關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2065
781#
發表於 07-11-1 10:37 |只看該作者
响學校攞擋賣現貨,特別SIZE可訂做, 但要三星期後先有貨攞。

原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 10:27 硐表

oic, 咁你地星期日要學校度身訂校服嗎?????

Rank: 8Rank: 8


17382
782#
發表於 07-11-1 10:39 |只看該作者
yes,比較下d料先決定都未遲,另外我打左電話問學校,我地可以因應天氣而決定轉校服但一定要full set轉


原文章由 hoganmama 於 07-11-1 10:20 硐表
哦, 你就係幫親呢間, 咁我星期日返學校買lu

Rank: 8Rank: 8


17382
783#
發表於 07-11-1 10:43 |只看該作者
我地得一張paper,係底面要做架wor,有填充,又有身體部位要填字上去等等,但我貫果張係100分計的


原文章由 hoganmama 於 07-11-1 10:22 硐表
常識小測係20分滿分ar  我仔得11分, 填充錯好多  

Rank: 8Rank: 8


17382
784#
發表於 07-11-1 10:48 |只看該作者
haha,多謝


原文章由 cyclmama 於 07-11-1 10:22 硐表
咁你今日心情好D未  仲杯coffee俾你提晨吓

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
785#
發表於 07-11-1 10:49 |只看該作者
一陣要過德福入票!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
786#
發表於 07-11-1 10:50 |只看該作者
我諗係啦


原文章由 katiekma 於 07-11-1 10:24 硐表
咁你問下佢咩先算嚴重。吾通要罰响操塲掛個牌(逃學威龍)先算。

Rank: 5Rank: 5


2065
787#
發表於 07-11-1 10:52 |只看該作者
YES, 我都系這份, 亞女吾識寫軀幹,94分。

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 10:43 硐表
我地得一張paper,係底面要做架wor,有填充,又有身體部位要填字上去等等,但我貫果張係100分計的

Rank: 5Rank: 5


2065
788#
發表於 07-11-1 10:55 |只看該作者
明天話好似得 18-20度, 又冇校服換, 實凍死佢地 LAW。

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 10:39 硐表
yes,比較下d料先決定都未遲,另外我打左電話問學校,我地可以因應天氣而決定轉校服但一定要full set轉

Rank: 8Rank: 8


17382
789#
發表於 07-11-1 10:58 |只看該作者
YES,x康花園


原文章由 cyclmama 於 07-11-1 10:29 硐表
係我屋企隔離,係唔係富x花園呀!

Rank: 5Rank: 5


2967
790#
發表於 07-11-1 10:58 |只看該作者
亞女今日去旅行嚟落雨:tongue:
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 10:29 硐表

咁貪食 ????

今日涼左好多, 加埋落雨

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
791#
發表於 07-11-1 10:59 |只看該作者
我估係同一份卷卦, 以100分計, 我仔得55分
原文章由 katiekma 於 07-11-1 10:52 硐表
YES, 我都系這份, 亞女吾識寫軀幹,94分。

Rank: 8Rank: 8


17382
792#
發表於 07-11-1 10:59 |只看該作者
出糧


原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 10:49 硐表
一陣要過德福入票!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
793#
發表於 07-11-1 11:02 |只看該作者
我聽日幫亞囡著啦,咁凍點得呀


原文章由 katiekma 於 07-11-1 10:55 硐表
明天話好似得 18-20度, 又冇校服換, 實凍死佢地 LAW。

Rank: 8Rank: 8


17382
794#
發表於 07-11-1 11:05 |只看該作者
旅行先來落雨

原文章由 cyclmama 於 07-11-1 10:58 硐表
亞女今日去旅行嚟落雨:tongue:

Rank: 5Rank: 5


2967
795#
發表於 07-11-1 11:06 |只看該作者
好彩亞女聽日放假, 亞仔學校仲未有通知,不過我唔理la,自己決定換.
原文章由 katiekma 於 07-11-1 10:55 硐表
明天話好似得 18-20度, 又冇校服換, 實凍死佢地 LAW。

Rank: 5Rank: 5


2065
796#
發表於 07-11-1 11:06 |只看該作者
我都未買, 點著? 重有, 明天是否出外參觀, 要穿運動衫,如果是, 你都冇WOR。

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-1 11:02 硐表
我聽日幫亞囡著啦,咁凍點得呀

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
797#
發表於 07-11-1 11:08 |只看該作者
我想打死中銀理財呀!!!!!!

Rank: 5Rank: 5


2967
798#
發表於 07-11-1 11:10 |只看該作者
記得攞遮出街
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 10:49 硐表
一陣要過德福入票!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
799#
發表於 07-11-1 11:13 |只看該作者
係wor, 出去參觀wor, 你唔講我都唔記得添
我d記性越黎越差, 我而家做野都要搵本簿寫低有咩要做, 唔係成日做漏野
原文章由 katiekma 於 07-11-1 11:06 硐表
我都未買, 點著? 重有, 明天是否出外參觀, 要穿運動衫,如果是, 你都冇WOR。

Rank: 5Rank: 5


2967
800#
發表於 07-11-1 11:13 |只看該作者
why咁勞氣
原文章由 come爸嘩 於 07-11-1 11:08 硐表
我想打死中銀理財呀!!!!!!
‹ 上一主題|下一主題