- 在線時間
- 129 小時
- 最後登錄
- 23-12-3
- 國民生產力
- 325
- 附加生產力
- 1360
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-8-2
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 4913
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 6598
- UID
- 12771
 
|
Re: TKO Deborah (Part 2)
>fifi,
昨日話口未完, 我地又撞到喇~ 點解我啦, 你啦, hinhinmom啦, 3個成日撞到既? 坑口都唔係咁細姐, 我地係咪好有緣份呀~
係呀, 我收唔到得隻"貓"呀! 因為個"貓"box爆左, 而家ok架喇, 或者send去: [email protected], thanks.
吉之島果度有"6"分呀!
>表哥
你有無咁攪笑呀, 山長水又遠去到嘉道理農埸, 剩係去門口?? 咁不如唔好去啦~
>hinhinmom,
我係"ella"買左小小野啦, 交具無買啊, 我買左一件"多啦A夢"既衫, 好平呀, $35咋, 你有無去睇衫呀, 都ok架, 係出面好小呢d款架, 我估佢地係thailand入貨, 唔同一般百貨公司既款架! (我估咋)
仲有買左比我自己既"passport 套", 同埋, 買左一set 青蛙仔既"fork + spoon", 比anson拎返學食茶點既, 你有無準備比hinhin呀? 學校話要帶架, 個fork唔知係咪用黎食"水果"用呢? 11月既茶點又轉左喇, 唔知係咪個個月轉呢? 今個月有"益力多"飲, anson不知幾開心呀~
你係咪講緊本下學期"英文書"呀?? 我梗係無啦, 都未比下學期"書薄費"! flash card果度, 你有無問返學校呀, 要出聲架~
>homingm,
終於可以參加學校function喇, 你真係要影多d靚相呀~
>halaha,
想問下永安係咪做緊特價呀? 我有野想買呀, 你會唔會幫我買呀? |
|