- 在線時間
- 1349 小時
- 最後登錄
- 17-7-15
- 國民生產力
- 188
- 附加生產力
- 1368
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 70-1-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 6569
- 主題
- 37
- 精華
- 0
- 積分
- 8125
- UID
- 860
 
|
美人/JERRYMA/MANDY/FUN
琴晚工人話佢頭痛, 暈&嘔...我叫佢睇E生, 佢話擦油&自己同自己刮沙得啦wor!
阿囝就呢幾晚都發啤氣, 前晚好乖, 因為買左爆丸&工人同老師傾過, 老師幫佢照過肺來~ 但琴晚又來, 10點半都同家姐係到嘈..蝦家姐, 家姐已經就晒佢架啦, 佢都仲係度嘈, 我好嬲, 嬲到話走來嚇佢地, 話再係咁我就走左去唔理佢地!! 阿囡好認真, 好驚...跟住我熄晒燈, 熄埋電視叫家姐去訓覺......
我唸唸下, 可能琴日打針對佢有影嚮都唔定...我驚我今日去打牌, 佢地真係以為我走左去..& 我都唔係好放心...工人又病左...
cc 的波友們
真唔好意思, 捉左你地飯波腳去打牌...... sorry sorry |
|