關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1245
781#
發表於 06-5-3 17:50 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

聖米迦勒真係咁差  
但係咪只能夠轉直資OR私校 ? 可唔可以要求轉其他津小架 ?

仲有係咪好似仲有一間港大同學會小學,聽講係活動敎學喎,
不過唔知係邊個校網呢 ...
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2769
782#
發表於 06-5-3 17:51 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

jj825fung
聖米迦勒係唔係北角果間呢,d老師真係好傳統架,我侄仔係處讀,又係有咁多投訴,我阿哥又係成日同間學校老師火併

Rank: 5Rank: 5


2769
783#
發表於 06-5-3 17:53 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

明天再講,夠鐘放工啦

Rank: 2


39
784#
發表於 06-5-4 09:14 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Dear ckckcktina,

可否 send '香港兒童音樂劇團' 的資料給我

e-mail: [email protected]

Thank you very much!    

May

Rank: 5Rank: 5


1757
785#
發表於 06-5-4 09:41 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

各位早

anna_gigi,
就係北角果間羅,而且我聽D家長講好多人鐘意揀柴灣果間,貪佢新D同大間,所以北角就加緊催谷成績。

emiluihk,
唔係,但我諗直資或私校比較容易。港大同學會小學係柴灣,係直資學校所以無校網,同埋今早我聽收音機話港大同學會小學嘅校長突然辭職,你地有冇收到咩料     

anna_gigi 寫道:
jj825fung
聖米迦勒係唔係北角果間呢,d老師真係好傳統架,我侄仔係處讀,又係有咁多投訴,我阿哥又係成日同間學校老師火併

Rank: 5Rank: 5


2238
786#
發表於 06-5-4 10:17 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Hi 各位早晨啊....   我返來啦.
尋日參觀完軒官之後覺得間小學好似好勁啊...
個感覺都幾好, d小朋友好有禮貌, d家長好熱心, d老師都好有耐心, 因為學校安排左2個試堂俾我地, 第一個就係響圖書館, 有家長義工講故事俾d小朋友聽, 第二就係試上電腦堂, d小朋友上完之後好開心啊. but佢地學校d競爭都幾勁下喎, 有精英班, 又有成績龍虎榜(頭3名先有得上榜) 我驚第時阿女&me會好大壓力啊. 佢都會係我2nd round個選擇之一.

我仲有2間未睇啊, 1. 港大同學會, 2. 聖心

回答之前阿twinstar的問題, 唔係學校有open day, 係幼稚園安排架, 我阿女宜家k2, 今年9月會升k3, 所以學校安排左好多小學參觀啊. 遲d好似仲有北官... 等等..... 你阿女幼稚園無咩?

Rank: 5Rank: 5


2769
787#
發表於 06-5-4 10:18 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

jj825fung
因為我無提港大同學會小學,知佢地唔多掂,成日轉要老師,D校工又問題多多,開左無耐,都未升中派位都立立亂

Rank: 5Rank: 5


1245
788#
發表於 06-5-4 10:56 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早呀咁多位 )))

哦~~~原來係咁,因較早前有家長介紹我認識呢間學校,
佢話係活動敎學,啱晒我同我個女,因我地鐘意做
project做勞工... 不過我上過佢地個網睇過,但d
小朋友比我既感覺好似唔多好,所以我都無諗過,
加上聽講interview除咗睇小朋友表現之外仲要
睇埋家長既職業, 好似有d 唔知點咁 ... 比我既印
象都唔係幾好
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1245
789#
發表於 06-5-4 11:02 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina,

    早呀, 聽你咁講軒官小都幾得人驚喎,我淨係聽過話
有好多醫生既後裔係到讀,所以... 怕怕 ... 競爭咁大,
我受唔起  

    不過都想8吓,地方環境點呀,多唔多班 ? 你話d小朋友
有禮貌呢樣都好吸引我喎,我最怕啊女第時入咗間學校
學埋晒d無禮貌既野番嚟 >~<
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
790#
發表於 06-5-4 11:03 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

港大同學會小學校長辭職, 哇.... 好突然哦... 我都仲未參觀間野又轉校長啊.     不過我都無諗過呢間, 因為要俾錢. 我地讀唔起啊.  

Rank: 5Rank: 5


2238
791#
發表於 06-5-4 11:11 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

早啊, 因為我地係參觀下午校, 所以人唔係好多, but我唔知上午校係點哦... 環境麻麻, 因為我覺得都幾細下, but佢地都有自己個操場, 禮堂, 佢好似會擴充, 因為遲d (07)會轉全日. &我地都有去睇左小一上課既情形, (響門口偷睇,因唔想影響佢地上堂) 小一好似有3-4班, 唔係好多.

Rank: 5Rank: 5


1245
792#
發表於 06-5-4 11:13 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

剛剛係隔離睇完其他家長post出嚟既資料
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
793#
發表於 06-5-4 11:15 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

maykelvinlui,

check pm, 即係你個私人信息.

Rank: 5Rank: 5


2238
794#
發表於 06-5-4 11:20 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

jj825fung,

我pm左俾你, check下啦.

Rank: 5Rank: 5


1245
795#
發表於 06-5-4 11:26 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

哈哈哈 ckckcktina 今日好忙喎
聽日去邊呀,你既住處攪掂未呀 ...
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
796#
發表於 06-5-4 12:04 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

係囉, 無上來一陣之麻, 已經咁多野傾, 我要追返先得.    

尋日第一日開始油油, 之後要整around 2 weeks先得. 我宜家搵緊搬運公司格價. but咁近搬到要3千幾, 好貴啊...
  

Rank: 5Rank: 5


1757
797#
發表於 06-5-4 12:10 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina,

多謝你嘅資料,我都pm咗比你呀,check 下啦!

ckckcktina 寫道:
jj825fung,

我pm左俾你, check下啦.

Rank: 5Rank: 5


2238
798#
發表於 06-5-4 12:13 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

jj825fung,

reply already, check pm.

Rank: 5Rank: 5


1757
799#
發表於 06-5-4 14:37 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina,

Check 咗 pm啦!唔該晒!

Rank: 3Rank: 3


226
800#
發表於 06-5-4 15:18 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Hi Dear All,

click here

If you've time tomo, go to look look la!!

Have a nice day!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖