註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 雪文 於 07-11-13 09:37 硐表 咁CY是否今日生日 ?
返回頂部
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-12 17:40 硐表 唔好成日諗住啦,越諗會越驚的
原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 09:38 硐表 morning!!! 溫書先
原文章由 cyclmama 於 07-11-13 09:39 硐表 唔係今日,係星期日 C6夜晚同我食飯,為咗係邊度,又嗌交,唔好提la
原文章由 雪文 於 07-11-13 09:40 硐表 昨日上网睇來, 走廊要開長明燈, 晚七早七. 咁昨晚買咗5w的慳電膽, 以後都會長開啦. 另昨晚我第一次去咗VI
子爵府
原文章由 雪文 於 07-11-13 09:41 硐表 CY, 補祝你生日快樂, 身體健康, 開開心心, 煩惱全消. 各位我做嘢先.
原文章由 cyclmama 於 07-11-13 09:41 硐表 你禽晚幾點返到屋企
原文章由 hoganmama 於 07-11-13 09:43 硐表 好玩嗎
原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 09:54 硐表 OK啦, 氣氛幾好囉, 間酒樓唔大, 我地個場包晒, 擺左20圍!
伯爵府
男爵府
原文章由 hoganmama 於 07-11-13 09:58 硐表 係邊度擺
原文章由 hoganmama 於 07-11-13 09:27 硐表 love 你係咪有入家教會? 呢個星期六同下個星期六都有講座, 你會唔會去? 我兩個都去
原文章由 雪文 於 07-11-13 10:07 硐表 揾到D資料, 係我屋企請符返來的神 http://tw.myblog.yahoo.com/jw!d0GiVJ6BBAAQKGZHarobbSTMY6Cp9Q--/article?mid=6043&prev=7093&next=5071&l=f&fid=87
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-13 10:24 硐表 有入會 我今個星期六唔去啦因為我同亞囡去做義工探d老人家, 另外英數我都係明天係公司fax比你算啦,事關我晚晚攪到成10點幾,到我沖完涼都成11點幾,我都唔想再整啦 我明天fax之前打比你呀:loveliness: :loveliness: ...