關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得 ...
樓主: evelyn317
go

小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾吓笑 [複製鏈接]

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
781#
發表於 07-6-18 16:25 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

我亞仔都係今日考完了!!
我家老爺又係應承送NDS 比個仔,
早幾年買gameboy 又係無同我商量吓,
今次又口爽爽promised 左亞仔,
咁我怕亞仔分心,話有進步都唔買得既,
攪到我做晒衰人,個仔苦口苦面!
唉… 如果真係有進步,唯有買啦,
鬼叫我老公應承個仔在先咩?!   

elainebell 寫道:

因為之前promised佢, 如果 test & exam都有好result,就買部NDS比佢做禮物.今次係佢自己努力的成果,所以佢今次特別開心~~ 佢又話佢班同學有一半以上都係同Mummy用NDS來做禮物   

elainebell

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
782#
發表於 07-6-18 16:28 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

肥仔媽咪,

你地學校幾時搬過黎灣仔呀?
我個仔下個學期返下晝吖,
如果唔係可以同你相認啊。

Rank: 1


22
783#
發表於 07-6-18 18:13 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

我亞女都係今日考完試,    一天都光晒.
亞女都係9月升小三,暑期活動都安排好,每日一
樣活動,好過比佢日日打機/看電視.
NDS佢都好想要,但佢爸爸已拒絕佢,費事佢變
打機怪獸.
:-D

Rank: 5Rank: 5


1936
784#
發表於 07-6-20 09:19 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵


你仔是否小四開始返下晝呢? 我仔學校只是俾過一次通告話應該係08年下學期, 暫時都未有實際時間. 我仔想要嘅禮物又唔係nds喎, 佢話想要mp3!
麟媽媽 寫道:
肥仔媽咪,

你地學校幾時搬過黎灣仔呀?
我個仔下個學期返下晝吖,
如果唔係可以同你相認啊。

Rank: 1


16
785#
發表於 07-6-20 17:50 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

我亞女都係今日考完試,   一天都光晒.
亞女都係9月升小三,暑期活動都安排好,每日一
樣活動,好過比佢日日打機/煲碟!
NDS佢都好想要,但佢爸爸已拒絕佢,費事佢變
打機怪獸.  
  

Rank: 5Rank: 5


1247
786#
發表於 07-6-25 21:32 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

我囡囡已進入半放暑假狀態 暑期活動我總未搞定,睇來都要快D手至得. 想將她放去社區全托早9-晚5. 請問有沒有媽咪試過? 如何?

Rank: 3Rank: 3

醒目開學勳章


214
787#
發表於 07-6-25 21:49 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

暑假都要返朝9晚5

Rank: 5Rank: 5


1247
788#
發表於 07-6-28 23:27 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

同返興趣班類似,學下呢樣果樣,免得她放完成暑假懶散晒.

NIC媽咪 寫道:
暑假都要返朝9晚5

Rank: 5Rank: 5


1936
789#
發表於 07-7-4 17:35 |只看該作者
各位小三媽咪,

我仔返埋呢個星期就放暑假了, 老師話出年啲課文會明顯深啲喇! 咁就襯呢個暑假盡慶啲lu!

Rank: 5Rank: 5


2147
790#
發表於 07-7-6 11:41 |只看該作者
我仲未幫個囡報暑假活動

Rank: 3Rank: 3


161
791#
發表於 07-7-12 18:49 |只看該作者
又沉底 .....

我大女返埋明天就正式放假 ...... 九月就可以同妹妹一齊返學放學   佢仲話, 老師選左佢做 prefect ..... 唔知呢次幾耐就俾人燉冬菇

Rank: 3Rank: 3


383
792#
發表於 07-7-17 14:37 |只看該作者
咁多位媽咪Hello,我都好耐無入來, 終於放暑假囉

[ 本文章最後由 evelyn317 於 07-7-17 14:39 編輯 ]
Evelyn

Rank: 5Rank: 5


2147
793#
發表於 07-7-20 12:22 |只看該作者
我依個星期晚晚放工就去幫亞囡報暑假活動, 終於幫亞囡安排星期一至五既暑期活動LA, 安樂晒!!!!

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


3437
794#
發表於 07-7-20 12:25 |只看該作者
我地D仔仔女女升班囉

Rank: 5Rank: 5


1936
795#
發表於 07-7-20 14:21 |只看該作者
Carol,

你囡今次考試滿意嗎? 佢間學校升到5年班有否分精英班的? 開學後我們的小朋友升高小了, 不知到時啲班主任是否會惡啲呢?:
原文章由 carollam310 於 07-7-20 12:25 發表
我地D仔仔女女升班囉

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


3437
796#
發表於 07-7-20 15:19 |只看該作者
我女學校三年級分精英班了..阿女考試成績都係咁上下啦 全級17X人考3X囉 我已經降低要求了....唔好比人踢出精英班就算...唉~~

Rank: 5Rank: 5


1936
797#
發表於 07-7-20 17:07 |只看該作者
原來你女已經分了精英班, 是否得一班? 如果得一班都幾大壓力喎! 入得呢班嘅相信個個都有番咁上下!
原文章由 carollam310 於 07-7-20 15:19 發表
我女學校三年級分精英班了..阿女考試成績都係咁上下啦 全級17X人考3X囉 我已經降低要求了....唔好比人踢出精英班就算...唉~~

Rank: 5Rank: 5


2147
798#
發表於 07-7-24 09:24 |只看該作者
噚日, 亞囡牙科保健, 我就請佐半日假帶佢去, 今年我同個囡一齊入去見姑娘, 當中既過程同一般政府服務一樣(好趕同好粗魯)係檢查既時候, 個姑娘話要幫佢脫一隻, 另外有一隻鬆, 唔會同佢脫, 等佢自然甩, 點知係個姑娘同亞囡洗牙既時間, 突然間我見亞囡條脷有d野, 我即時問咩野嚟????? 個姑娘先施施然話比我知係之前果隻有鬆既牙, 可想然知d姑娘有幾好.

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


3437
799#
發表於 07-7-26 23:31 |只看該作者
D姑娘咁粗老既你地仔仔女女D牙甩成點呀 阿女甩左好多...生返出黎又好快....仲有...我懷疑我女開始發肉+發育...最近大食左好多...肥左DD..心口好似有微微脹起 我唔識分,,,究竟係發肉定發育

[ 本文章最後由 carollam310 於 07-7-26 23:36 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


3437
800#
發表於 07-7-26 23:43 |只看該作者
肥仔媽咪

阿女學校一級有五班...兩班精英班..70個位...競爭都有小小啦..不過高年級D家長話學校只會重視精英班D學生...入唔到精英班就好似俾學校放棄左咁呀... 所以要keep住留喺精英班呀...一有乜唔妥就去補習...我自己真係教唔到咁多....自己教又勞氣喎 ..好似阿女學奧數,,拎D練習黎問我....我都唔識呀 我成世人至怕計數 我諗到頭都爆...D題目好似IQ題咁架....

我真係好似咁蠢呀................

[ 本文章最後由 carollam310 於 07-7-26 23:47 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖