關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 38
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 38 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
781#
發表於 07-11-21 09:31 |只看該作者
岩ar岩ar, 係還都係c6還, 關你差事ar:tongue:

咁你有無同你c6講
原文章由 cyclmama 於 07-11-21 09:19 硐表
禽晚女pk又打俾我,話c6借咗佢$,叫我俾$c6還,我今次好醒,話c6欠佢$,唔關我事,叫佢自己問c6,佢話c6唔聽電話,我又答 唔關我事.:tongue: :tongue:

Rank: 5Rank: 5


3104
782#
發表於 07-11-21 09:31 |只看該作者
good morning


minnie :

    我想問下,個天你女個頂太陽帽在哪買的,可以我話幫我買一頂

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
783#
發表於 07-11-21 09:32 |只看該作者
睇多個e生問清楚好d, 始終話晒都係手術
原文章由 cyclmama 於 07-11-21 09:10 硐表
Good Morning!:D

雪文,唔好意思,頭先要入lift,cut咗你
我see doctor 時會幫你問.麻煩你揾到我要gei料send俾我,
thanks.

多利是,聽雪文講,你之前都試過電,其實我都唔知係咪真係需要,我會see another doctor ...

Rank: 5Rank: 5


3212
784#
發表於 07-11-21 09:33 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-19 17:28 硐表

食完明天返黎報料啦....


HI--- ALL GOOD MORNING !
我琴日"並" 左, so sick leave , 冇報到料, 今日補返
係旺角火車站個間, 食物ok , 比都會海逸少,價錢平少少lor.. 冇生蠔, 其他甜品雪糕都多選擇, 長腳蟹先係我的至愛….可能係星期一, 所以唔係咁多人, 可以慢慢食, 慢慢傾計

Rank: 5Rank: 5


2967
785#
發表於 07-11-21 09:34 |只看該作者
你鐘意明道 ,有一段時間我都幾like ga.
原文章由 KY2004 於 07-11-21 09:22 硐表
cy! 你好呀!Nice to meet u!
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
786#
發表於 07-11-21 09:35 |只看該作者
how much??
原文章由 novemberwm 於 07-11-21 09:33 硐表


HI--- ALL GOOD MORNING !
我琴日"並" 左, so sick leave , 冇報到料, 今日補返
係旺角火車站個間, 食物ok , 比都會海逸少,價錢平少少lor.. 冇生蠔, 其他甜品雪糕都多選擇, 長腳蟹先係我的至愛….可能係星期一, 所 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
787#
發表於 07-11-21 09:37 |只看該作者
Becky, summer時周街都係, 而家見唔到啦.  或者你去花園街睇吓, 我好似都係個到買的.

原文章由 yan02 於 07-11-21 09:31 硐表
good morning


minnie :

    我想問下,個天你女個頂太陽帽在哪買的,可以我話幫我買一頂

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
788#
發表於 07-11-21 09:38 |只看該作者
各位早晨

加埋我一個"明道"

CY,我叫多利是上來 look look.

原文章由 cyclmama 於 07-11-21 09:34 硐表
你鐘意明道 ,有一段時間我都幾like ga.

Rank: 5Rank: 5


2967
789#
發表於 07-11-21 09:39 |只看該作者
我諗c6有d sick,我返到去見佢 咗,冇同佢講,不過佢應該知pk有打俾我,because pk打去我屋企,佢c都唔聽.
我諗住唔講詳情,only話pk call 我.
原文章由 hoganmama 於 07-11-21 09:31 硐表
岩ar岩ar, 係還都係c6還, 關你差事ar:tongue:

咁你有無同你c6講  
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
790#
發表於 07-11-21 09:39 |只看該作者

回覆 #8 hoganmama 的文章

HI! hoganmama!

好耐冇上來啦!你地點呀?

你地D小朋友考左試未呀?

Rank: 6Rank: 6


6601
791#
發表於 07-11-21 09:41 |只看該作者
我想問點先可以quote D文章呀!我唔識呀!亂晒龍。

Rank: 5Rank: 5


2967
792#
發表於 07-11-21 09:41 |只看該作者
我地係咪會下個月29日bbq
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
793#
發表於 07-11-21 09:41 |只看該作者
ky,
好耐冇聯絡, 你最近點呀?   囡囡讀書 ok?

原文章由 KY2004 於 07-11-21 09:23 硐表
Good morning!  Everybody!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
794#
發表於 07-11-21 09:42 |只看該作者
沒所謂, 或者可以考慮 christmas party...:D
原文章由 cyclmama 於 07-11-21 09:41 硐表
我地係咪會下個月29日bbq

Rank: 5Rank: 5


2967
795#
發表於 07-11-21 09:42 |只看該作者
你click'回覆'就ok
原文章由 KY2004 於 07-11-21 09:41 硐表
我想問點先可以quote D文章呀!我唔識呀!亂晒龍。
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
796#
發表於 07-11-21 09:43 |只看該作者

回覆 #1 funbabyhk 的文章

fun fun:

你好呀!

呀女讀書真唔掂!應該話成班都唔多掂!佢話好幾個同學tests, dictation, exam都係得30幾-60幾分!呀女都係緊緊合格,激C!:tongue:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
797#
發表於 07-11-21 09:43 |只看該作者
係ar, c6問先講lor
原文章由 cyclmama 於 07-11-21 09:39 硐表
我諗c6有d sick,我返到去見佢 咗,冇同佢講,不過佢應該知pk有打俾我,because pk打去我屋企,佢c都唔聽.
我諗住唔講詳情,only話pk call 我.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
798#
發表於 07-11-21 09:45 |只看該作者


我地x強就13/12先開始考試

你小朋友讀邊間
原文章由 KY2004 於 07-11-21 09:39 硐表
HI! hoganmama!

好耐冇上來啦!你地點呀?

你地D小朋友考左試未呀?

Rank: 6Rank: 6


6601
799#
發表於 07-11-21 09:45 |只看該作者

回覆 #2 cyclmama 的文章

cy, 試過啦!唔得ge!正係見到回覆 “#2 XXXX 的文章”quote唔到呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
800#
發表於 07-11-21 09:45 |只看該作者
kitty,咁無計.  我見都有人醫好鼻敏感, 我都問過我仔可否做, 但佢話針是痛的. 所以無計.  但我仔細D嘛.  咁你大囡睇完醫生吃葯好D未呀 ?

我囡明年才小一呀, 你慢慢啦, 明年啱穿都可以再俾你囡穿住先.  我仔條褲今日有人問我明年要, 我都話可能俾唔到佢, 明年我再放腳可能仲可以穿多一年  不過就怕腰圍會細.

你今年有無買新的紅色冷衫呀 ? 我未買呀, 不過明年到亞妹一定要啦.

原文章由 kitty 於 07-11-20 22:53 硐表


我 女實唔肯針都得 la..上次抽血都要幾個人捉住佢,我抱都抱佢唔住,走來走去,幾狼狽 !

你囡幾時小一呀? 我有4條裙,而家仲著緊 ,不過已放腳 唔嫌的話出年我細女唔岩就比你 ,我女高得好慢咋,而家都係125cm 咁上下,兩 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖