關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 TKO Deborah (Part 2)
樓主: hinhinmom
go

TKO Deborah (Part 2) [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


110
781#
發表於 05-10-28 16:49 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530

元朗大棠有無禽鳥就不知.
今個星期日我會去嘉道理農埸,我真係要小心d,所以我o地決定唔入去,在門口行行便算.

Rank: 3Rank: 3


110
782#
發表於 05-10-28 16:54 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,

Anson表哥學校唔多活動,
一年一次親子旅行
一年一次聖誕聯歡會
今年會參觀圖書館(已經參觀了)
明年一月參觀益力多廠(要抽籤)
好似重有一次去大圍交通安全城
係咁多報告完畢.

Rank: 3Rank: 3


110
783#
發表於 05-10-28 16:56 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,

你唸到咩好解仔???
講來聽聽

Rank: 5Rank: 5


2564
784#
發表於 05-10-28 16:58 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi
收到啦, 唔該.

Rank: 5Rank: 5


3909
785#
發表於 05-10-28 17:21 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

Anson表哥,

d 活動都多過德寳啦    到而加年半只有過一次親子旅行儸   

我唸過,如果只係得開party o甘多人,租架mini bus應該都夠啦。D school bus 星期日都有得租o架。等我問下先啦     

wing530,

原來我哩度仲有3張元綠印花     

Rank: 5Rank: 5


3909
786#
發表於 05-10-28 18:11 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

jaisy,

send多o左次比你啦,你check下!     

Rank: 5Rank: 5


3381
787#
發表於 05-10-28 20:30 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi,
我一陣去check 下email先~~ thks~     
今日又坐你順風車~~

wing530,
點解學校仲未派返晒d字card比我o既?? 請問你本new english係唔係會有下學期o架?? o係deborah定會o係自己度??   

頭先你有無去ella睇??

anson表哥,
heihei學校都有好多活動wo~     
多謝你先啦~5/11我去唔到勒~ thks~!

halaha,
你打電話去留左位未呀??

Rank: 5Rank: 5


3381
788#
發表於 05-10-28 20:33 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

dear all,

今日行過東港城間"ella" (賣精品o個間), 宜家搬遷大減價, 全店7折, 頭先買左d野都好抵, 行過可以去睇下~ (唔係賣廣告~)      

Rank: 5Rank: 5


2564
789#
發表於 05-10-28 22:04 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi
收到啦.

hinhinmama
等我明天都8下先

Rank: 5Rank: 5


4593
790#
發表於 05-10-28 22:31 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

明天UK親子BBQ,呀仔終於可以去到啦,讀o左咁多年幼稚園,次次親子旅行都因病去唔成,今次終於去得成了
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[img align=left]http://www.imagestation.com/picture/sraid100/p0efd5180a15094e49bc8309350fd91f5/f9e92a54.jpg[/img][img align=right]http://www.imagestation.com/picture/sraid100/pc8bf148c3b975239357968cfc2f3d509/f9e92a4b.jpg[/img][img align=right]

Rank: 3Rank: 3


110
791#
發表於 05-10-28 23:09 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

fifi & hinhinmom,
都唔算多活動, 我朋友果間重多
不過, 我最鍾意學校每年聖誕節搞個聯歡會, 係要全校每位學生成班一齊參加表演, 睇到好開心好感動的, 唔知今年舉唔舉行, 如果舉行我一定放假去睇.

fifi,
你快d 諗諗, 我實支持你o地搞的活動.

wing530,
你快d 幫我問問fifi 啦.

Rank: 5Rank: 5


3909
792#
發表於 05-10-28 23:13 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

Anson表哥,

有麽想問我啊,自己問啦   

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
793#
發表於 05-10-29 09:47 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>fifi,
昨日話口未完, 我地又撞到喇~    點解我啦, 你啦, hinhinmom啦, 3個成日撞到既?    坑口都唔係咁細姐, 我地係咪好有緣份呀~   

係呀, 我收唔到得隻"貓"呀! 因為個"貓"box爆左, 而家ok架喇, 或者send去: [email protected], thanks.   

吉之島果度有"6"分呀!

>表哥
你有無咁攪笑呀, 山長水又遠去到嘉道理農埸, 剩係去門口??    咁不如唔好去啦~       

>hinhinmom,
我係"ella"買左小小野啦, 交具無買啊, 我買左一件"多啦A夢"既衫, 好平呀, $35咋, 你有無去睇衫呀, 都ok架, 係出面好小呢d款架, 我估佢地係thailand入貨, 唔同一般百貨公司既款架! (我估咋)     

仲有買左比我自己既"passport 套", 同埋, 買左一set 青蛙仔既"fork + spoon", 比anson拎返學食茶點既, 你有無準備比hinhin呀? 學校話要帶架, 個fork唔知係咪用黎食"水果"用呢?     11月既茶點又轉左喇, 唔知係咪個個月轉呢? 今個月有"益力多"飲, anson不知幾開心呀~   

你係咪講緊本下學期"英文書"呀?? 我梗係無啦, 都未比下學期"書薄費"!     flash card果度, 你有無問返學校呀, 要出聲架~   

>homingm,
終於可以參加學校function喇, 你真係要影多d靚相呀~    

>halaha,
想問下永安係咪做緊特價呀? 我有野想買呀, 你會唔會幫我買呀?       

Rank: 4


680
794#
發表於 05-10-29 09:53 |只看該作者

徵女生冬季校服

徵德寶中英文幼稚園女生冬季校服  
囡囡準備06/Feb入讀2歲班,學校說校服要約900-1000元,因只讀一個學期,買新的很貴,
希望有家長可廉讓校服及運動服,
囡囡現在約85cm高。

如合適請pm給我,

thank a lot


Rank: 5Rank: 5


1874
795#
發表於 05-10-29 10:18 |只看該作者

Re: 徵女生冬季校服

wing530,

係呀,永安做緊特價呀, 你想買咩呀? 我梗係幫你啦, 我地不"撈"都互相幫忙既啦.

fifi,

今日真係要麻煩你呀, 因為我頭先打電話去"hold"位, 本來我話今晚去給錢, 佢不肯給我"hold"呀, 後來我話我朋友最遲11:00am會上來幫我給錢, 佢才肯給我"hold"唧.

Rank: 5Rank: 5


1874
796#
發表於 05-10-29 10:21 |只看該作者

Re: 徵女生冬季校服

我又想問下大家, 除咗玩具反斗城, 邊度仲有扮公主既頭飾賣呀?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
797#
發表於 05-10-29 11:05 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>halaha,
你打左電話比fifi未呀? 我驚佢11點落唔到去喎, 唔知佢訓醒未? 最好打比佢啦~     

你去"ella"睇下, 我見都有架, 而家7折, 順便睇下文具, 之後, 再上吉之島睇埋, 應該睇o岩既~   

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
798#
發表於 05-10-29 11:35 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

HALAHA,

我要2件大人, 2件小朋友既, 唔該哂呀~     

Rank: 5Rank: 5


3381
799#
發表於 05-10-30 00:12 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

wing530,
係o羊?? 我唔知st andrew's要自己帶spoon & fork呀!! 可能返學先一次過派晒d通告比我啦~ o甘我都要去買定先得~ 頭先去過"ella", spoon & fork套裝我番"xo", 我唔鍾意, 黑麻麻... 要幾時帶架?? 我見佢地茶點好似有"粉"食, right??   

halaha,
你報左名未呀?? 報唔報到呀??   

dear all,
唔係我想提, 今日收到稅單...........唉, 我地兩公婆夾埋.........宜家諗起連骨"la"都"尺"埋~!!!                

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


6598
800#
發表於 05-10-30 00:29 |只看該作者

Re: TKO Deborah (Part 2)

>hinhinmom,

係呀, 最後果隻青蛙仔都比我買左啦!     只係得返xo咋~    你梗係唔知要帶fork啦, 你都未收通告~   

係呀, 有粉食架, 星期2~4都有生果, 仲有湯呀, 糖水, 粥, 烏冬, 牛肉球, 栗米片, 麵包, 炆雞翼, 腸粉, 意大利粉....等等, 係咪好吸引呢?       

稅單你而家先收到咋, 我早2個月前已收到喇!     我雖然無你地交咁多, 但我地都係好"尺"呀~     
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖