關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
801#
發表於 07-10-4 11:07 |只看該作者
come & 各位,
10/5-10/7 是 b+ab 減價 (7折)  你地有冇衫褲睇啱, 我有 it visa card, 可以幫你地買

Rank: 8Rank: 8


17382
802#
發表於 07-10-4 11:08 |只看該作者
FUNFUN


今晚點同亞仔庆祝

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
803#
發表於 07-10-4 11:09 |只看該作者
祝funfun仔生日快樂, 快高長大,健康快樂

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
804#
發表於 07-10-4 11:16 |只看該作者
冇咩特別, 只係訂左個 cake 今晚食 KFC& 麥記 (佢最鐘意食 )   

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-4 11:08 硐表

今晚點同亞仔庆祝

Rank: 4


679
805#
發表於 07-10-4 11:17 |只看該作者
都唔知點解,亞女日日有執書包都咁重,所以我買'拖喼'俾佢:cry:
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-4 10:59 硐表
我知道呀,書包太重仲要日日咁行法:cry: :cry:

Rank: 8Rank: 8


17382
806#
發表於 07-10-4 11:17 |只看該作者
簡簡單單係最開心的:loveliness: 我囡年年生日都係簡簡單單咁過,好開心架啦:loveliness: :loveliness:

原文章由 funbabyhk 於 07-10-4 11:16 硐表
冇咩特別, 只係訂左個 cake 今晚食 KFC& 麥記 (佢最鐘意食 )   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
807#
發表於 07-10-4 11:18 |只看該作者
講真, 行就真係唔係太遠, 我都當每日運動架咋, 係個c人大牛龜:tongue:

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-4 10:59 硐表
我知道呀,書包太重仲要日日咁行法:cry: :cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
808#
發表於 07-10-4 11:19 |只看該作者
funfun: 係咪新舊貨都有折呀? 我今晚去apm睇睇!

原文章由 funbabyhk 於 07-10-4 11:07 硐表
come & 各位,
10/5-10/7 是 b+ab 減價 (7折)  你地有冇衫褲睇啱, 我有 it visa card, 可以幫你地買

Rank: 5Rank: 5


3212
809#
發表於 07-10-4 11:20 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-10-4 11:05 硐表
多謝咁多位 auntie
(係大仔生日 hehehehe..... )


唔做 auntie, 做姐姐得唔得ar.....

Rank: 8Rank: 8


17382
810#
發表於 07-10-4 11:21 |只看該作者
成舊石頭咁

原文章由 come爸嘩 於 07-10-4 11:18 硐表
講真, 行就真係唔係太遠, 我都當每日運動架咋, 係個c人大牛龜:tongue:

Rank: 5Rank: 5


3212
811#
發表於 07-10-4 11:22 |只看該作者
原文章由 irenec11 於 07-10-4 11:17 硐表
都唔知點解,亞女日日有執書包都咁重,所以我買'拖喼'俾佢:cry:


'拖喼' 大家都舒服d .....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
812#
發表於 07-10-4 11:23 |只看該作者
我女都係買拖喼, 不過返學時無拉(會行得慢d), 放學先拉咋!
原文章由 irenec11 於 07-10-4 11:17 硐表
都唔知點解,亞女日日有執書包都咁重,所以我買'拖喼'俾佢:cry:

Rank: 8Rank: 8


17382
813#
發表於 07-10-4 11:23 |只看該作者
唔經唔覺同C6結左婚快7年了 C6:tongue:

Rank: 8Rank: 8


17382
814#
發表於 07-10-4 11:26 |只看該作者
我見D小朋友用拖喼行時要就住個拖喼彎腰行,可能高度唔岩:cry: 我見佢地行得都有D辛苦:cry: :cry:

原文章由 come爸嘩 於 07-10-4 11:23 硐表
我女都係買拖喼, 不過返學時無拉(會行得慢d), 放學先拉咋!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
815#
發表於 07-10-4 11:29 |只看該作者
咁我女又無lee個情況, 我都唔明, 點解d小學生咁多書要攞?
又作業又補充又工作紙, 仲有水壺餐具file, 乜都話要拎:tongue: :tongue:

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-4 11:26 硐表
我見D小朋友用拖喼行時要就住個拖喼彎腰行,可能高度唔岩:cry: 我見佢地行得都有D辛苦:cry: :cry:

Rank: 4


679
816#
發表於 07-10-4 11:30 |只看該作者
恭喜,恭喜!早兩日我都啱啱過咗14週年紀念!
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-4 11:23 硐表
唔經唔覺同C6結左婚快7年了 C6:tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
817#
發表於 07-10-4 11:31 |只看該作者
:time: :time: 快樂嘅時光過得特別快呢......
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-4 11:23 硐表
唔經唔覺同C6結左婚快7年了 C6:tongue:

Rank: 8Rank: 8


17382
818#
發表於 07-10-4 11:33 |只看該作者
我囡搭校車所以比較好D一落車只係行一段路仔就到
佢個書包都係好重的我都盡量唔比佢背啦:-|

原文章由 come爸嘩 於 07-10-4 11:29 硐表
咁我女又無lee個情況, 我都唔明, 點解d小學生咁多書要攞?
又作業又補充又工作紙, 仲有水壺餐具file, 乜都話要拎:tongue: :tongue:

...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
819#
發表於 07-10-4 11:34 |只看該作者
全部轉晒季 la, 我仲上星期買左件 tee 添 (81折)
你記下 style number & size 話我知. (因為冇得換, 驚買錯)
原文章由 come爸嘩 於 07-10-4 11:19 硐表
funfun: 係咪新舊貨都有折呀? 我今晚去apm睇睇!

Rank: 8Rank: 8


17382
820#
發表於 07-10-4 11:35 |只看該作者
結婚14週年 咁我都公起你啦
我同C6拍拖加結婚就有14年

原文章由 irenec11 於 07-10-4 11:30 硐表
恭喜,恭喜!早兩日我都啱啱過咗14週年紀念!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖