關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8125
801#
發表於 08-5-23 10:05 |只看該作者
come

8達通增值, 去hsbc拎張form填就得架啦, 會自動係富邦轉去hsbc架啦, 會出信比你架, 不過要比$20手續費

Rank: 6Rank: 6


8125
802#
發表於 08-5-23 10:07 |只看該作者
come

8達通增值, 去hsbc拎張form填就得架啦, 會自動係富邦轉去hsbc架啦, 會出信比你架, 不過要比$20手續費

Rank: 8Rank: 8


17269
803#
發表於 08-5-23 10:08 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-5-23 10:05 發表
come

8達通增值, 去hsbc拎張form填就得架啦, 會自動係富邦轉去hsbc架啦, 會出信比你架, 不過要比$20手續費

咁係咪唔駛去cancel啦??

Rank: 6Rank: 6


8125
804#
發表於 08-5-23 10:08 |只看該作者
come

8達通增值, 去hsbc拎張form填就得架啦, 會自動係富邦轉去hsbc架啦, 會出信比你架, 不過要比$20手續費

Rank: 6Rank: 6


8125
805#
發表於 08-5-23 10:10 |只看該作者
唔洗cancel的

原文章由 lky2008 於 08-5-23 10:08 AM 發表

咁係咪唔駛去cancel啦??

Rank: 6Rank: 6


8125
806#
發表於 08-5-23 10:11 |只看該作者
唔洗cancel, 頂..個bk..成日pk...

原文章由 lky2008 於 08-5-23 10:08 AM 發表

咁係咪唔駛去cancel啦??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
807#
發表於 08-5-23 10:17 |只看該作者
多: 唔該晒.

hoganma: 我無大新visa卡!!

cc: 3電話~~我想x爆佢地!!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
808#
發表於 08-5-23 10:17 |只看該作者
多, 亞仔last night 見到小傑張相, 問小傑係度攪muk鬼, 跟住又係度傻笑

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
809#
發表於 08-5-23 10:18 |只看該作者
早晨呀 !

今朝朋友去扑百佳coupon好唔順利, 百佳好串:;pppp:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
810#
發表於 08-5-23 10:19 |只看該作者
come, why 咁慶???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
811#
發表於 08-5-23 10:34 |只看該作者
cc: 今朝3無啦啦停左我機, 之後我打 去hotline, 佢地話我無比住址証明, 介要4-6個hrs先開得返, 我咪剷佢囉, 個sales同我講收倒msg先去交住址証明, 而我都無收過!!!

Rank: 6Rank: 6


8125
812#
發表於 08-5-23 10:34 |只看該作者
美人/JERRYMA/MANDY/FUN

琴晚工人話佢頭痛, 暈&嘔...我叫佢睇E生, 佢話擦油&自己同自己刮沙得啦wor!   

阿囝就呢幾晚都發啤氣, 前晚好乖, 因為買左爆丸&工人同老師傾過, 老師幫佢照過肺來~ 但琴晚又來, 10點半都同家姐係到嘈..蝦家姐, 家姐已經就晒佢架啦, 佢都仲係度嘈, 我好嬲, 嬲到話走來嚇佢地, 話再係咁我就走左去唔理佢地!! 阿囡好認真, 好驚...跟住我熄晒燈, 熄埋電視叫家姐去訓覺......

我唸唸下, 可能琴日打針對佢有影嚮都唔定...我驚我今日去打牌, 佢地真係以為我走左去..& 我都唔係好放心...工人又病左...

cc 的波友們

真唔好意思, 捉左你地飯波腳去打牌...... sorry sorry

Rank: 6Rank: 6


8125
813#
發表於 08-5-23 10:49 |只看該作者
ky

你隻青邊鮑好靚bor..好似好大隻咁...物有所值既

係呢..你結果煲左乜料呀?? d 湯好唔好飲??

pizza & 意粉

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
814#
發表於 08-5-23 10:50 |只看該作者
多: 唔好咁啦, 今晚放工快d返去睇佢地啦, 打波/麻雀果度我地自己安排得啦.

Rank: 6Rank: 6


8125
815#
發表於 08-5-23 10:50 |只看該作者
ky

你隻青邊鮑好靚bor..好似好大隻咁...物有所值既

係呢..你結果煲左乜料呀?? d 湯好唔好飲??

pizza & 意粉

[ 本文章最後由 多利是 於 08-5-23 10:53 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
816#
發表於 08-5-23 10:53 |只看該作者
BK PK BK PK BK PK

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
817#
發表於 08-5-23 10:53 |只看該作者
come, call sales  炳佢la,

Rank: 6Rank: 6


8125
818#
發表於 08-5-23 10:55 |只看該作者
agree agree agree

原文章由 ccbeauty 於 08-5-23 10:53 AM 發表
BK PK BK PK BK PK

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
819#
發表於 08-5-23 10:58 |只看該作者
cc: 咁我今晚同左你仔攞場之後, 會帶返佢上樓的, 你放心....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
820#
發表於 08-5-23 11:01 |只看該作者
我可以叫亞bun 帶亞仔同你落去攞場, then 亞bun 帶佢返屋企得ga la, 你去打波la.
原文章由 come爸嘩 於 08-5-23 10:58 發表
cc: 咁我今晚同左你仔攞場之後, 會帶返佢上樓的, 你放心....

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖