關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
801#
發表於 07-10-18 10:37 |只看該作者
又好似係喎, 一睇要6字頭, 就好似好貴咁
原文章由 hoganmama 於 07-10-18 10:03 硐表
其實有100ml $620唔貴, biotherm個d 50ml 都$5xx, 細支30ml都成$400, 個間野之前都有細支30ml $300, 不過賣晒

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
802#
發表於 07-10-18 10:41 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 07-10-18 10:27 硐表
昨天補習老師因病冇來, 本應星期五默書 (中文2課)又推前1日, 即今天,己亞女既資質, 邊記得曬,昨天佢又温到 。真系有 70分都偷笑。

前日我女有一樣中文功課, d拚音你, 你要搵返個中文字係乜野, 我地3一齊做, 攪到成10:30pm, 不過尋日對返全部做(+)啱晒, 真開心!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
803#
發表於 07-10-18 10:43 |只看該作者
原文章由 irenec11 於 07-10-18 10:08 硐表
我會去小欖個d自助bbq

小欖我未去過, 大欖就上年去過一次, d食物一般咋!
不過叫做有個兒童遊樂場比小朋友玩下咁囉!

Rank: 4


679
804#
發表於 07-10-18 10:50 |只看該作者
我同對寶貝大約5:00先去到. please check pm
原文章由 funbabyhk 於 07-10-18 10:26 硐表
e...我下午放工入去.  未見過你添, 我地點樣可以相認呢

Rank: 5Rank: 5


4210
805#
發表於 07-10-18 10:50 |只看該作者
morning

開會中 , 好

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
806#
發表於 07-10-18 10:59 |只看該作者
咁好野 , 俾我做實
原文章由 come爸嘩 於 07-10-18 10:41 硐表

前日我女有一樣中文功課, 比d拚音你, 你要搵返個中文字係乜野, 我地3個一齊做, 攪到成10:30pm呀, 不過尋日對返全部做(+估)啱晒, 真開心!

Rank: 8Rank: 8


17382
807#
發表於 07-10-18 11:04 |只看該作者
我地都係更改到星期一先默中文 今次課文比較長,但我囡中文OK的唔洗點溫,抄一次之後背默一次就OK 反而英默佢就唔多鍾意


原文章由 katiekma 於 07-10-18 10:27 硐表
昨天補習老師因病冇來, 本應星期五默書 (中文2課)又推前1日, 即今天,己亞女既資質, 邊記得曬,昨天佢又温到 。真系有 70分都偷笑。

Rank: 4


679
808#
發表於 07-10-18 11:04 |只看該作者
大欖我未去過,小欖去過一次,ok la.
俾個web site你睇吓http://yl.hk/SLBBQ/
原文章由 come爸嘩 於 07-10-18 10:43 硐表

小欖我未去過, 大欖就上年去過一次, d食物一般咋!
不過叫做有個兒童遊樂場比小朋友玩下咁囉!

Rank: 8Rank: 8


17382
809#
發表於 07-10-18 11:06 |只看該作者
睇落會貴比$$時會比較肉痛D,但用得耐WOR


原文章由 come爸嘩 於 07-10-18 10:37 硐表
又好似係喎, 一睇要6字頭, 就好似好貴咁

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
810#
發表於 07-10-18 11:12 |只看該作者
閃出去彩印 (A3), 轉頭傾

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
811#
發表於 07-10-18 11:27 |只看該作者
今日應該會幾難捱, 我老細會全日唔走........ 仲成x日係度行黎行去, 出出入入, 真係頂佢丫!

Rank: 5Rank: 5


3104
812#
發表於 07-10-18 11:34 |只看該作者
COME :

你得閑帶阿女來我家啦,我教你學拚音,我以前在大陸讀書都係學呢的,睇來我都要教定我女,你有沒有聲母,韻母表,我沒資料,如你有,可不可以FAX 一份比我,做教材呀 ?

PEOPLES 打電話比我啦可以長途平一半,都我都係很不LIKE 又要比多幾拾元

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
813#
發表於 07-10-18 11:35 |只看該作者
你個日係b+ab買左d咩?
原文章由 come爸嘩 於 07-10-18 11:27 硐表
今日應該會幾難捱, 我老細會全日唔走........ 仲成x日係度行黎行去, 出出入入, 真係頂佢丫!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
814#
發表於 07-10-18 11:41 |只看該作者
yan02: 好呀, 我同我女都要補補, 而家聲母韻母太多啦, 仲有複韻母, 真係比佢攪到頭都大埋!

咁電話費果度~你比唔比呀?
原文章由 yan02 於 07-10-18 11:34 硐表
COME :

你得閑帶阿女來我家啦,我教你學拚音,我以前在大陸讀書都係學呢的,睇來我都要教定我女,你有沒有聲母,韻母表,我沒資料,如你有,可不可以FAX 一份比我,做教材呀 ?

PEOPLES 打電話比我啦可以長途平一半,都我都 ...

Rank: 5Rank: 5


3104
815#
發表於 07-10-18 11:41 |只看該作者
不好意思

我想問下大家有沒的BB仔衫 不要呀 ?
我仔4個月大,但要穿成歲的衫,昨天連我女歲半穿的底衫他都可以穿,不過就手袖長的,身就合身,大的非常快,我早2個月前幫他買的秋裝,己不合穿啦 淨係穿過一次呀 ,買衫都買窮我,如果有,
不浪費,可不可以比我

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
816#
發表於 07-10-18 11:44 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-18 11:35 硐表
你個日係b+ab買左d咩?

買左一件灰色線衫, 大脾一半的長度. 一條貼身牛仔褲, 深藍色 .

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
817#
發表於 07-10-18 11:47 |只看該作者
貼身唔肥嗎? 我都想買D窄身褲, 但我大脾肥
原文章由 come爸嘩 於 07-10-18 11:44 硐表

買左一件灰色線衫, 大脾一半的長度. 一條貼身牛仔褲, 深藍色 .

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
818#
發表於 07-10-18 11:48 |只看該作者
嘩! 你亞仔都好大件頭喎?!?!?! 我要返屋企睇下先, 仲有d係藍田, 要睇下我媽有無送左比人!!! (女仔款要唔要)

原文章由 yan02 於 07-10-18 11:41 硐表
不好意思

我想問下大家有沒的BB仔衫 不要呀 ?
我仔4個月大,但要穿成歲的衫,昨天連我女歲半穿的底衫他都可以穿,不過就手袖長的,身就合身,大的非常快,我早2個月前幫他買的秋裝,己不合穿啦 淨係穿過 ...

Rank: 5Rank: 5


3104
819#
發表於 07-10-18 11:50 |只看該作者
都要交,鬼叫我真係用左人地的IDD,不過我會遲交,(係不係很衰)
我要撫平下我的心情 ,死啦,呢個月都不知有沒打超時,記得有打過一次都傾的幾耐下 ,得閑再打去吵下先:tongue:

咁電話費果度~你比唔比呀?
[/quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
820#
發表於 07-10-18 11:51 |只看該作者
我大脾都肥架, 所以穿長身衫咪可以遮住晒囉, 再+高跟鞋就影得個人又高又瘦啦!   

原文章由 hoganmama 於 07-10-18 11:47 硐表
貼身唔肥嗎? 我都想買D窄身褲, 但我大脾肥
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖