註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-5-23 09:03 發表 想問吓點樣cancel八達通自動增值架?????
返回頂部
珍珠宮
原文章由 lky2008 於 08-5-23 09:10 發表 佢話要追劇大結局喎!
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-5-22 21:00 發表 我已經係好難白嘅人, 所以盡量都唔想再晒黑.
原文章由 lky2008 於 08-5-23 09:12 發表 去bank填form得嗎?
原文章由 come爸嘩 於 08-5-23 09:12 發表 吓?? 你亞女都咁大癮呀????
原文章由 come爸嘩 於 08-5-23 09:15 發表 我張八達通係富邦bank自動增值, 但張卡而家好少好少用, 所以想轉左去hsbc or 渣打啫.
原文章由 lky2008 於 08-5-23 09:09 發表 WHY WHY WHY????
原文章由 come爸嘩 於 08-5-23 09:17 發表 cc: ok, 咁你同亞仔講, 我應該要6:50-6:55pm先去倒.
大宅
原文章由 lky2008 於 08-5-23 08:49 發表 早晨! For sharing: 青邊鮑(煲完湯) http://i165.photobucket.com/albums/u54/ky2004/22052008004.jpg 我整的長方形pizza,都幾OK呀(個pizza好金黃色/脆的,但影得唔靚)! http://i165.photobucket.com/albu ...
原文章由 ccbeauty 於 08-5-23 09:24 發表 d斑點朝早少d, 一出完街就.............
原文章由 yan02 於 08-5-23 09:28 發表 lky 我的口水係甘流呀....你的家人真有口福....恨死隔離啦
原文章由 hoganmama 於 08-5-23 09:43 發表 Good Morning!!! KY 你個pizza & 意粉都好正ar come octopus你考慮吓轉去大新, 頭1年有5%回贈
原文章由 ccbeauty 於 08-5-23 09:41 發表 今朝問百x, 又係話d coupon 賣哂, but 佢地叫我留電話no. 有再call 我, 我同佢講明friday 先買, 佢話ok, 一有就call 我.
原文章由 lky2008 於 08-5-23 09:51 發表 美人: 佢地會唔會幫你留到Fri呀???