關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2422
781#
發表於 07-4-27 18:17 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

popuimami:

我報讀個d課程, 多數係關於小朋友之間0既合作及相處, 所以有關學術性的就唔太清楚, 只係聽日講番來, 當作興趣玩下是可以的, 但想認真咁不停學/升班, 就搵番d專門d好d, 而且我自己覺得"青年空間"比較著重小朋友心智發展及親子關係.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


537
782#
發表於 07-4-27 22:00 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

咁我都可以放心去報, 因為我怕d老師惡同鬧人無d愛心.
alkyng 寫道:
popuimami:

我報讀個d課程, 多數係關於小朋友之間0既合作及相處, 所以有關學術性的就唔太清楚, 只係聽日講番來, 當作興趣玩下是可以的, 但想認真咁不停學/升班, 就搵番d專門d好d, 而且我自己覺得"青年空間"比較著重小朋友心智發展及親子關係.

Rank: 4


988
783#
發表於 07-4-27 23:42 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

我30日前去睇下先,我呢邊ywca都有暑期課程,如果真係抽唔到就可以係ywca報,佢都係好平架,不過要入會囉,入咗會又係可以優先報名,"青年空間"係明德村商場入面嗎?

Rank: 4


537
784#
發表於 07-4-27 23:58 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

"青年空間"係厚德邨, 由方王換娣幼稚園沿著有蓋屋邨行人路行過去, 近宣道幼稚園.

Rank: 4


988
785#
發表於 07-4-28 00:08 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng
係二手市場見到你放廸士尼英語vcd,你有個細女重好細點解唔留返佢學??


popuimami
thx~
我知方王換娣幼稚園係邊,但唔知宣道幼稚園係邊到??

Rank: 5Rank: 5


2422
786#
發表於 07-4-28 00:35 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

係呀, 我個細女都有睇的, 不過就唔係話日日都想睇, 有時佢都會主動叫我地換其它碟比佢睇, 所以趁仲新賣左佢.

原來"青年空間"響將軍澳區都有四間架, 而且每間開的暑期課程都會唔同, 上次同你講過有個課程6歲都可以做義工, 但響我呢邊茵怡這間就無呢個課程, 佢話如果想報就要去番明德村個間.

~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
787#
發表於 07-4-28 00:39 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

popuimami / yeeli:

其實明德村係有得, 響將軍澳醫院對面, 另外翠林亦有.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


537
788#
發表於 07-4-28 14:42 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

原來明德都有, 搵日去睇吓先, 因為厚德果間我只有一個課程啱個女咋 !

厚德邨果間 tel:27062638, 在德安樓地下.

Rank: 4


988
789#
發表於 07-4-29 00:28 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng  popuimami

thx~原來有四間咁多,不過我只係識去明德,其他就唔識去,     

Rank: 4


988
790#
發表於 07-4-29 23:04 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO

我原來有份馮晴特刊,可能你都有,唔知你要唔要呢d資料不過都POST比你睇睇.

2004年-2005年
第一組別98人 61.6%
第二組別44人 27.7%
第三組別16人 10.7%

2002年-2003年升中志願
第一志願人數107
第二志願人數8
第三志願人數13
第四志願人數11
第五志願人數6
第六志願人數5

Rank: 5Rank: 5


2422
791#
發表於 07-4-30 10:02 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

剛過的星期日你是否有去大棠玩呀? 提提你, 如果你想參加青年空間的暑期課程, 今日5點前要交表呀.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


280
792#
發表於 07-4-30 13:33 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI

我沒有喎   不過妳有=我都有
THKS
GOOD 清楚很多了, 很捧 107 第一志願   

Rank: 3Rank: 3


280
793#
發表於 07-4-30 13:38 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

很緊張 呀! 我仔仔在5月20日開PARTY
我想應請15位同學 ..現未決定因仔仔不段要求多些
但M記只有45位, 那自己人也預位的約10個左右.
5月2日我想要發出邀請函

Rank: 4


988
794#
發表於 07-4-30 18:10 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng
MIHOLO

我sunday無去大棠,我地幾個家庭一齊去好難約,所以如無意外就下個星期六去玩,
sun真係唔知好褸定好笑,仔仔過對面同朋友仔玩,玩咗二個鐘,我叫佢返嚟屋企做功課啦,佢玩到聽唔到, :evil:  :evil: 我就同佢講,  (你聽唔到我叫你做功課,我就關門你今晚要瞓走廊架,咁佢就喊住同我講,{媽媽咁我要瞓幾耐先至可以返嚟架,呢到無被好凍架, :cry:  :cry: }我係咁忍住笑,
心想阿仔你洗唔洗咁認真呀

另青年空間我己去報名啦,宜家等結果,個位小姐話一定會抽到喎,只係報名時間唔同咋,不過我未睇晒d課程,未知報邊個好,你想報邊個課程??

重有東港城有個有機蔬菜農場睇,你有無同女女去睇下,
我呢兩個月轉咗食有機蔬菜,雖然貴咗但真係幾好味.

MIHOLO
祝你仔仔生日快樂,身體健康,聽教聽話,抽第一志願,               

Rank: 5Rank: 5


2422
795#
發表於 07-4-30 23:21 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

miholo:

我5月6日book左寶琳個間m記, 雖然佢話坐60人, 但佢同我講其實80人都夠坐, 所以我地請左幼稚園入面25位小朋友呀, 我合埋眼唔理咁多, 到時真係多人的話, 我相信佢地都會加開地方比我, 因為以前去過一位小朋友的生日會, 佢地最後超出左好多人, m記都即時比多d位佢地

祝你仔仔 "生日快樂 ", "快高快大", "聽教聽話"
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


2422
796#
發表於 07-4-30 23:31 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

你無去就好喇, d天氣都唔多好, 我仲擔心你地有去的話, 都唔知有無野玩.

你個仔好攪笑呀 , 佢又會想到阿媽會真係做得出0既 , 你地屋企走廊會好凍架, 我地出面走廊剛剛相反, 係非常之熱架, 下次你同仔仔講, 唔聽話就掉佢過來我呢邊走廊瞓, 咁就唔會怕凍親 .

我已睇左有好多都想參加, 尤其是有關情緒, 待人接物個d, 另外又想參加親子郊遊, 希望到時抽籤可以抽到早d報名啦.

等我搵日去東港城睇下先, 自從阿妹出世後, 我都著重左健康, 我地呢邊就無有機菜, 不過我就食糙米, 小黃米加白米, 另外d水就會過濾, 原來tko d水好 drity的, 我成日都好想我呢邊有有機菜, 如果我一定買的, 最後你有無聽過"寶x福"呢隻有機奶粉呀, 好想幫兩個女轉飲呢隻, 但我身邊又無人有飲, 唔知好唔好  
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
797#
發表於 07-5-1 19:52 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

我平時對仔仔都一定言出必行,所以佢會覺得我做得出架,
不過掉佢出走廊又做唔出, 都係客下佢咋.

係呀工聯會有4Q課程for kids.

寶x福我無聽過,因為我仔仔都少飲,宜家飲鮮奶多.
我見東港城有買"有機奶粉"但無留意叫咩名.
我都有食糙米加普通米,但無食小黄米.

重有你放廸士尼vcd成功嗎?你有無係yahoo放下,yahoo多d人睇到喎.


Rank: 3Rank: 3


280
798#
發表於 07-5-1 22:13 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng & yeeli

thks各位祝賀
今天去了山頂玩了一天, 故又沒時間填寫 仔仔有我這個媽媽真可憐
yeeli 妳仔仔笑c我    他很可愛及是一位認真的人, good   

alkyng
m記曾對我說最多可以60人但真是沒位給小朋友玩遊戲, 她也表示真不可加位因是路口位.
所以我想只多一點點便算了.
妳囡囡也是5月份之星 -- 祝生日快樂,身體健康, 聽教聽話,赿大赿靚,

Rank: 4


988
799#
發表於 07-5-1 22:38 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO

沒時間填寫???唔明.

我仔仔,玩佢就認真   

alkyng
原來你女女都係今個月生日,祝你女女生日快樂,身體健康, 聽教聽話,抽第一志願.               

Rank: 5Rank: 5


2422
800#
發表於 07-5-2 00:03 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli / miholo:

多謝你地呀 , 我兩個女都係5月份生日的, 一個10號, 一個16號, 我會代你地同佢講   .

之前個小姐都係同我講話個到有個路口位, 不過我自己想得哀, 如果真係多人的話, 搵d較熟朋友坐響走廊另一邊, 當普通食客 , 咁就可以用到其他地方, 但佢又奈我唔可 , 不過都要睇番個情況, 雖然請左咁多小朋友, 但會唔會來足都唔知
~只要有夢想,凡事可成真~
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖