關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


588
781#
發表於 06-10-11 18:29 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 2


99
782#
發表於 06-10-11 19:20 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

個數粒袋有10粒紫色數粒,另有老師派的數字咭紙、兩粒骰子、幾何圖形膠片及膠條。聞說是由學校訂書本,供應商隨書附上。 :wink:

Rank: 2


99
783#
發表於 06-10-11 19:24 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

有冇媽咪知道怎樣進入英文每週一篇的網頁,我找了很久也找不到。如有請指點,謝謝!

Rank: 3Rank: 3


304
784#
發表於 06-10-11 22:04 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
有冇人可以講俾我知 "數學" 個個數粒袋入面大約有 d 咩架 ?? 因為我仔仔仲未有, 今日問過老師都話未知幾時有, 我想睇下出面有冇得買住先, 仔仔成日好唔開心甘話, 全班都有, 只係得佢一個冇, 上堂老師又唔借俾佢喎   :-|


Matthew_媽咪
我明早給你看看.
    
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
785#
發表於 06-10-11 22:06 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Mingo 寫道:
有冇媽咪知道怎樣進入英文每週一篇的網頁,我找了很久也找不到。如有請指點,謝謝!


mud 開始咗每週一篇嗱? 我仲未開始上喎.     
^_^

Rank: 4


588
786#
發表於 06-10-11 23:36 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

  

Rank: 4


588
787#
發表於 06-10-11 23:50 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy  &  露絲  &  2000,

我叫仔仔聽日俾 d CD 妳地呀 !    


yoballma,

聽朝見到面俾妳呀.  

Rank: 4


554
788#
發表於 06-10-12 00:06 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

我明天有事做, 唔去得做義工, 你星期五比我呀!  做完午膳義工就做活動室義工...好忙呀    (帶1班.1年級上四樓玩)
Matthew_媽咪 寫道:
B珠Mummy  &  露絲  &  2000,

我叫仔仔聽日俾 d CD 妳地呀 !    


yoballma,

聽朝見到面俾妳呀.  
露 絲 :-)

Rank: 5Rank: 5


1256
789#
發表於 06-10-12 08:41 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

奇怪,為甚麼我還沒收到英文CD和E-BOOK呢?仔仔說派CD時沒叫他的名字.我 CHECK CHECK 支票本, 是否$150呢?請各位媽咪告訴我.
ilovelinlin
2000 寫道:
今天學校派了中、英文科的cd了,你們有無需要.........呢,我可以幫你們

Matthew_媽咪,
我明天給你吧

Rank: 4


554
790#
發表於 06-10-12 09:53 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

ilovelinlin,

應該是(英文老師特許收費)黎架.....
ilovelinlin 寫道:
奇怪,為甚麼我還沒收到英文CD和E-BOOK呢?仔仔說派CD時沒叫他的名字.我 CHECK CHECK 支票本, 是否$150呢?請各位媽咪告訴我.
ilovelinlin[quote]
2000 寫道:
今天學校派了中、英文科的cd了,你們有無需要.........呢,我可以幫你們

Matthew_媽咪,
我明天給你吧
[/quote]
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


313
791#
發表於 06-10-12 10:05 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

Thank you.  吉碟明天交給Matthew.

我同事個女都係用Dr. Kong書包, 佢話都幾重, 我買了SPI書包都很後悔, 宜家覺得非常重, 我仔仔都話個書包好重, 我諗明年會轉用Seven, 貴

Rank: 4


588
792#
發表於 06-10-12 11:19 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy

SEVEN 輕身 d 咩 ? 邊度有得買呀, 之前想買澳洲個隻 chak...., 不過要用條腰帶卸力先有用, 小朋友好少肯扣埋條腰帶, 所以都係冇買到 law.

Rank: 3Rank: 3


313
793#
發表於 06-10-12 11:39 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

我都係聽其他BK媽咪介紹呢隻牌子, 但價錢真係好貴, $600幾蚊, 所以唔舍得買, 宜家真係好後悔, 想慳錢反而

Rank: 4


554
794#
發表於 06-10-12 11:42 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,
只要唔好放其他無用既野禁就得架啦..(唔用既書及簿通通無得留低)

我個仔d功課是用keroro功課袋裝起的....要手拿, 就算唔用功課袋全部放入書包都唔係好重姐......   我日日同佢拿書包, 而佢就拿個keroro功課袋.    (佢日日都記得拿功課袋)
其實先生都提咗我地用功課袋去減輕書包的重量.

而我大仔唔聽話, 個書包重到亞媽都唔認得, 佳因佢唔想手拿功課袋囉, 禁簡單.
露 絲 :-)

Rank: 4


554
795#
發表於 06-10-12 11:59 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪, B珠Mummy, 2000, yoballma, ilovelinlin,

我個仔yesterday派咗英默, 話默書, 但個樣似評估多d, 好似考試禁, 幾得意.

佢心急無聽清老師講野, 人地話默(姐姐), 佢就寫(奶奶), 比佢激死, 後來問佢佢都知道自己太快默書, 唔聽清楚先才寫, 有悔意wor....唉  :evil:    不過今次佢竟然有(94+9分)wor , 神唔神奇呀?     

你地呢?
露 絲 :-)

Rank: 4


588
796#
發表於 06-10-12 12:06 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
797#
發表於 06-10-12 12:21 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


313
798#
發表於 06-10-12 12:39 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

"急口令創作比賽" 聽日先交, 你諗到未呀? 我都唔知點寫, 是但交

Rank: 3Rank: 3


304
799#
發表於 06-10-12 13:07 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

[quote]
B珠Mummy 寫道:
Matthew_媽咪,

"急口令創作比賽" 聽日先交, 你諗到未呀? 我都唔知點寫, 是但交
^_^

Rank: 5Rank: 5


1256
800#
發表於 06-10-12 15:10 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我想,應該我搞錯了,沒有訂到英文CD和E-BOOK. :cry:  :cry:  :cry:  :cry:

2000, 你可不可以幫......給我呢?謝謝!

另外, 我買了PHONICS BABYKINGDOM (1 SET), 有沒有媽咪有興趣, 我可以幫...... 給你們.
露絲 寫道:
ilovelinlin,

應該是(英文老師特許收費)黎架..... [quote]
ilovelinlin 寫道:
奇怪,為甚麼我還沒收到英文CD和E-BOOK呢?仔仔說派CD時沒叫他的名字.我 CHECK CHECK 支票本, 是否$150呢?請各位媽咪告訴我.
ilovelinlin[quote]
2000 寫道:
今天學校派了中、英文科的cd了,你們有無需要.........呢,我可以幫你們

Matthew_媽咪,
我明天給你吧
[/quote][/quote]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖