關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 Re: 油塘小學家長站 - part 26
樓主: 雪文
go

Re: 油塘小學家長站 - part 26 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
801#
發表於 07-6-2 12:36 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

尋晚幾點返到屋企呀???[quote]
Jerry豬媽咪 寫道:
我係出面買package咋, 全包計哂, 連airport tax都計埋   [quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
802#
發表於 07-6-2 12:37 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

今日唔得呀, 我一陣約左人!
不如下個星期六我過來油塘搵你丫.[quote]
Jerry豬媽咪 寫道:
今日我會遲d去lam tin食下午茶, 你ok嗎??[quote]

Rank: 5Rank: 5


4210
803#
發表於 07-6-2 12:39 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

bb床, 我問下表妹先(佢之前話要), 如果佢唔要, 我送比你啦, bb車, 等亞囡唔用就比你啦, 不過你要等下先 [quote]
雪文 寫道:
唔係佢唔肯俾我, 我知佢無所謂, 係講真加.

佢個朋友仲已經收埋親戚, 朋友的二手BB衫, 大肚衫

Rank: 5Rank: 5


4210
804#
發表於 07-6-2 12:41 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

是但啦, 你call我就可以既啦[quote]
come爸嘩 寫道:
今日唔得呀, 我一陣約左人!
不如下個星期六我過來油塘搵你丫.[quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
805#
發表於 07-6-2 12:41 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

Jerry媽, 你今, 明天叫工人攞過來俾我, 下周一comecome叫courier來我公司攞.

錢就come自己入數俾你.

OK嗎 ?
come爸嘩 寫道:
今日唔得呀, 我一陣約左人!
不如下個星期六我過來油塘搵你丫.[quote]
Jerry豬媽咪 寫道:
今日我會遲d去lam tin食下午茶, 你ok嗎??[quote]

Rank: 5Rank: 5


4210
806#
發表於 07-6-2 12:43 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

半夜12點3[quote]
come爸嘩 寫道:
尋晚幾點返到屋企呀???[quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
807#
發表於 07-6-2 12:43 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

我無問題, JERRY媽有無HSBC A/C呀? 有就PM比我啦!    [quote]
雪文 寫道:
Jerry媽, 你今, 明天叫工人攞過來俾我, 下周一comecome叫courier來我公司攞.

錢就come自己入數俾你.

OK嗎 ?[quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
808#
發表於 07-6-2 12:54 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

Jerry豬媽咪 , 唔該晒.      



[quote]
Jerry豬媽咪 寫道:
bb床, 我問下表妹先(佢之前話要), 如果佢唔要, 我送比你啦, bb車, 等亞囡唔用就比你啦, 不過你要等下先

Rank: 5Rank: 5


2993
809#
發表於 07-6-2 12:56 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

嘜e+d人未知幾時大肚就咁快問留定d野架拿   
雪文 寫道:
問定先嘛.

你唔好話快 , 個日我問我囡同學仔媽咪, 佢個細囡1.5 yr.  我問:你張BB床幾時唔要呀, 唔要到年尾留俾我弟婦.

佢話 : 張床俾佢朋友留咗.

而佢朋友仲未大肚, 仲未知幾時大肚.      [quote]
Jerry豬媽咪 寫道:
俾你弟婦??咁快就搵?好似快左d

Rank: 5Rank: 5


4210
810#
發表於 07-6-2 12:59 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

ok[quote]
雪文 寫道:
Jerry媽, 你今, 明天叫工人攞過來俾我, 下周一comecome叫courier來我公司攞.

錢就come自己入數俾你.

OK嗎 ?[quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
811#
發表於 07-6-2 13:00 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

咁等你電話, 我走先啦
Jerry豬媽咪 寫道:
ok[quote]
雪文 寫道:
Jerry媽, 你今, 明天叫工人攞過來俾我, 下周一comecome叫courier來我公司攞.

錢就come自己入數俾你.

OK嗎 ?[quote]

Rank: 5Rank: 5


4210
812#
發表於 07-6-2 13:00 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

check pm, pls[quote]
come爸嘩 寫道:
我無問題, JERRY媽有無HSBC A/C呀? 有就PM比我啦!    [quote]

Rank: 8Rank: 8


17382
813#
發表於 07-6-2 16:33 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

dear各位靚媽咪,



[size=x-large]我今日得左啦,派到第1志願德田兆強,我真係好好好開心呀,好多謝你地之前對我既祝賀,謝謝各位,另外katiema亦都同我一樣ok左啦



        
        
        

Rank: 5Rank: 5


2376
814#
發表於 07-6-2 16:43 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

[size=xx-large]恭喜曬呀

我家姐就無你咁好彩啦,佢只係派到第2志願,不過佢都好開心呀

         

Rank: 8Rank: 8


17382
815#
發表於 07-6-2 16:46 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

phoebelamlam


[size=xx-large]多謝多謝

第2志願都好啦,你家姐派到邊間呀?
我亞女幼稚園好多人派到5、6志願呀


phoebelamlam 寫道:
[size=xx-large]恭喜曬呀

我家姐就無你咁好彩啦,佢只係派到第2志願,不過佢都好開心呀

         

Rank: 5Rank: 5


2376
816#
發表於 07-6-2 17:19 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

     咁我又唔記得問喎
只係知道係美孚區

其實我都怕到下一年我會派到第幾呀 [quote]
iloveyoub4 寫道:
phoebelamlam


[size=xx-large]多謝多謝

第2志願都好啦,你家姐派到邊間呀?
我亞女幼稚園好多人派到5、6志願呀



Rank: 8Rank: 8


17382
817#
發表於 07-6-2 17:25 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

phoebelamlam


咁遠


你親e+有時間就上下bk睇曬d關於小一入學既topic,
會學到好多野架,到時你就會定好多&知道點做架啦

phoebelamlam 寫道:
     咁我又唔記得問喎
只係知道係美孚區

其實我都怕到下一年我會派到第幾呀 [quote]
iloveyoub4 寫道:
phoebelamlam


[size=xx-large]多謝多謝

第2志願都好啦,你家姐派到邊間呀?
我亞女幼稚園好多人派到5、6志願呀

Rank: 5Rank: 5


2376
818#
發表於 07-6-2 17:27 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

所以我周圍游下游下lor~~
同埋天氣咁熱又唔想出街,
所以最好上bk啦    [quote]
iloveyoub4 寫道:
phoebelamlam


咁遠


你親e+有時間就上下bk睇曬d關於小一入學既topic,
會學到好多野架,到時你就會定好多&知道點做架啦


Rank: 5Rank: 5


2065
819#
發表於 07-6-2 17:33 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

iloveyoub4,
今日系班房等派彩時刻,我泥一世都吾會忘記, 情况就好似我幾年前甲狀腺生左粒瘤,抽組织驗後, 响医院門口等見医生,跟住到我坐在医生面前等佢告訴我是良性定x性一樣    我覺得我地真系好運和好彩, 希望其他派不到心儀小學的bk mami。繼續努力, 加油。

Rank: 5Rank: 5


2376
820#
發表於 07-6-2 17:35 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 26

katiekma

[size=xx-large]恭喜你呀入到一間自己鐘意ge學校     

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖