關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無讀柴天和伍季明的小朋友家長來分享 ...
樓主: jessieling
go

有無讀柴天和伍季明的小朋友家長來分享 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


241
781#
發表於 07-5-13 16:12 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

No. 你個仔一d都唔‘十’
原本最正確既答案係--woman,不過實在有太多小朋友唔識串(woman),所以老師話寫girl 都接受。

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
782#
發表於 07-5-14 08:31 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

bi_bi,

我都有睇番份卷, 其實那個是比較像女人多過女仔的, 而且第一題是用 "man" 所以我個仔直覺就話係 "woman" 不過當時佢唔記得點串, 所以就先寫了 "girl", 現在派番份卷, 寫了 "girl" 的都算對!! 因為之前未派卷問起個個小朋友都話份卷係唔需要寫 "woman" 呢個字!!

Rank: 3Rank: 3


241
783#
發表於 07-5-16 23:16 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

證明你個仔比好多小朋友睇得仔細

抵讚

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
784#
發表於 07-5-23 08:33 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享



各位,

想問下點解昨天突然會有三科既評估既?? 我見網上寫唔係只會選個別既同學做既咩?? 點解而家係全班都要做既??    

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
785#
發表於 07-5-25 11:59 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

Rank: 5Rank: 5


1354
786#
發表於 07-5-25 12:04 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

cc0524

hi!  Hows was your son birthday's party?  ( I guess you used your son birth day?  right?  Just guess.. ha ha)

Anyway, the second week of June are examiantion la.  After that, we can take a releax ah. ha ha

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
787#
發表於 07-5-25 12:11 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

acandf,

嘩!! 你真聰明呀~~~
不過他昨天都唔舒服, 所以無去邊度玩呀!

上次我問既評估, 你知唔知點解呀?

係呢, 暑假你有咩節目?? 會唔會又出去玩?

Rank: 5Rank: 5


1354
788#
發表於 07-5-25 12:17 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

cc0524

Oh! Be cafeul to take care your son, distance from examination are not far away, be careful ah.

In fact, I am no idea of the 評估, just wonder is it "normal" as they always have some 評估 before exam.

We will planning go to china (short trip 2-3 days in summer in Auguest before start to school in September la).  

And I also will let her to join some activities in summer law and one course for p1-p2.

How about you?  Summer holidays really very long but unfortunatley we need work, we cannot enjoy very much with our kids....

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
789#
發表於 07-5-25 12:27 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

acandf,

但係今次個評估好似唔係學校架, 亞仔話好似係寫住教育暑, 咁我先覺得奇怪!!

我都知就考試, 不過我個仔唔知點解身體都係比較差, 成日都病, 主要係喉嚨發炎同扁桃腺發炎, 今次係扁桃腺含膿, 佢星期一那天已經開始發燒, 燒下停下咁羅!!

我同佢報左升小二既暑期班呀, 等佢日日都要返下, 唔會咁心散呀麻!!

Rank: 5Rank: 5


1354
790#
發表於 07-5-25 14:08 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

your son are so smart, always can tell you so details of the "text paper"

If the 評估寫住教育暑, that so strange!  

I think not only your son the health is not good, my daughter too as the weater are really not stable and the air 污染 are also serious in HK.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
791#
發表於 07-5-25 15:10 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

acandf,

都係佢話架咋, 唔知真定假, 所以就想問下你地羅!!

係呀! 我覺得好多小朋友既呼吸系統都麻麻地, 不過我個仔真係寧舍多病架, 佢叫做上左小一好 d 啦, 之前係幼稚園平均每個月都睇兩次醫生架~~

我都想暑假再帶佢出去玩, 而家仲考慮緊, 不過我就想一放暑假就出發!!

Rank: 3Rank: 3


241
792#
發表於 07-5-28 19:34 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

我個女都係話教育署既評估,我諗係個別學生需要測試,但為免labelling,所以全班一齊測。

我都贊成你一放假就出發,我都有咁既打算,因為我報既package12/7 都未收旺季附加費(13/7開始加)

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
793#
發表於 07-5-29 09:41 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

bi_bi,

咁你會去邊度玩呀?? 佢地唔係 16/7 先開始放假咩?? 咁你 12/7 出發, 咪要請假???

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
794#
發表於 07-5-29 09:43 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

我想請教下, 小朋友六月中已考完試, 但之後還有一個月才放暑假, 咁呢段時間係學校會做 D 咩呢????

Rank: 5Rank: 5


1354
795#
發表於 07-5-29 15:19 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

hehe22

Regarding the enquiry from cc0524, (hehe22) you are more experience than us, share please,,,ha ha.

cc0524

Do you son tell you regarding the english quiz today?  I aske my daughter, she said ok la,  don't want to share more to me ah...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
796#
發表於 07-5-29 16:05 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

acandf,

我問左我個仔啦, 佢話 QUIZ 都算淺, 今次仲有時間剩, 佢就話有番睇, 不過我諗佢都係無架啦!! 內容呢就有 (唔知佢有無記錯架!!)  :

1.買野 : MAY I HAVE THREE BANANAS? 每份就 $2
             MAY I HAVE TWO PENCILS? 每枝就 $5
             好彩無超過 $10 唔係就好大機會串錯字.

2. 睇圖寫大, 細, 肥, 瘦.
    HE IS A FAT MAN.
    SHE IS A SHORT GIRL.
    IT IS A SMALL MOUSE.
    MOUSE 係要自己串, 亞仔話有同學唔識串.

3. 有幅圖係隻大象, 要寫 :
    IT HAS A LONG NOSE.
    IT HAS A ...................

4. WORD ORDER.
    我個仔話有題好危險, 就係 :
    MAY I HAVE ......... , PLEASE?
    好容就 MISS 左個 COMA , 因為佢條題目個 COMA 係
     中間既, 而唔係放係最尾, 最尾只係有個 QUESTION  MARK!
   

Rank: 5Rank: 5


1354
797#
發表於 07-5-29 16:16 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

cc0524

Thank you, thank you....

your son are great, can tell you so details and clear....he is really very very smart.  Thank you very much for your sharing ah.

I agreed and also worry my daugher missed the "coma" ah, I remind her many times, hope she is okey la.

I asked my daughter to spell the number from one to twenty before quiz today as I am worry the number may occur over ten.


Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
798#
發表於 07-5-29 16:31 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

acandf,

我都唔知佢講得岩唔岩架, 可能因為我次次 QUIZ 及考試後都會問番佢, 所以佢咪記得 D 可以講番比我知羅!!

我都係次次提個仔 : 小心大細楷, 標點, 唔好漏 "S" ........... 講係咁講啦!! 但係佢就次次都有呢 D 錯既!!

嘩!! 你由一至二十都串左呀?? 我同個仔串到 12 咋!! 仲要係麻麻地熟! 佢成日話課文都係教到十咋麻!!  

Rank: 3Rank: 3


233
799#
發表於 07-5-29 21:16 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

acandf & cc0524

好耐無出現了, 兩位好嗎?

舊年開始考試完繼續教書至六月尾, 之後因應需要回校活動, 多數翻一日放兩日左右, 一年級會放多d, 就快有通告啦!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5659
800#
發表於 07-5-30 09:31 |只看該作者

Re: 伍季明的小朋友家長來分享

下!! 乜會返一日又放兩日咁架??????  

咁又做乜咁早考試?? 要令到個課程咁趕呢???    
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖