註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
返回頂部
伯爵府
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-4 11:08 硐表 今晚點同亞仔庆祝
別墅
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-4 10:59 硐表 我知道呀,書包太重仲要日日咁行法:cry: :cry:
原文章由 funbabyhk 於 07-10-4 11:16 硐表 冇咩特別, 只係訂左個 cake 今晚食 KFC& 麥記 (佢最鐘意食 )
原文章由 funbabyhk 於 07-10-4 11:07 硐表 come & 各位, 10/5-10/7 是 b+ab 減價 (7折) 你地有冇衫褲睇啱, 我有 it visa card, 可以幫你地買
大宅
原文章由 funbabyhk 於 07-10-4 11:05 硐表 多謝咁多位 auntie (係大仔生日 hehehehe..... )
原文章由 come爸嘩 於 07-10-4 11:18 硐表 講真, 行就真係唔係太遠, 我都當每日運動架咋, 係個c人大牛龜:tongue:
原文章由 irenec11 於 07-10-4 11:17 硐表 都唔知點解,亞女日日有執書包都咁重,所以我買'拖喼'俾佢:cry:
原文章由 come爸嘩 於 07-10-4 11:23 硐表 我女都係買拖喼, 不過返學時無拉(會行得慢d), 放學先拉咋!
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-4 11:26 硐表 我見D小朋友用拖喼行時要就住個拖喼彎腰行,可能高度唔岩:cry: 我見佢地行得都有D辛苦:cry: :cry:
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-4 11:23 硐表 唔經唔覺同C6結左婚快7年了 C6:tongue:
原文章由 come爸嘩 於 07-10-4 11:29 硐表 咁我女又無lee個情況, 我都唔明, 點解d小學生咁多書要攞? 又作業又補充又工作紙, 仲有水壺餐具file, 乜都話要拎:tongue: :tongue: ...
原文章由 come爸嘩 於 07-10-4 11:19 硐表 funfun: 係咪新舊貨都有折呀? 我今晚去apm睇睇!
原文章由 irenec11 於 07-10-4 11:30 硐表 恭喜,恭喜!早兩日我都啱啱過咗14週年紀念!