關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘基顯2006學年度家長會
樓主: hermanpapa
go

油塘基顯2006學年度家長會 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


325
781#
發表於 06-10-27 10:00 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

kwok,

您咁講, 我會面紅呀

victleung

kwok330 寫道:
dichiu and VICTLEUNG...

從你倆的留言中....你地真係100分家長...
明白事理....家教又好....   

小朋友在校一定遇到問題...大家以禮相待去解決問題...
你地好正呀


151
782#
發表於 06-10-27 11:02 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

終于Test完了!我地會玩盡呢3日假期。   
星期六:岸平搭吊車
星期日:海洋公園
星期一:學校家教會旅行

你地又點呀?大家Happy Halloween!!     

Rank: 3Rank: 3


227
783#
發表於 06-10-27 12:18 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

kwok,

Me too!

VICTLEUNG,

Yes, now they finished the test and we can have a good & relaxing long weekend. Your daughter is so understanding.   

VICTLEUNG 寫道:
kwok,

您咁講, 我會面紅呀

victleung

[quote]
kwok330 寫道:
dichiu and VICTLEUNG...

從你倆的留言中....你地真係100分家長...
明白事理....家教又好....   

小朋友在校一定遇到問題...大家以禮相待去解決問題...
你地好正呀
[/quote]   

Rank: 3Rank: 3


325
784#
發表於 06-10-28 00:28 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Xiao-K,

您的節目很豐富呀, 希望您明天坐吊車順利(不用等) :

我們明晚有得飲, 星期日, 一未plan(係咪好失敗)   

Hermanpapa, 係咪巳經去了旅行啦

victleung

[quote]
Xiao-K 寫道:
終于Test完了!我地會玩盡呢3日假期。   
星期六:岸平搭吊車
星期日:海洋公園
星期一:學校家教會旅行

你地又點呀?大家Happy Halloween!!       


151
785#
發表於 06-10-28 01:01 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Victleung,

我地打算明天去到時,吊車又有事的話,就改行程.
其實測完驗心情都輕鬆哂,去邊到都開心啦!唔駛有planning架!   
大家要珍惜這黃金假期呀!返工返學後又要努力 lu!  
係啦!Hermanpapa去咗邊呀?幾日唔見既!

[quote]
VICTLEUNG 寫道:
Xiao-K,

您的節目很豐富呀, 希望您明天坐吊車順利(不用等) :

我們明晚有得飲, 星期日, 一未plan(係咪好失敗)   

Hermanpapa, 係咪巳經去了旅行啦

victleung

Rank: 3Rank: 3


286
786#
發表於 06-10-28 19:44 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

好野.....
小虎囡今日參加麥當奴萬勝節得冠軍...
小虎快d upload d 相比我地睇


Rank: 5Rank: 5


2977
787#
發表於 06-10-28 21:55 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

  
kwok330 寫道:
好野.....
小虎囡今日參加麥當奴萬勝節得冠軍...
小虎快d upload d 相比我地睇

Rank: 5Rank: 5


2977
788#
發表於 06-10-28 21:58 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

係到,不過私務繁忙!遲些可能要去北京工作,星期一去BBQ! [quote]
Xiao-K 寫道:
Victleung,

我地打算明天去到時,吊車又有事的話,就改行程.
其實測完驗心情都輕鬆哂,去邊到都開心啦!唔駛有planning架!   
大家要珍惜這黃金假期呀!返工返學後又要努力 lu!  
係啦!Hermanpapa去

Rank: 3Rank: 3


242
789#
發表於 06-10-29 16:31 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會


多謝各位, 總決賽得低級最傑出獎冠 軍,其實除最傑出獎冠,亞, 季外 還有兩個 環保獎和兩個驚駭獎.

亞 kwok 你甘楊, 人地有d唔好意思   
[img align=right]http://img223.imageshack.us/img223/2298/067hm9.jpg[/img]

Rank: 3Rank: 3


286
790#
發表於 06-10-29 17:31 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

車...e度個個都係老友記....一定鄧你開心....
係事實....怕mug比人知....你好叻呀!!!

小虎豬媽媽 寫道:

多謝各位, 總決賽得低級最傑出獎冠 軍,其實除最傑出獎冠,亞, 季外 還有兩個 環保獎和兩個驚駭獎.

亞 kwok 你甘楊, 人地有d唔好意思   
[img align=right]http://img223.imageshack.us/img223/2298/067hm9.jpg[/img]


Rank: 3Rank: 3


286
791#
發表於 06-10-29 17:34 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hermanpapa....
祝工作順利.....星期一全家玩得盡興d



hermanpapa 寫道:
係到,不過私務繁忙!遲些可能要去北京工作,星期一去BBQ!


Rank: 3Rank: 3


286
792#
發表於 06-10-29 17:37 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Xiao-K....
你散未呀   你囡就開心law....hahahaha


Xiao-K 寫道:
終于Test完了!我地會玩盡呢3日假期。   
星期六:岸平搭吊車
星期日:海洋公園
星期一:學校家教會旅行

你地又點呀?大家Happy Halloween!!       


Rank: 5Rank: 5


1313
793#
發表於 06-10-29 18:15 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

衰婆~~~
真係叻左boo...識得upload..
你個女個造型同麥當奴叔叔好襯ar...抵你win ge     

小虎豬媽媽 寫道:

多謝各位, 總決賽得低級最傑出獎冠 軍,其實除最傑出獎冠,亞, 季外 還有兩個 環保獎和兩個驚駭獎.

亞 kwok 你甘楊, 人地有d唔好意思   
[img align=right]http://img223.imageshack.us/img223/2298/067hm9.jpg[/img]


[img align=right]http://bbsimg.qq.com/2005/03/21/009/87.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2977
794#
發表於 06-10-29 20:47 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Victleung:

今日去斧山道補游泳的缺堂,那邊好好多,人多教練多,家長還可以入去池邊睇!有冬天暖水堂開。個教練仲同我地倆公婆傾了成三分鐘。

   可以游冬天啦!

Rank: 5Rank: 5


2977
795#
發表於 06-10-29 20:49 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

TKS[quote]
kwok330 寫道:
Hermanpapa....
祝工作順利.....星期一全家玩得盡興d

Rank: 3Rank: 3


286
796#
發表於 06-10-30 23:29 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

小虎+booksa+浩朗媽...

食早餐好嗎?   


Rank: 3Rank: 3


325
797#
發表於 06-10-31 08:57 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

    

小虎豬媽媽 寫道:

多謝各位, 總決賽得低級最傑出獎冠 軍,其實除最傑出獎冠,亞, 季外 還有兩個 環保獎和兩個驚駭獎.

亞 kwok 你甘楊, 人地有d唔好意思   
[img align=right]http://img223.imageshack.us/img223/2298/067hm9.jpg[/img]

Rank: 3Rank: 3


325
798#
發表於 06-10-31 09:00 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hermanpapa,

咁你報唔報11月泳班呀?


VICTLEUNG

hermanpapa 寫道:
Victleung:

今日去斧山道補游泳的缺堂,那邊好好多,人多教練多,家長還可以入去池邊睇!有冬天暖水堂開。個教練仲同我地倆公婆傾了成三分鐘。

   可以游冬天啦!

Rank: 5Rank: 5


2977
799#
發表於 06-10-31 22:02 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

今次總測驗不理想,要減少課外活動。    [quote]
VICTLEUNG 寫道:
Hermanpapa,

咁你報唔報11月泳班呀?


VICTLEUNG

[

Rank: 3Rank: 3


325
800#
發表於 06-10-31 22:14 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hermanpapa,

我跟你一樣, 睇到份英文試卷嬲到震, 女兒一點也不試理解題目作答, 我決定明天送份大禮物比佢(補充、補充、補充、補充......)     

VICTLEUNG

hermanpapa 寫道:
今次總測驗不理想,要減少課外活動。    [quote]
VICTLEUNG 寫道:
Hermanpapa,

咁你報唔報11月泳班呀?


VICTLEUNG

[
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖