關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 38
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 38 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
801#
發表於 07-11-21 09:46 |只看該作者
你在想回覆的文章頭頂按 '回覆' 後, 加入你所打的字即可:)
原文章由 KY2004 於 07-11-21 09:41 硐表
我想問點先可以quote D文章呀!我唔識呀!亂晒龍。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
802#
發表於 07-11-21 09:46 |只看該作者
same

原文章由 hoganmama 於 07-11-21 09:45 硐表


我地x強就13/12先開始考試

你小朋友讀邊間  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
803#
發表於 07-11-21 09:46 |只看該作者
我暫時未有booking, christmas都得  遲d就唔知la, 有買趁手arr
原文章由 funbabyhk 於 07-11-21 09:42 硐表
沒所謂, 或者可以考慮 christmas party...:D

Rank: 6Rank: 6


6601
804#
發表於 07-11-21 09:46 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-21 09:45 硐表


我地x強就13/12先開始考試

你小朋友讀邊間  


呀女讀德田個間呀!都係同日開始考試呀!好驚啊!

Rank: 6Rank: 6


6601
805#
發表於 07-11-21 09:48 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-21 09:46 硐表
你在想回覆的文章頭頂按 '回覆' 後, 加入你所打的字即可:)


fun fun:

收到啦!我click左另一個“回覆“衰左。而家OK!Thx.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
806#
發表於 07-11-21 09:48 |只看該作者
CY, look look

原文章由 雪文 於 07-11-20 22:08 硐表
CY,係呢隻

http://the-sun.on.cc/channels/news/20050605/20050605020045_0001.html

Rank: 6Rank: 6


6601
807#
發表於 07-11-21 09:49 |只看該作者
come come, minnie:

好耐冇見啦!

Rank: 5Rank: 5


2967
808#
發表於 07-11-21 09:49 |只看該作者
muk咁論盡呀,保重.
原文章由 novemberwm 於 07-11-21 09:33 硐表


HI--- ALL GOOD MORNING !
我琴日"並" 左, so sick leave , 冇報到料, 今日補返
係旺角火車站個間, 食物ok , 比都會海逸少,價錢平少少lor.. 冇生蠔, 其他甜品雪糕都多選擇, 長腳蟹先係我的至愛….可能係星期一, 所 ...
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
809#
發表於 07-11-21 09:49 |只看該作者
你女二年級ma
原文章由 KY2004 於 07-11-21 09:46 硐表


呀女讀德田個間呀!都係同日開始考試呀!好驚啊!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
810#
發表於 07-11-21 09:49 |只看該作者
今日我又要對住2個xx啦!!:tongue: :tongue:

ky: 今日多d上黎, 好想同你傾計.

Rank: 5Rank: 5


2065
811#
發表於 07-11-21 09:50 |只看該作者
有冇試過用香芬, 我朋友個仔試過話得。

原文章由 雪文 於 07-11-21 09:45 硐表
kitty,咁無計.  我見都有人醫好鼻敏感, 我都問過我仔可否做, 但佢話針是痛的. 所以無計.  但我仔細D嘛.  咁你大囡睇完醫生吃葯好D未呀 ?

我囡明年才小一呀, 你慢慢啦, 明年啱穿都可以再俾你囡穿住先.  我仔條褲今日 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
812#
發表於 07-11-21 09:51 |只看該作者
用香芬, 好似燒銀紙咁, 好貴
原文章由 katiekma 於 07-11-21 09:50 硐表
有冇試過用香芬, 我朋友個仔試過話得。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
813#
發表於 07-11-21 09:52 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-21 09:45 硐表
kitty,咁無計.  我見都有人醫好鼻敏感, 我都問過我仔可否做, 但佢話針是痛的. 所以無計.  但我仔細D嘛.  咁你大囡睇完醫生吃葯好D未呀 ?

我囡明年才小一呀, 你慢慢啦, 明年啱穿都可以再俾你囡穿住先.  我仔條褲今日 ...

我女學校都係紅色冷衫.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
814#
發表於 07-11-21 09:52 |只看該作者
KY,請叫我雪雪或文文

今個星期五我同come, fun一齊上深圳食小肥羊, 你有時間一齊嗎 ?  即晚來回.

原文章由 KY2004 於 07-11-21 09:49 硐表
come come, minnie:

好耐冇見啦!

Rank: 6Rank: 6


6601
815#
發表於 07-11-21 09:52 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-21 09:49 硐表
你女二年級ma  



係呀!好多功課!呀女又lazy,激C!

Rank: 6Rank: 6


6601
816#
發表於 07-11-21 09:54 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 09:49 硐表
今日我又要對住2個xx啦!!:tongue: :tongue:

ky: 今日多d上黎, 好想同你傾計.


come come:

OK!我會日日都上多D來!

Rank: 6Rank: 6


6601
817#
發表於 07-11-21 09:55 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-21 09:52 硐表
KY,請叫我雪雪或文文

今個星期五我同come, fun一齊上深圳食小肥羊, 你有時間一齊嗎 ?  即晚來回.


雪雪:

收到!

返大6唔得呀!我冇回鄉卡架!

Rank: 5Rank: 5


2065
818#
發表於 07-11-21 09:55 |只看該作者
好貴 ga, 我吾知亦未試過, 我見佢個樽的似2公升生油咁。

原文章由 hoganmama 於 07-11-21 09:51 硐表
用香芬, 好似燒銀紙咁, 好貴

Rank: 5Rank: 5


2967
819#
發表於 07-11-21 09:56 |只看該作者
我有個'老公仔'都係德xx強讀二年後wor.
原文章由 KY2004 於 07-11-21 09:52 硐表



係呀!好多功課!呀女又lazy,激C!
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
820#
發表於 07-11-21 09:57 |只看該作者
但間間都整二條"間"係到, 條間唔同色呢, 仲有校章.


原文章由 come爸嘩 於 07-11-21 09:52 硐表

我女學校都係紅色冷衫.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖