註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 10:27 硐表 oic, 咁你地星期日要學校度身訂校服嗎?????
返回頂部
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 07-11-1 10:20 硐表 哦, 你就係幫親呢間, 咁我星期日返學校買lu
原文章由 hoganmama 於 07-11-1 10:22 硐表 常識小測係20分滿分ar 我仔得11分, 填充錯好多
原文章由 cyclmama 於 07-11-1 10:22 硐表 咁你今日心情好D未 仲杯coffee俾你提晨吓
珍珠宮
原文章由 katiekma 於 07-11-1 10:24 硐表 咁你問下佢咩先算嚴重。吾通要罰响操塲掛個牌(逃學威龍)先算。
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 10:43 硐表 我地得一張paper,係底面要做架wor,有填充,又有身體部位要填字上去等等,但我貫果張係100分計的
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 10:39 硐表 yes,比較下d料先決定都未遲,另外我打左電話問學校,我地可以因應天氣而決定轉校服但一定要full set轉
原文章由 cyclmama 於 07-11-1 10:29 硐表 係我屋企隔離,係唔係富x花園呀!
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 10:29 硐表 咁貪食 ???? 今日涼左好多, 加埋落雨
子爵府
原文章由 katiekma 於 07-11-1 10:52 硐表 YES, 我都系這份, 亞女吾識寫軀幹,94分。
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 10:49 硐表 一陣要過德福入票!!!
原文章由 katiekma 於 07-11-1 10:55 硐表 明天話好似得 18-20度, 又冇校服換, 實凍死佢地 LAW。
原文章由 cyclmama 於 07-11-1 10:58 硐表 亞女今日去旅行嚟落雨:tongue:
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 11:02 硐表 我聽日幫亞囡著啦,咁凍點得呀
原文章由 katiekma 於 07-11-1 11:06 硐表 我都未買, 點著? 重有, 明天是否出外參觀, 要穿運動衫,如果是, 你都冇WOR。
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 11:08 硐表 我想打死中銀理財呀!!!!!!