註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-10-18 10:03 硐表 其實有100ml $620唔貴, biotherm個d 50ml 都$5xx, 細支30ml都成$400, 個間野之前都有細支30ml $300, 不過賣晒
返回頂部
原文章由 katiekma 於 07-10-18 10:27 硐表 昨天補習老師因病冇來, 本應星期五默書 (中文2課)又推前1日, 即今天,己亞女既資質, 邊記得曬,昨天佢又温到 。真系有 70分都偷笑。
原文章由 irenec11 於 07-10-18 10:08 硐表 我會去小欖個d自助bbq
別墅
原文章由 funbabyhk 於 07-10-18 10:26 硐表 e...我下午放工入去. 未見過你添, 我地點樣可以相認呢
大宅
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-18 10:41 硐表 前日我女有一樣中文功課, 比d拚音你, 你要搵返個中文字係乜野, 我地3個一齊做, 攪到成10:30pm呀, 不過尋日對返全部做(+估)啱晒, 真開心!
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-18 10:43 硐表 小欖我未去過, 大欖就上年去過一次, d食物一般咋! 不過叫做有個兒童遊樂場比小朋友玩下咁囉!
原文章由 come爸嘩 於 07-10-18 10:37 硐表 又好似係喎, 一睇要6字頭, 就好似好貴咁
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-18 11:27 硐表 今日應該會幾難捱, 我老細會全日唔走........ 仲成x日係度行黎行去, 出出入入, 真係頂佢丫!
原文章由 yan02 於 07-10-18 11:34 硐表 COME : 你得閑帶阿女來我家啦,我教你學拚音,我以前在大陸讀書都係學呢的,睇來我都要教定我女,你有沒有聲母,韻母表,我沒資料,如你有,可不可以FAX 一份比我,做教材呀 ? PEOPLES 打電話比我啦可以長途平一半,都我都 ...
原文章由 hoganmama 於 07-10-18 11:35 硐表 你個日係b+ab買左d咩?
原文章由 come爸嘩 於 07-10-18 11:44 硐表 買左一件灰色線衫, 大脾一半的長度. 一條貼身牛仔褲, 深藍色 .
原文章由 yan02 於 07-10-18 11:41 硐表 不好意思 我想問下大家有沒的BB仔衫 不要呀 ? 我仔4個月大,但要穿成歲的衫,昨天連我女歲半穿的底衫他都可以穿,不過就手袖長的,身就合身,大的非常快,我早2個月前幫他買的秋裝,己不合穿啦 淨係穿過 ...
原文章由 hoganmama 於 07-10-18 11:47 硐表 貼身唔肥嗎? 我都想買D窄身褲, 但我大脾肥