- 在線時間
- 635 小時
- 最後登錄
- 15-4-26
- 國民生產力
- 195
- 附加生產力
- 765
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-3-23
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 3451
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 4411
- UID
- 8202
 
|
Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!
cankan,
其實佢地咁細, 1:4都係太多, 在我唻講, 1:2已經係極限, at least老師一隻手可以顧一個, 萬一跌左落水, 老師得兩隻手, 一隻手撈番一個都仲趕得切!
史丹福我聽過呀, 不過唔知好唔好, 我地十月會果邊有媽咪話大力都幾好, 不過我嫌太吊腳, 事關大力係響九龍灣展貿中心!
我個私人教練係阿女K2個同學仔個媽咪介紹我架, 我貪佢係女教練, 唔怕有身體接觸嘛, 而且價錢亦合理, 講真...算係平添喇!
你地就好啦, 老師照顧得比較好, 其實我地果班既老師都有用普通話介紹d動物名的, 但家長就真係唔多合作, 你有你行, 我有我行, 老師都講到無氣喇! 影大合照果陣仲搞笑, 唔人齊, 其中一個老師要跑番上去搵埋其他家長&學生落番唻影大合照, 真係難為了老師!
怪唔得今日唔見你啦, 原來你唔記得左今日係生日會兼佢地有表演, 我仲以為你去完動植物公園, 攰得滯, 所以留守家中休息添呀! 嗯...你今日呢個CASE呢, 我會選擇由得佢喊住上車, 因為佢唔記得話你知今日係生日會, 佢自己都有責任的, 亦都等佢知道, 媽咪唔係樣樣野都幫佢記住晒既, 佢自己都要為自己既野上心, 當係訓練下佢對自己既野負番D責任囉!
不過既然唔就都就左佢咯, 都無計啦, 就如你所講, 只此一次, 下不為例啦!
係呀, 我見你今日無唻到, 我幫KELLY影左表演D相&VIDEO呀! 等我老公得閒, 燒番隻碟畀你吖! |
|