關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 4


506
781#
發表於 07-1-8 17:58 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

亞女話初初做好似好深,但做做吓又唔係好深!不過,都唔知佢真定假?

Kittymummy 寫道:
我個kitty又話d中文好深... 我真係無眼睇!   

Rank: 5Rank: 5


1940
782#
發表於 07-1-9 12:17 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

Dear all,

Hi, 好耐無來呢度了,請問是否本月13號 貴校有開放日?website好似無寫!如果是我可能會來參觀下
一切皆隨緣,萬般自在不用愁。

Rank: 4


506
783#
發表於 07-1-9 14:00 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

Yes ! Welcome!

Mrs.Yellow 寫道:
Dear all,

Hi, 好耐無來呢度了,請問是否本月13號 貴校有開放日?website好似無寫!如果是我可能會來參觀下

Rank: 5Rank: 5


1178
784#
發表於 07-1-11 14:12 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?


常識... 亞仔全軍覆沒....
我貼中咗要寫學校地址,但亞仔未溫... 佢話眼訓..
又唔識寫 '堂' & '表'..

Rank: 5Rank: 5


3218
785#
發表於 07-1-11 21:30 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

唉!我個kitty直頭無寫.....

Rank: 4


506
786#
發表於 07-1-12 11:59 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我仲慘!問咗亞女幾次,佢都話唔駛寫學校地址!!   

Rank: 4


506
787#
發表於 07-1-12 22:57 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

今日派中、英文paper,成績大倒退,冇眼睇!!  

Rank: 5Rank: 5


3218
788#
發表於 07-1-12 23:03 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

agneshwh, alki應該吾會太差,佢之前成績都好好.
agneshwh 寫道:
今日派中、英文paper,成績大倒退,冇眼睇!!  

Rank: 4


506
789#
發表於 07-1-12 23:09 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

Alki :中文寫作 86分
         中閱 90分
         英文writing 82分
         英文reading 91分
英文比上次少成十幾分,how about kitty?


Kittymummy 寫道:
agneshwh, alki應該吾會太差,佢之前成績都好好.[quote]

Rank: 5Rank: 5


3218
790#
發表於 07-1-12 23:16 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

都已經好好拉.... 我個kitty....
中文寫作:68
中閱:68
英文writing :85
英文reading:85

我都話kitty d 中文吾知點解可以咁差...英文都ok,但有好多字都串錯...e.g: two ->tow,  four->frou, run ->urn.
扣呢d都扣到暈. 我完全吾敢想像常識有幾多分,真係合格都偷笑.

Rank: 4


506
791#
發表於 07-1-12 23:39 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

Alki 錯嗰全部係careless mistake,好似兩張英文paper,佢係應該可以攞95分以上,但全部 D careless 扣晒D分。好似畫monster幅圖,叫佢畫4隻脚,但就畫得肉酸得濟,比老師扣咗4分,激死!

2fungs:
聽Alki講,話Thomas好高分,恭喜晒!   

Rank: 4


506
792#
發表於 07-1-12 23:56 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

Kittymummy:
妳可以叫kitty睇+讀多D書,可能會對佢D中文有幫助。仲有,叫佢寫生字時,將D字拆開去寫,如'時'字,就'日土寸',咁可能會易記D。

Rank: 5Rank: 5


1178
793#
發表於 07-1-16 15:02 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

唔駛咁快恭喜我呀~!
ENG GE : 76 咋! → 佢全部都識架! 全部錯D 唔小心囉!
CAN/CAN'T嗰ART,佢話老師叫佢地作落去,全部都合理架!不過唔知原來要按照洋蔥頭個TABLE做呀!扣晒分啦! 仲有,s 寫成 S 都扣了4題分啦!

ENG WRITING : 95
CHI 寫作 : 98
CHI XX : 87
MATHS : 87 (又係全部唔小心~!)
常識 : 74 (預咗!)
普通話 : 唔慌好~! 希望唔少過75分啦!


隔離班有個科科9X呀!
我覺得個個小朋友都識D題目,只不過睇下邊個細心,邊個粗心啫!

ALKI 畫得點肉酸 老師居然數唔到4隻腳....
KITTY 又係做得求其馬虎先會串錯晒D字!
點先可以TRAIN到佢地認真D呢?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
794#
發表於 07-1-16 15:07 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

想問下你地間學校小一有幾多班架? 唔該!   

Rank: 5Rank: 5


1178
795#
發表於 07-1-16 15:10 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

4班。 3X人/班。

come爸嘩 寫道:
想問下你地間學校小一有幾多班架? 唔該!   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
796#
發表於 07-1-16 15:48 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

唔該晒.
2fungs 寫道:
4班。 3X人/班。

[quote]
come爸嘩 寫道:
想問下你地間學校小一有幾多班架? 唔該!   
[/quote]

Rank: 4


506
797#
發表於 07-1-16 19:27 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

Agree! 其實D問題佢地喺屋企同返嚟問佢都大部份識做,但就唔知點解考試就答錯?我知亞女好心散,又極不專心,我都remind過佢好多次要專心聽老師講嘢,佢就意見接受,行動照舊,激死!!
佢地班都有個男仔,好似科科都九十幾,但亞女話中、英、數老師都話佢地班係全級最低分。好似Maths咁,只有佢地班有3個唔合格!!

2fungs 寫道:

隔離班有個科科9X呀!
我覺得個個小朋友都識D題目,只不過睇下邊個細心,邊個粗心啫!

ALKI 畫得點肉酸 老師居然數唔到4隻腳....
KITTY 又係做得求其馬虎先會串錯晒D字!
點先可以TRAIN到佢地認真D呢?

Rank: 5Rank: 5


3218
798#
發表於 07-1-16 23:36 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我個kitty常識只有69分,不過都比上一次好d.多左7分咁大把. 我有同佢傾過點解中文會咁樣,佢就話: 我吾夠時間做,老師講完佢就寫,有時d字寫錯再改,老師巳經講第二題.做完page1,就叫stop...跟住大家就要到page2.....所以我每次見到d重組句子都比人扣好多分. eng + maths 就好多粗心大意.  不過kitty話佢個班有幾個同學仔都吾合格. eng dict 竟然有人0分? 連一個字都無寫. 都吾知真吾真?

Rank: 5Rank: 5


1178
799#
發表於 07-1-17 09:17 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

我老公對個仔咁唔小心做題目唔係好緊張,佢話:「佢未開竅啫,個個細路都係咁,大個d就唔會錯呢d 嘢架嘞。」

Rank: 5Rank: 5


1178
800#
發表於 07-1-17 09:42 |只看該作者

Re: 請問有無旅港開平會小學家長?

成績太差嗰d可能係一d新移民,或者由老人家湊的小朋友,屋企冇人同佢地溫書,又唔識點同佢地溫,咪一d都做唔到囉!邊個小朋友會自動波架,佢地成望住本書就以為溫好,冇大人扶持下點得呢! 其實我覺得呢d小朋友都幾慘~

Kittymummy 寫道:
不過kitty話佢個班有幾個同學仔都吾合格. eng dict 竟然有人0分? 連一個字都無寫. 都吾知真吾真?
‹ 上一主題|下一主題