rank: 5


3381
805#
發表於 05-10-30 01:05 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

唔係呀~ 今年真係交多左成萬銀稅呀~        你真係作C o既!!!       搵得多駛得多麻!!!       今年仲已經減埋父母同住免稅額都..........     

唔好講勒......... 諗起都"尺"!! 你知架啦!! 幾十蚊都係$ 麻!!! 睇黎小學都係比hinhin讀津貼好d, 年年係o甘交稅都係時候攞返政府d福利!!!           (講笑o乍~)     

Rank: 5Rank: 5


3381
806#
發表於 05-10-30 01:09 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

諗起anson都真係好笑~       我問佢病完邊度瘦左, 佢就即刻"拿"高褲指住條肥大脾話 "呢度law!!", 我仲要同返佢講 "o華~真係瘦左wo~"       要對住個4歲小朋友講大話tim~~       

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
807#
發表於 05-10-30 01:15 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

你唔記得你舊年成日OT咩?! 梗係要交多成萬銀啦~       我搵得少, 咪一樣駛得多!!     駛$$$喎, 邊個唔鐘意架~     

我仲慘啦, 又無得減父母免稅額, 連供樓個額都就黎無喇, 咩都無得減呀~       只係有得減.............人工呀~       

Rank: 5Rank: 5


3381
808#
發表於 05-10-30 01:17 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

今日你去完kwai fong飲茶之後去左邊?? hinhin星期一學校halloween party要帶d食物, 我頭先諗住落東港城間watson's買南瓜棉花糖, 但點知唔見有, 我問d staff, 個姐姐仔話賣晒, 仲要加多句, 萬聖節都完啦~ 我真係想問佢識唔識野架姐姐仔!! 我見我帶住hinhin就費事話返佢! 唔係我就一早話左佢!      

Rank: 5Rank: 5


3381
809#
發表於 05-10-30 01:21 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

點解會就黎無供樓個額??     係唔係你層樓就黎供完?? 係你仲乜仲想減稅呀?? 唔駛供樓慳好多架!!  

你個衰野呀~ 你又記得人地上年成日OT wo~~      我都差d唔記得tim~     

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
810#
發表於 05-10-30 01:25 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

你無講大話架, 我都覺得anson係瘦左小小架~   

你今晚咁夜既, 好小見喎! 我就出左街, 成12點先返黎, 仲要剛剛洗完頭, 睇黎今晚有排都無得訓呀~     

halaha已報左畫班喇, 不過, 佢有d後悔呀!       佢而家又想轉班, 我今早都叫佢報"創意小畫家"啦, 原來多元果個係"升級版"黎架, 仲係5~8歲架, mimi話收左3個, 2個5歲, 1個係hinhin, 另1個係wingwing呀~

Rank: 5Rank: 5


3381
811#
發表於 05-10-30 01:31 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

畫班度唔怕啦~ 都係vicky姐姐教, 佢都會就返hinhin個進度o既~  anyway, 之前mimi唔係o甘同我講架wo!!!       佢話雖然係for 5-8歲, 但係2個學緊o既小朋友都係4歲~~ 好在我都報埋"創意小畫家"o乍~~ halaha報左幾多堂呀??

你今日去威到12點先返呀??   

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
812#
發表於 05-10-30 01:38 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

做咩呀? 想check我呀! 做乜問我飲完茶去邊呀~      我咪返屋企囉, 夜小小再接anson出街去威囉~     

你而家先買, 遲唔遲d呀!  :tongue:  :tongue: 我同fifi早2個星期前已買左喇, 你係咪抵比人"窒"啦~     有小朋友係度, 真係要收下火呀, 如果唔係, 即係"活學活用"呀, 你都唔想hinhin咁對你架~   吉之島都有架, 你有無去睇呀!   

供完??? 我都好想好想呀! 供到我60歲啦!
       

供樓個額好似唔知減幾多年咋, 係咪5年咁架, 我都唔記得lu, 你咁問我, 即係你唔洗供樓啦, 咁即係你大把$$$$ 洗啦~     

你都唔記得你舊年成日ot呀?! 你講野小心d呀, 我好好記性架, 又記仇架~ :tongue:  :tongue:  :tongue:    

Rank: 3Rank: 3


110
813#
發表於 05-10-30 01:40 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530 and hinhinmom,

重咩未     

Rank: 5Rank: 5


3381
814#
發表於 05-10-30 01:44 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

你又仲乜o甘好火呀~~     

我費事買定d糖放o係屋企, hinhin成日話要食, o米諗住呢兩日先買law~ :tongue:  jusco都睇過, 唔funny~

我真係唔駛供樓架, 宜家層樓供完勒~ 但係我唔洗供樓又唔代表我大把$$$洗呀~~     

你聽唔聽到出面d風吹得好勁??! 我對住個窗都覺我寒寒地~

Rank: 5Rank: 5


3381
815#
發表於 05-10-30 01:44 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hi hi anson表哥~

你又仲未瞓o既???

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
816#
發表於 05-10-30 01:46 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

下~ 2個4歲? 好似唔係喎, 今日fifi去問, 佢話2個5歲, 1個4歲架~      乜你有報到"小畫家"咩? 之前唔聽你講既, 你話報左"動手動腳"之麻~   

聽halaha講, wingwing之前都有上過畫班, 佢見人地小朋友畫得靚, 而自己畫得無咁靚, 會唔開心, 所以, 我覺得最好報返d大家程度差唔多既, 而小朋友又差唔多大既, 咁樣會開心d麻~

Rank: 5Rank: 5


3381
817#
發表於 05-10-30 01:49 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530, anson表哥,
講樣野比你地聽呀~

yesterday hinhin同我講, 話ms fung今日比佢地玩電腦, 佢好開心~ o甘我問佢鍾意返邊間幼稚園:

hinhin:  有時鍾意德寶, 有時鍾意新o個間~
me:      o甘唔得wo, 只係可以返一間~
hinhin:  都得o既, 你交學費o米可以law~!
            不過我都見到新o個間學校都有電腦o既~

d靚仔呀~ 比佢地激C!!!     

Rank: 3Rank: 3


110
818#
發表於 05-10-30 01:50 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhinmom,

未夠十點瞓左, 起身開奶比個女o架.
成晚個女      , 痾唔到大大.
真係不知點解       

wing530
供樓免稅額唔伙有7年咩, 死啦, 我以為7年, 5年好快過.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
819#
發表於 05-10-30 01:52 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

表哥, 咩事呀! 做乜咁夜你都未訓架?!     o岩喇, 一場黎到, 你講下"供樓果個額"黎聽下啦~

係喎, 你聽日去旅行喎, 唔洗早起咩??

hinhinmom, 乜出面好大風咩? 聽唔到喎, 你屋企係咪向北呀? 所以, 而家食"北"風??     

Rank: 5Rank: 5


3381
820#
發表於 05-10-30 01:52 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

hinhin又唔會見到人地d畫畫得靚, 自己畫得唔靚而唔開心wo~ ~

你有無睇我個list呀?? 我兩樣都有報呀!!!     唔好o米最多睇下有無得改第2堂~  

你去睇下我post出黎個list啦~ :tongue:
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖