關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17269
781#
發表於 08-5-23 09:12 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-23 09:03 發表
想問吓點樣cancel八達通自動增值架?????

去bank填form得嗎?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
782#
發表於 08-5-23 09:12 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-5-23 09:10 發表

佢話要追劇大結局喎!

吓?? 你亞女都咁大癮呀????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
783#
發表於 08-5-23 09:15 |只看該作者
各位波友, sorry sorry, 多last night call 我, 話亞仔and 工人有d 唔舒服, 佢想今晚返屋企take care 亞仔, 搵我頂佢個位, 我今晚唔可以同你地打波.

我會叫亞仔同你地去攞場.

come, 麻煩你上我屋企帶亞仔去攞場because我屋企條tel line有問題, 打唔到.

Rank: 8Rank: 8


17269
784#
發表於 08-5-23 09:15 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-22 21:00 發表
我已經係好難白嘅人, 所以盡量都唔想再晒黑.

我呢幾年越哂越黑,擔遮出街遮太陽都黑呀!:-x :-x

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
785#
發表於 08-5-23 09:15 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-5-23 09:12 發表

去bank填form得嗎?

我張八達通係富邦bank自動增值, 但張卡而家好少好少用, 所以想轉左去hsbc or 渣打啫.

Rank: 8Rank: 8


17269
786#
發表於 08-5-23 09:17 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-23 09:12 發表

吓?? 你亞女都咁大癮呀????

係呀!TV大過天呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
787#
發表於 08-5-23 09:17 |只看該作者
cc: ok, 咁你同亞仔講, 我應該要6:50-6:55pm先去倒.

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-5-23 09:20 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17269
788#
發表於 08-5-23 09:23 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-23 09:15 發表

我張八達通係富邦bank自動增值, 但張卡而家好少好少用, 所以想轉左去hsbc or 渣打啫.

咁快D去富邦cancel啦!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
789#
發表於 08-5-23 09:24 |只看該作者
d斑點朝早少d, 一出完街就.............
原文章由 lky2008 於 08-5-23 09:09 發表

WHY WHY WHY????

Rank: 8Rank: 8


17269
790#
發表於 08-5-23 09:24 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-23 09:17 發表
cc: ok, 咁你同亞仔講, 我應該要6:50-6:55pm先去倒.

咁我去邊樹等你呀???

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
791#
發表於 08-5-23 09:26 |只看該作者
我已執好俾亞女ga la, 麻煩你去到我屋企call 我, 我再同佢地講, sorry sorry
原文章由 come爸嘩 於 08-5-23 09:17 發表
cc: ok, 咁你同亞仔講, 我應該要6:50-6:55pm先去倒.

Rank: 5Rank: 5


3104
792#
發表於 08-5-23 09:28 |只看該作者
lky

我的口水係甘流呀....你的家人真有口福....恨死隔離啦



原文章由 lky2008 於 08-5-23 08:49 發表
早晨!

For sharing:

青邊鮑(煲完湯)
http://i165.photobucket.com/albums/u54/ky2004/22052008004.jpg

我整的長方形pizza,都幾OK呀(個pizza好金黃色/脆的,但影得唔靚)!
http://i165.photobucket.com/albu ...

Rank: 8Rank: 8


17269
793#
發表於 08-5-23 09:29 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-5-23 09:24 發表
d斑點朝早少d, 一出完街就.............

係呀!我都係架!D C人斑一出,就好難disappear:;pppp:

Rank: 8Rank: 8


17269
794#
發表於 08-5-23 09:31 |只看該作者
原文章由 yan02 於 08-5-23 09:28 發表
lky

我的口水係甘流呀....你的家人真有口福....恨死隔離啦

今次我覺得個pizza同湯最正,我女話好食過pizXX hut呀!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
795#
發表於 08-5-23 09:41 |只看該作者
今朝問百x, 又係話d coupon 賣哂, but 佢地叫我留電話no. 有再call 我, 我同佢講明friday 先買, 佢話ok, 一有就call 我.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
796#
發表於 08-5-23 09:43 |只看該作者
Good Morning!!!

KY
你個pizza & 意粉都好正ar

come

octopus你考慮吓轉去大新, 頭1年有5%回贈

Rank: 8Rank: 8


17269
797#
發表於 08-5-23 09:50 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-5-23 09:43 發表
Good Morning!!!

KY
你個pizza & 意粉都好正ar

come

octopus你考慮吓轉去大新, 頭1年有5%回贈

hoganma,

今日你的意見中肯嗎??? 我之前講的garlic salt spaghett咪係呢個咯!你try 吓丫!

Rank: 8Rank: 8


17269
798#
發表於 08-5-23 09:51 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-5-23 09:41 發表
今朝問百x, 又係話d coupon 賣哂, but 佢地叫我留電話no. 有再call 我, 我同佢講明friday 先買, 佢話ok, 一有就call 我.

美人:

佢地會唔會幫你留到Fri呀???

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
799#
發表於 08-5-23 09:52 |只看該作者
if 我有welcome coupon, 請問有冇人可以用百x 同我換??????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
800#
發表於 08-5-23 10:02 |只看該作者
佢地答我有就會留, 我都唔知真唔真, but 佢咁答, 我都要信住先
原文章由 lky2008 於 08-5-23 09:51 發表

美人:

佢地會唔會幫你留到Fri呀???

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖