關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 42
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 42 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
781#
發表於 07-12-17 11:49 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-17 11:44 發表
對寶貝要22日先開始放假, 如果叔仔個老婆返大陸, 咁我就會引誘佢地返99度玩, 咁屋企only得我同c6, 想做muk都得

係啦, 2個細去左99度, 咁你就HAPPY囉!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
782#
發表於 07-12-17 11:53 |只看該作者
我之前都係諗住買baby blue gar, 不過怕易dirty, 跟住就出左我買個隻新色, 我就買新色la
原文章由 come爸嘩 於 07-12-17 11:48 發表

我要睇下FUN朋友幫唔幫我買倒先!
仲有唔多LIKE新色, 覺得BABY BLUE靚D

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
783#
發表於 07-12-17 11:53 |只看該作者
係lor, happy happy, 玩咩都得
原文章由 come爸嘩 於 07-12-17 11:49 發表

係啦, 2個細去左99度, 咁你就HAPPY囉!

Rank: 5Rank: 5


2967
784#
發表於 07-12-17 11:55 |只看該作者
諗吓ga jar, 都未知大6女人係咪返大6, 又仲未知99肯唔肯, 亞女就好like係99度because唔駛係屋企幫手做嘢ma, 我會諗計氹亞女同62講, 62一定話ok.

原文章由 come爸嘩 於 07-12-17 11:49 發表

係啦, 2個細去左99度, 咁你就HAPPY囉!
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


3104
785#
發表於 07-12-17 11:55 |只看該作者

我老公都想整 ,我以前我去一間叫博愛醫院(深圳),私家來,整一只牙套 $500大元,8年前,現在不知仲係不係度過?朱咪咪做代言人個間不知得不得呢 ?有沒人知?

原文章由 come爸嘩 於 07-12-17 11:25 發表

返大陸整牙~~你地有去開熟的嗎???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
786#
發表於 07-12-17 11:56 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-17 11:53 發表
我之前都係諗住買baby blue gar, 不過怕易dirty, 跟住就出左我買個隻新色, 我就買新色la

咁你買個係乜野款? HOW MUCH???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
787#
發表於 07-12-17 11:58 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-17 11:55 發表
諗吓ga jar, 都未知大6女人係咪返大6, 又仲未知99肯唔肯, 亞女就好like係99度because唔駛係屋企幫手做嘢ma, 我會諗計氹亞女同62講, 62一定話ok.

你62同奶奶都唔駛返工, 應該肯嘅!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
788#
發表於 07-12-17 12:07 |只看該作者
咪我平時用開個個lor
原文章由 come爸嘩 於 07-12-17 11:56 發表

咁你買個係乜野款? HOW MUCH???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
789#
發表於 07-12-17 12:09 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-17 12:07 發表
咪我平時用開個個lor   

OIC, 我以為你上星期睇左又.....

Rank: 5Rank: 5


2967
790#
發表於 07-12-17 12:10 |只看該作者
我老公整咗好多隻, 應該唔駛$500一隻, 我問吓佢幾$先.

朱咪咪, 我諗會幾貴
原文章由 yan02 於 07-12-17 11:55 發表
ops:" />
我老公都想整 ,我以前我去一間叫博愛醫院(深圳),私家來,整一只牙套 $500大元,8年前,現在不知仲係不係度過?朱咪咪做代言人個間不知得不得呢 ?有沒人知?

...
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


3104
791#
發表於 07-12-17 12:14 |只看該作者
星期六同女去左聖愛德華拿獎,兼玩遊戲,玩齊8樣有獎品呂送,我拿左一盒美祿,一支很長很粗,可以掛得的鉛筆,一罐吹球球,一封用信封住的貼紙,都幾豐富,到拿獎時,很搞笑,原來要阿媽一起上台嶺獎,搞到我地又無人影相,后來有一個同學仔的爸爸來左,先可以影到,拿完獎時,司儀叫我地落來,我地仲未影完,很於呀, 因他一個要影4部機 ,到拿獎品仲搞笑,我想你地估不到 ---7仔的叮噹,每人8個,我女仲搞笑,一個比人拿左,得個盒係度,實質7個,我女一見叮噹就話,我家己有很多,仲比我
不過話時話,呢間小學很多獎杯,我都睇突眼,我不知其它學校有沒甘多,他個禮堂個門口除左門外,就切櫃擺滿晒,到頂,仲有另外2個櫃都擺滿,最衰我沒睇得咩獎 有小小遺憾:tongue:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
792#
發表於 07-12-17 12:15 |只看該作者
你估我發左達咩
原文章由 come爸嘩 於 07-12-17 12:09 發表

OIC, 我以為你上星期睇左又.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
793#
發表於 07-12-17 12:19 |只看該作者
我的親戚提前來加, 加上病, 唉.........:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
794#
發表於 07-12-17 12:21 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-17 12:15 發表
你估我發左達咩  

乜唔係咩?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
795#
發表於 07-12-17 12:22 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-17 12:19 發表
我的親戚提前來加, 加上病, 唉.........:cry:

唔好成日諗住啦, 你想想好快放聖誕假就乜病都無架啦!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
796#
發表於 07-12-17 12:25 |只看該作者


下午放假, 返去做書童, 溫一陣, 4:00去剪髮染髮, 剪完髮返去再溫多陣就算數
原文章由 come爸嘩 於 07-12-17 12:21 發表

乜唔係咩?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
797#
發表於 07-12-17 12:26 |只看該作者
閃去買腩肉酸菜米線

Rank: 5Rank: 5


2967
798#
發表於 07-12-17 12:27 |只看該作者
嚟幾日,好快走ga la.
原文章由 雪文 於 07-12-17 12:19 發表
我的親戚提前來加, 加上病, 唉.........:cry:
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
799#
發表於 07-12-17 12:28 |只看該作者
咁係扺抗力差D加嘛

原文章由 come爸嘩 於 07-12-17 12:22 發表

唔好成日諗住啦, 你想想好快放聖誕假就乜病都無架啦!!!

Rank: 5Rank: 5


2967
800#
發表於 07-12-17 12:28 |只看該作者
做埋今日, 扮靚d la.
原文章由 hoganmama 於 07-12-17 12:25 發表


下午放假, 返去做書童, 溫一陣, 4:00去剪髮染髮, 剪完髮返去再溫多陣就算數
Be Happy Everyday
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖