關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2967
801#
發表於 07-11-13 09:39 |只看該作者
唔係今日,係星期日

C6夜晚同我食飯,為咗係邊度,又嗌交,唔好提la
原文章由 雪文 於 07-11-13 09:37 硐表
咁CY是否今日生日 ?
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
802#
發表於 07-11-13 09:40 |只看該作者
昨日上网睇來, 走廊要開長明燈, 晚七早七.  咁昨晚買咗5w的慳電膽, 以後都會長開啦.

另昨晚我第一次去咗VI

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-12 17:40 硐表
唔好成日諗住啦,越諗會越驚的

Rank: 5Rank: 5


2967
803#
發表於 07-11-13 09:41 |只看該作者
你禽晚幾點返到屋企
原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 09:38 硐表
morning!!!

溫書先
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
804#
發表於 07-11-13 09:41 |只看該作者
CY, 補祝你生日快樂, 身體健康, 開開心心, 煩惱全消.

各位我做嘢先.

原文章由 cyclmama 於 07-11-13 09:39 硐表
唔係今日,係星期日

C6夜晚同我食飯,為咗係邊度,又嗌交,唔好提la

Rank: 5Rank: 5


2967
805#
發表於 07-11-13 09:43 |只看該作者
我走廊夜晚都有開燈,冇muk嘢,只不過真係太黑
原文章由 雪文 於 07-11-13 09:40 硐表
昨日上网睇來, 走廊要開長明燈, 晚七早七.  咁昨晚買咗5w的慳電膽, 以後都會長開啦.

另昨晚我第一次去咗VI
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
806#
發表於 07-11-13 09:43 |只看該作者
好玩嗎
原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 09:38 硐表
morning!!!

溫書先

Rank: 5Rank: 5


2967
807#
發表於 07-11-13 09:44 |只看該作者
thanks.我都要清咗我座山,lunch再上嚟
原文章由 雪文 於 07-11-13 09:41 硐表
CY, 補祝你生日快樂, 身體健康, 開開心心, 煩惱全消.

各位我做嘢先.
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
808#
發表於 07-11-13 09:49 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-13 09:41 硐表
你禽晚幾點返到屋企

12點

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
809#
發表於 07-11-13 09:54 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-13 09:43 硐表
好玩嗎  

OK啦, 氣氛幾好囉, 間酒樓唔大, 我地個場包晒, 擺左20圍!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
810#
發表於 07-11-13 09:58 |只看該作者
係邊度擺
原文章由 come爸嘩 於 07-11-13 09:54 硐表

OK啦, 氣氛幾好囉, 間酒樓唔大, 我地個場包晒, 擺左20圍!

Rank: 8Rank: 8


17382
811#
發表於 07-11-13 09:58 |只看該作者
morning all

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
812#
發表於 07-11-13 09:59 |只看該作者
各位早晨!

補祝 cy & cy仔仔 : 生日快樂, 身體健康, 開開心心!:)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
813#
發表於 07-11-13 10:07 |只看該作者
揾到D資料, 係我屋企請符返來的神

http://tw.myblog.yahoo.com/jw!d0GiVJ6BBAAQKGZHarobbSTMY6Cp9Q--/article?mid=6043&prev=7093&next=5071&l=f&fid=87

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
814#
發表於 07-11-13 10:17 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-13 09:58 硐表
係邊度擺  

QUARRY BAY

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
815#
發表於 07-11-13 10:22 |只看該作者
我女今朝又唔知發乜神經, 又 住話好驚婆婆會C喎!?!?!?!?

Rank: 8Rank: 8


17382
816#
發表於 07-11-13 10:24 |只看該作者
有入會

我今個星期六唔去啦因為我同亞囡去做義工探d老人家,
另外英數我都係明天係公司fax比你算啦,事關我晚晚攪到成10點幾,到我沖完涼都成11點幾,我都唔想再整啦
我明天fax之前打比你呀:loveliness: :loveliness:   


原文章由 hoganmama 於 07-11-13 09:27 硐表
love

你係咪有入家教會? 呢個星期六同下個星期六都有講座, 你會唔會去? 我兩個都去

Rank: 8Rank: 8


17382
817#
發表於 07-11-13 10:28 |只看該作者
咁唔好理啦照開囉,光d佢都唔敢亂來的
我晚上訓係唔會去vivi架,所以我係一訓就訓到天亮的,極少訓訓下起身vivi的

原文章由 雪文 於 07-11-13 09:40 硐表
昨日上网睇來, 走廊要開長明燈, 晚七早七.  咁昨晚買咗5w的慳電膽, 以後都會長開啦.

另昨晚我第一次去咗VI

Rank: 8Rank: 8


17382
818#
發表於 07-11-13 10:30 |只看該作者
睇落都算大間


原文章由 雪文 於 07-11-13 10:07 硐表
揾到D資料, 係我屋企請符返來的神

http://tw.myblog.yahoo.com/jw!d0GiVJ6BBAAQKGZHarobbSTMY6Cp9Q--/article?mid=6043&prev=7093&next=5071&l=f&fid=87

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
819#
發表於 07-11-13 10:31 |只看該作者
今個星期六個講座係講《如何培育資優兒童》, 我諗你有興趣去ma

下星期六就講咩x用藥物之類, 不過就要上午9:00至1:00

d測驗卷唔急, 都未考試, 你得閑先la
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-13 10:24 硐表
有入會

我今個星期六唔去啦因為我同亞囡去做義工探d老人家,
另外英數我都係明天係公司fax比你算啦,事關我晚晚攪到成10點幾,到我沖完涼都成11點幾,我都唔想再整啦
我明天fax之前打比你呀:loveliness: :loveliness: ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
820#
發表於 07-11-13 10:31 |只看該作者
尋晚成晚喉嚨痛, 又瞓得差, 而家好
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖