註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 katiekma 於 07-8-11 10:54 發表 我電法比人叫"草皇", 重話一支約水吾夠用, 要開多支 另外想問下小學, 學校會吾會幫小朋友申請8達通, 有相個隻??
返回頂部
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-8-11 10:53 發表 我個d係大路股, 由得佢先啦! 等下添囉....
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-11 11:01 發表 草皇 我第1次聽, 一支唔夠重要開多支 你咪好著數 不過我都唔好得你好多ja 我唔知8達通可以有相架wor,有無人知
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-8-11 11:04 發表 我好彩, 只係賺小左, 早兩日入左隻330, 不過又係得1手, 因為戶口無$
原文章由 come爸嘩 於 07-8-11 11:07 發表 我就有d座艇, 有d賺少左囉!
男爵府
原文章由 雪文 於 07-8-11 10:34 發表 昨日我囡問我, 點解哥哥咁耐無去亞福游水啦.
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-11 11:10 發表 都好啦 我想問e輪入市會唔會好危險
原文章由 hoganmama 於 07-8-11 11:10 發表 有隻原本賺7千, 最後只賺2千6, 不過我都先走為妙, 驚連2千6都無 另有隻原本賺2千, 最後打和 另外個d就唔放gar la, 因為係穩陣野
原文章由 hoganmama 於 07-8-11 11:10 發表 另外個d就唔放gar la, 因為係穩陣野
原文章由 hoganmama 於 07-8-11 11:12 發表 我會入d穩陣gor lor, 我有朋友比d股仔我, 我唔敢買
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-11 11:12 發表 即係拉暈打個和咁上下
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-11 11:13 發表 利害利害,股票呢家野我真係唔識
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-11 11:16 發表 我見個市呢輪落得咁勁,我想用3幾萬買d穩陣小小既股票
原文章由 come爸嘩 於 07-8-11 11:13 發表 我都係咁諗, 一出一入連手續費都蝕埋!!!
原文章由 come爸嘩 於 07-8-11 11:16 發表 拉暈(?? )都賺少少咁啦! 不過一日未賣, 都唔可以叫賺蝕.
原文章由 hoganmama 於 07-8-11 11:16 發表 我都唔識gar, 都係聽d friend講邊隻邊隻, 咪小小地博下lor
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-11 11:18 發表 我無咩fd玩股票架